Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan toi akt.n räty

Vierailija
07.03.2012 |

muutes narsisti.

Kaikki nuo mitä siitä lukee,sopis hyvin määritelmään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas arvostan Rätyä. Se miten hän on AKT-läisten etuja ajanut, on kyllä loistavaa. On mahtavat sopimukset liiton jäsenille ja mies on pitänyt päänsä vaikka olisi kuinka pääministeriä myöten painostettu tekemään huono sopimus.

Toki sitten Rädyn oma toimisto... Toimisto on täynnä sosiaalidemokraatteja ja kommunisteja, joille luovan ja tiukan johtajan toiminta ei sovi lainkaan. Harmi.

Tässä ammattiliitto saa itse tuta, kun hankala työntekijä saa firman sekaisin. Miten siitä pääsee eroon. Nyt liiton johto sentään teki päätöksen, että toinen riitapukari lähtee. Mutta sehän ei tässä sossusuomessa käynyt.

lopputulos lienee, että AKT irtisanoo Rädyn ja Ahteesta tulee uusi puheenjohtaja. Sikäli näin olisi parempi, koska Räty on kysytty mies, hänellä on sitä tiukkaa neuvottelutaitoa, jota yritykset tarvitsevat.

Perusasia eli työpaikkakiusaaminen, se tuntuu olevan unohdettu juuri aloittajan tapaisten perustelemattomien heittojen taakse.

Ongelmia AKT:ssa on ollut jo ennen Rätyä, se on sosiaalidemokraattien suojatyöpaikka ja jännitteitä on kertynyt kymmenien vuosien aikana. Räty särmikkäänä ihmisenä vain pisti toimistorottiin vauhtia. Tämähän ei niille sopinut.

Nykyään on työpaikkakiusaamista jo jos pomo katsoo vihaisen näköisenä työntekijää. Tässä on taustalla paljon isompi sotku ja myös tämän "kiusatun" omat valtapyrkimykset. Voihan hän voinut käsittää joitain asioita kiusaamiseksi, mutta en oikein usko laajamittaiseen tahalliseen kiusaamiseen, molemmat ovat kuitenkin julkisuudenhenkilöitä.

Minä olen Rädyn puolella. Asioiden on rullattava ja toimittava. Yrityspuolella olisi koko yrityksen toiminta ja tulevaisuus vaarassa, jos tällaisia ongelmia johtotasolla olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme