Jep, kaverilla oli tiltannut tietokone
Jossa oli ollu kasapäin valokuvia, päättötyö, koulutehtävät yms. Valmistuminen ihan just.
Ja ei MISTÄÄN varmuuskopiota. Ei ollu konekaan säilöny mitään kovalevylle.
Itse en ikinä luottaisi pelkästään yhteen talletuspaikkaan.
Kommentit (17)
oikein mässäilemässä sillä miten ystävä on niiiiin paljon typerämpi kuin sinä. Minullekin siunaantui kaltaisesi ystävä, aina olin tukemassa kun hän tyhmäili mutta autas kun kerran itse mokasit, siinä oli yksi tyytyväinen asiakas. Yöks.
Kaveri muuten on tässä vieressä. Ja ihan tietoinen tästä "mässäilystä".
Kun ei nämä mammatkaan täällä ihan kaikkea tiedä vaikka kuinka yrittää.
Me päätämme jutun tähän ja lähdemme ulos.
ap
oikein mässäilemässä sillä miten ystävä on niiiiin paljon typerämpi kuin sinä. Minullekin siunaantui kaltaisesi ystävä, aina olin tukemassa kun hän tyhmäili mutta autas kun kerran itse mokasit, siinä oli yksi tyytyväinen asiakas. Yöks.
Mutta aika kallista.
Eikö ole ohjaajalle lähettäny sähköpostilla opinnäytetyötä? se löytyis sielä.
valokuvat eivät ehkä mistään...
Kun se kone on käytetty siellä huollossa ja siellä kovalevyllä ei tosiaan ollut MITÄÄN. Se oli TYHJÄ. ap
kone oli tiltannut sen kovalevyn eli oli tyhjentänyt sieltä kaikki tiedostot. Ja mistään ei ollut varmuuskopiota. Mitään ei siis sieltä kovalevyltäkään enää löytynyt. Tajusitteko. ap
Viettte sen koneen lähimpään tietokonehuoltoliikkeeseen. Ei sieltä kovalevyltä mitään ole pyyhkiytynyt. Heillä on ohjelmat millä kovalevyn tiedot napataan talteen.
kovalevy tyhjenee. Jopa viruksen jäljiltä sieltä löytyy tiedostoja, jos osaa etsiä. JOpa formatoidulta kovalevyltä saa tiedot ulos.
Kun se kone on käytetty siellä huollossa ja siellä kovalevyllä ei tosiaan ollut MITÄÄN. Se oli TYHJÄ.
ap
kone oli tiltannut sen kovalevyn eli oli tyhjentänyt sieltä kaikki tiedostot. Ja mistään ei ollut varmuuskopiota. Mitään ei siis sieltä kovalevyltäkään enää löytynyt.
Tajusitteko.
ap
Viettte sen koneen lähimpään tietokonehuoltoliikkeeseen. Ei sieltä kovalevyltä mitään ole pyyhkiytynyt. Heillä on ohjelmat millä kovalevyn tiedot napataan talteen.
Sieltä on poistunut luultavasti rekisterit. Ellette sitten ole käyttänyt jotain ohjelmaa joka kirjoittaa kymmenen kertaa koko kovalevyn läpi ykkösiä ja nollia satunnaisesti. Viekää sellaseen huoltoon joka osaa. Jopa tulipalossa olleista kovalevyistä tieto saadaan pääosin talteen, ja kuten joku jo mainitsikin, niin Norjassa on tämmöinen yritys. Heillä on jopa osa Windowsin ja Officen lähdekoodia käytössään.
Jossa oli ollu kasapäin valokuvia, päättötyö, koulutehtävät yms. Valmistuminen ihan just.
MIHIN ne sit oli tallentunut? Höpöttelet vaan...
Ei minnekään muulle, ei tikulle, ulkoiselle kovalevylle tms.
Just valitteli sitä, kysyin vielä tyhmänä että tottahan sulla jostaki oli kopiot. Ei kuulemma ollu.
MIHIN ne sit oli tallentunut? Höpöttelet vaan...
Jos ei ne ollu kovalevyllä, niin missähän ne sitten oli? :DDD
pelastettua kuvat ym. joista ei varmuuskopioita.
kone oli tiltannut sen kovalevyn eli oli tyhjentänyt sieltä kaikki tiedostot. Ja mistään ei ollut varmuuskopiota. Mitään ei siis sieltä kovalevyltäkään enää löytynyt.
Tajusitteko.
ap
Ei ollu konekaan säilöny mitään kovalevylle.
Joka ei varmaan ole ainoa täällä.
Mutta jaksan aina ihmetellä teitä sisälukutaidottomia pilkunviilajia =)
ap
Ei ollu konekaan säilöny mitään kovalevylle.
Sisälukutaitokin on reilassa. Mutta sinä kirjoitit että ei tallentanut kovalevylle, yleensä se tarkoittaa, ei tallentanut kovalevylle. ;)
Vaan tuolla lukee "ettei ollut konekaan säilönyt mitään kovalevylle" En puhunut tallettamisesta mitään.
ap
Sisälukutaitokin on reilassa. Mutta sinä kirjoitit että ei tallentanut kovalevylle, yleensä se tarkoittaa, ei tallentanut kovalevylle. ;)
Ja jos kone tilttaa, niin miksi kovalevyltä katoaisi tietoja? Yleisin syy on emolevyn tuhoutuminen ja silloin kovalevyltä saa tietoja kyllä pelastettua.
Tajusitteko.
ap
Kun se kone on käytetty siellä huollossa ja siellä kovalevyllä ei tosiaan ollut MITÄÄN. Se oli TYHJÄ.
ap