Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajat! Kysymys vaitiolovelvollisuuen toteutumisesta!

Vierailija
06.03.2012 |

Oletko koskaan työurasi aikana törmännyt vaitiolovelvollisuuden rikkomiseen?

Itse en ole mitään räikeää nähnyt/kuullut, mutta tuntuu, että on monia pikku käytäntöjä, joissa vaitiolo rakoilee... Lääketarjottimissa potilaiden nimet, tietokoneen ruudut kanslian ovelle päin, ja nimitaulu esillä... Lääkärinkierrot nyt on ihan selviä juttuja - muut potilaat kuulee kaiken...

Kerro oma esimerkkisi!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

radioliinkenteessä meillä ainakin on aina peittokoodit.

Mikäs on vaikka Minna Ottavaisen ja Sarin peittonimet Novassa? Mitä niillä peitellään?

hehe, nyt nauroin.

Eikun pelaankin mukana; niillä peitellään juontajia.

Vierailija
22/22 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä salailu menee jo aika pitkälle, jos nimeäänkään ei haluta käytettävän. Pitäisi varmaan ehdottaa Käteiselle, että sulkee sen sinne kassakaappiin vakuussopimuksen kanssa.

Jokaiselle on annettu syntymässään nimi, jota käyttää lastentarhasta lähtien julkisesti. Mitenhän lastentarhassa, koulussa tai muuallakaan pärjätään, jos luovutaan kokonaan nimen käytöstä.

Ei nimi ole salassapidettävä, vaan terveysasiat. Jokaisella on nimensä, vaikka on sairaalassa. Minä haluan ja odotan, että minua kutsutaan nimeltä. Inhimilliset unohtelut ymmärrän, mutta ei tietoista välttämistä. Toivon, että en ole tapaus# kuin aikaisintaan kylmänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä