Miksi kaverillani on "pakko" seurustella?
On eronnut muutama vuosi sitten eikä halua olla hetkeäkään sinkkuna. Epätoivoissaan sitten huolii minkä tahansa sekopään luuserin. Sillä oli jopa yksi koditon mielenterveystapaus muutaman viikon! Nyt on sellasen itseään lyhyemmän (aikasemmin hän ei olis mielestään sellasta voinut ottaa) tavallistakin tavallisemman näkönen maalaisjuntti. Kaverini on näyttävä, hoikka, minusta tosi kaunis. Suhteita on ollut aika monta, koska huolii itselleen ihan epäsopivia miehiä. Myöntää tämän aina jälkeenpäin.
Hän sais paljon paremman jos vaan malttais vähän aikaa! Mikä ihmeen peikko se sinkkuus oikein on?? Miksi on PAKKO olla koko ajan suhteessa?
Kommentit (6)
Hän on omillaan toimeen tuleva, fiksu, koulutettu aikuinen. Sosiaalisesti erittäin taitava (minua paljon taitavampi), hänellä on tosi paljon kavereita ja ystäviä. Itse en pysyisi siinä tahdissa alkuunkaan, olen ihan kotihiiri. Mutta ilmeisesti se pysähtyminen yksin kotiin on sitten niin kamalaa. Harmi! Jos hän pysähtyisi hetkeksi löytyisi varmasti hyvä mieskin rinnalle. Paniikissa valitsee aina väärin, jos ainoa tavoite on välttää yksin oloa.
No, minä paraskin puhuja, olen vannoutunut sinkku enkä edes kaipaa parisuhdetta. Ollaan ihan vastakohtia. ap
Varmaan eri syyt vaikuttavat. Ehkä jollain voi olla häikkää varhaisessa kiihtymyyssuhteessa, jollain taitaa olla motiivina seksi. Varmaan erilaiset syyt johtavat tähän.
Kyllä se parempi löytyy, vaikka olisikin huonomman kanssa paremman puutteessa. Parempi suhde huonomman kanssa kuin satunnaiset seksikumppanit.
Kyllä se parempi löytyy, vaikka olisikin huonomman kanssa paremman puutteessa. Parempi suhde huonomman kanssa kuin satunnaiset seksikumppanit.
Kun on suhteessa niin on ihan tosissaan, oli mies sitten millanen vaan. Ei se silloin muita kattele.
ap
Kuulostaa ihan minulta. :) Ei sille voi mitään, että olo on tyhjä sinkkuna. Samanlainen fiilis varmaan olisi työttömänä eli mieluummin jotain huonompaakin työtä kuin ei mitään. Kyllä mäkin lopulta sain tasoiseni miehen, kesti vain kauan aikaa tämä typerä hakuammunta.
Toisille jopa yksi ilta kotona yksin voi olal kauhistus. Hän tarvitsee koko ajan jonkun, johon tukeutua.