Voide raskausarpiin
Mikä voide on oikeasti hyvä raskausarpiin? Eikä haittaa jos myös kiinteyttää ihoa..
Kommentit (6)
Gernetic: Syncro!!Se todella parantaa ihoa, vaalentaa voimakkaasti, kosmetologeilta.
Gernetic: Syncro!!Se todella parantaa ihoa, vaalentaa voimakkaasti, kosmetologeilta.
mutta olisko jotain 50-60 e?Voin todella lämpimästi suositella.Olen itse kosmetologi ja vaalensin omat lyhyet mutta lilanmustat arvet helmenvalkeaksi =9
mutta olisko jotain 50-60 e?Voin todella lämpimästi suositella.Olen itse kosmetologi ja vaalensin omat lyhyet mutta lilanmustat arvet helmenvalkeaksi =9
vielä yksi kysymys: auttaako myös maksaläiskiin?
vielä yksi kysymys: auttaako myös maksaläiskiin?
En oikein tunne tätä sarjaa muuten, mutta katsohan EXUVIANCE!Hapoilla saat kaikki läiskät pois, kun yhdistää kotituotteet ja hoitolahoidot!
t.kosmetologi =)=)!
tuotteen, jonka "luvataan" tehoavan: arpiin, raskausarville, epätasaiselle ihon sävylle, ikääntyvälle ja kuivuneelle iholle. Ei ollut kallis, mutta tiedä sitten onko apua. Ajattelin nyt kuitenkin kokeilla tätä.