Kun yhdynnässä mulkku lerpahtaa.
Minulle on käynyt niin. Tunnen itseni erittäin epäonnistuneeksi, aikaisemmin onglmia ei ollut mutta tuon lerpahtamisen jälkeen en ole ollut oma itseni. Alamme suuseksillä, kaikki menee hyvin kumpikin nautitaan. Sitten kun alamme sekstailemaan niin ei mene kauaakaan kun taas lerpahtaa. Aina ei käy näin , mutta on se alitajunnassa että jos?. Onneksi saan naisen tyydytettyä suuseksillä, mutta kyllä tunnen itseni miehen puoliksaaksi.
Kommentit (37)
Kuka niin väittää, ettei toimi? Sinullako ei toimi? Eihän sitä stimulaatiota saa jos tavara on kuin se vasemman jalan kumppari. Kyllä minua ainakin vieraat kiinnostaa paljon enemmän kuin oma vaimo.
"stimukaatiota".. vieras nainen,uusi pimppa,ym. kaikki,silti ei toimi!!?
Ei sillä ole tekemistä ensinkään lerpahtamisen kanssa, jos ei seiso edes alussa jännityksen takia. Kyllä se siitä helpottuu, kun naisen kanssa on enemmän alasti yhdessä, käy saunassa, nukkuu alasti, koskettelee. Kyllä se jännitys katoaa, ongelma on vain siinä, että miehen pitäisi olla kuin kone jonka kaluun ei jännitys vaikuta mitään. Toiset naiset saattaa pitää säälittävänä jos miehellä ei seiso kunnolla samana iltana kuin on tavattu.
Miettikääpä varsinkin me miehet joilla on suorituspaineita, miten saada itsetunto takaisin. Ainakin minulla kun tapaan uuden naisen ja päädymme seksisuhteeseen tulee mieleen toimiiko kulli?
Mulla larpahtaa aina ekalla kerralla uuden naisen kanssa. Johtuu jännityksestä. Siitä kun pääsee yli, seisoo mainiosti. Kuten arvata saattaa, en harrasta yhden yön suhteita. Uskon saaneeni parhaat naiset: nirppanokat lähtevät lätkimään ekan yön jälkeen ja loput saavat palkintonsa. Nyt tosin olen pitkässä suhteessa.
Omaa akkaa jyystäessä kyllä lopahtaa, joutuu runkkaamaan tai imemään takaisin juhlakuntoon.
kun eukolla väljä sylinteri. On kuin polkisi tulpatonta mopoa.
Kokeile (salaa tai julki) erektiolääkettä, lääkäri kirjoittaa mielellään reseptin, kun vähän liioittelet vaivaa:-)...itselläni seisokkiongelmat katosivat ja itsetunto sillä alueella palasi, kun vetelin sinisiä pillereitä; kyllä seiso ja naiminen oli kivaai! Sitten ajan kanssa lopetin käytön tarpeettomana, kun hyvin kesti erektio ilmankin koko yhdynnän ajan.
Kerran meinasi lerpahtaa, kun aamulla havaitsin sen hirvityksen joka oli illalla tarttunut matkaan. Mutta tosimies panee vaikka väkisten ;)
Jos ei ole tarpeeksi kiihottavaa seuraa, niin ei ihmekkään että lerpahtaa...
Varsinkin jalkatappiaikaan yhteen suuntaan poljettava, huh huh! Polkimien aikaan menetteli.
Tai oikeastaan joskus kauan sitten on käynyt noin muutaman kerran. Nyt yhtäkkiä eilen ja tänään mulkku lerpahti kesken kiihkeimpien hommien. Olin vieläpä erittäin kiihottunut, mutta yhtäkkiä tajusin kepin olevankin mato. En tajunnut yhtään, mitä tapahtui. Tänään saatiin kyllä nousemaan uudestaan pienellä lämmittelyllä, mutta eilen alkoi molempia naurattaa niin, ettei siitä enää mitään tullut. Tosiaan tänään auttoi, kun vaimo tarrasi kulliin kiinni ja hieroi sekä nuoleskeli oikeasta paikasta. Muistaakseni silloin aiemmin ongelma poistui itsekseen muutaman päivän päästä.
Ai, sä ootkin nainen. Ei olis uskonut, kun välillä pistät tosi halventavia tekstejä tänne. Näköjään naisetkin osaa solvata toisia naisia rankemman päälle. Mikäs siinä, jotkut äijät tykkää kun muijat ovat törkyturpia suustaan. Monesti vielä ne näteimmät ovat pahimpia solvaamaan toisia naisia ;)
Naiset haluavat kunnon panoa eikä mitään pelkkää klitoriksen lipsuttelua. Poikkeuksena lesbot. Tosin dildoja hekin käyttävät.
Tarvitko 10 pistettä ja papukaijamerkin?
-15
Itsesi kirjoittamaa
Testosteronin tason alhaisuus aiheuttaa myös lerpahtelua ja sitä, että heppi ei useinkaan jämähdä aivan täyteen jäykkyyteen. Testosteronitason nostaminen lääkkeillä turvallisesti vain on aika haastavaa hommaa ja siksi usein lekuri määrääkin vain erektiolääkeitä. Testosteronin pitoisuus laskee ikääntyessä. Kannattaisi mittauttaa testosteronin taso, niin sekin seikka selviää.
Mulla ainakin lerpahtaminen johtuu korvien välistä. Vaimoo pannessa mulkku seisoo aluksi yleensä erinomaisen kiitettävästi. Kymmenen minuutin höyläämisen jälkeen sitä vain rupee ajtteleen sitä naimista, että kyllä tämäkin hommaa on. Siinä naisen päällä köyritään perse vilkkuen. Sitä ikään kuin herää, että voisihan sitä järkevämpääkin tekemistä löytyä.
ehei. Kyllä se on sänkyseuran tason laskua. Taso on meillä laskenut tasaisesti 15 vuoden aikana. Nainen on parhaimmillaan parikymppisenä ja rupsahtaminen vaikuttaa suoraan erektioon. Runkatessa jäykkyys pysyy ihan normaalisti. Kuten nuorena poikana.
"stimukaatiota".. vieras nainen,uusi pimppa,ym. kaikki,silti ei toimi!!?