Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voide raskausarpiin

Vierailija
06.03.2012 |

Mikä voide on oikeasti hyvä raskausarpiin? Eikä haittaa jos myös kiinteyttää ihoa..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteen, jonka "luvataan" tehoavan: arpiin, raskausarville, epätasaiselle ihon sävylle, ikääntyvälle ja kuivuneelle iholle. Ei ollut kallis, mutta tiedä sitten onko apua. Ajattelin nyt kuitenkin kokeilla tätä.

Vierailija
2/6 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gernetic: Syncro!!Se todella parantaa ihoa, vaalentaa voimakkaasti, kosmetologeilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gernetic: Syncro!!Se todella parantaa ihoa, vaalentaa voimakkaasti, kosmetologeilta.

Vierailija
4/6 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olisko jotain 50-60 e?Voin todella lämpimästi suositella.Olen itse kosmetologi ja vaalensin omat lyhyet mutta lilanmustat arvet helmenvalkeaksi =9

Vierailija
5/6 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olisko jotain 50-60 e?Voin todella lämpimästi suositella.Olen itse kosmetologi ja vaalensin omat lyhyet mutta lilanmustat arvet helmenvalkeaksi =9

vielä yksi kysymys: auttaako myös maksaläiskiin?

Vierailija
6/6 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä yksi kysymys: auttaako myös maksaläiskiin?

En oikein tunne tätä sarjaa muuten, mutta katsohan EXUVIANCE!Hapoilla saat kaikki läiskät pois, kun yhdistää kotituotteet ja hoitolahoidot!

t.kosmetologi =)=)!