Kolmas lapsi, otanko ä-pakkauksen vai rahan? ov
toisaalta en tee kolmannella pakkauksella mitään mutta toisaalta se raha minkä siitä saa on niin pieni suhteessa siihen mitä ä-pakkauksen sisältö on...
Nyt mielipiteitä mitä ten?
Kommentit (11)
1 lapsi mutta tiedän jo että jos toinen tulisi ottaisin rahana.. pakkauksen vaatteiden myyminen ei ole kovin kannattavaa ja ainoastaan kynsisakset, peitto ja makuupussi löysivät meillä kunnolla käyttöä. Ja nämä ajattelin säästää seuraavalle.
Mieluummin muutama kunnollinen ja varmasti käyttöön tuleva kiva vaate/tarvike vauvalle, kuin iso lootallinen roinaa, joita ei kuitenkaan oikein edes tarvitse.
Ja otin rahan.
Tutkiskelin että mitä kaikkea pakkauksessa on, ja toitesin että meillä oikeastaan on jo kaikkea. Saatiin paljon tavaraa sisareltani :) Kiitos hänelle!
Ajattelin, että tuota äippäpakkauksen tavaraa ei varmaan saa oikeen myytyä, sillä kaikillahan on jo sellaset ;) Eli ihan turhaan olisin ottanut noita meille pyörimään, kun on muutenkin vähän tilaa.
Käy pakkaus läpi, ja katso tarvitsetko tavaroita :)
jo ekalle lapselle rahana ja ostin autooni pakoputken.
Suomessa vaan on joku ihmmen "pakko" ottaa, kun "ilmasiks saa hyvää tavaraa". No minä sain "ilmasiks" pakoputken, joka muuten oli ihan hyvä.
ja sitten kun ovat isoja ja saavat omia lapsia (jos saavat) niin antaa nuo pakkaukset heille, kiva muisto jäisi omasta lapsuudesta. Mua harmittaa kun meidän äiti ei ole säästänyt ainuttakaan vaatetta tai muuta meidän lapsuudesta.
Mutta ehkä mä tälle otan kuitenkin rahana.
ap
enää juuri tavaraa! Me ei otettu pakkausta tälle ekallekaan, eikä ole kaduttanut. Noita vaatteita on tullut lainaan, ja monet ovat kyllä tosi huonolaatuisia. Hyviäkin on, mm. Tutan housut ja toppahaalari.
Me saatiin tosi paljon tavaraa, ja pakkauksessa oli myös sitten paljon semmoista, mitä ei haluttu, mm. liian ohut makuupussi ja huonot kestovaipat - kestoja käytetään kyllä!
jo ekalle lapselle rahana ja ostin autooni pakoputken.
Suomessa vaan on joku ihmmen "pakko" ottaa, kun "ilmasiks saa hyvää tavaraa". No minä sain "ilmasiks" pakoputken, joka muuten oli ihan hyvä.
tais mennä ihan elämiseen se raha. Mä olin s-lomalla joten olimme tiukoilla. Äitini osti meille paljon vauvakamaa (ihan omasta halustaan) ja tosi paljon saatiin.
Mistä tiedät että lapsesi haluaa noi enää kun ovat aikuisia? Tai entä jos joku lapsistasi ei halua hankkia lapsia?
Meillä säästetty vanhat... enkä todellakaan halua käyttää niitä :D
Otin silti rahat ja ostin matkarattaat.
Tiesin, että tulen saamaan kamaa mm. miehen siskolta ja omalta siskoltani. Siis äp-laatikon, peittoja ja vaatteita etc. Ostin jotain kynsisaksia jne. itse.
Hyvä päätös - meidän tilanteessamme.
Mitä sillä tavarallakaan enää tekee - kaikkea on jo.
Ota raha ja käytä vaikka itsesi hemmotteluun...