Mun mieheni on tohtori, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (31)
mitä ihmeellisistä siinä on , että on oikein TOHTORI miehenä. Voi, haloo, herää tähän päivään. Meidän kerrostalossamme nuorista aikuisista suurin osa on tohtoreita, kaikki vähintään maistereita.
Millasta liksaa miehesi saa?
Mun mies saa aika kurjaa, koska haluaa olla pysyä yliopistolla ja kavuta tikkaita...
Nykyään tohtoreita on niin paljon, että suurimalle osalle ei löydy koulutsta vastaavaa työtä.
Eiks tohtoriksi väittely on merkki siitä, ettei ole saanut töitä. Heh.
Mistä sun mies muuten väitteli? Ois kiva tietää, millasta tutkimusta valtio tällä kertaa on rahoittanu.
Toteampa vain, että hauska (?) aloitus, tai ainakin toivottavasti hauskaksi tarkoitettu.
Terveisin tohtori, jolla on myös tohtorimies...
ei se oo mitään nykyään, jos on tohtori. Professori alkaa jo olla. Eikä proffaks pääse kuka vaan, joka jaksaa jatkokouluttautua.
puurtaa pienellä palkalla, fysiikka ala. Ap
vaimo on yleensä joku lastenhoitaja tai sairaanhoitaja. Siis yleensä noilla matemaattisten aineiden tohtoreilla
ootko ap kyseisellä alalla?
ihmistyypistä lisää. ei ap
voin kertoa. Yleensä nainen on aika hillitty ja kiltti ja mukavakin, että tämä ei missään tapauskessa ole mikään pilkanteko. Toi tohtorimies taas on sitten sellanen "asiantuntija" ja vähän tärkeilevä...heh ;)
koska palkataan tutkijaprofessoreita. He ehkä luennoivat yhden kurssin ja muuten keskittyvät tutkimukseen ja rahan keruuseen.
ei se oo mitään nykyään, jos on tohtori. Professori alkaa jo olla. Eikä proffaks pääse kuka vaan, joka jaksaa jatkokouluttautua.
ihmistyypistä lisää. ei ap
voin kertoa. Yleensä nainen on aika hillitty ja kiltti ja mukavakin, että tämä ei missään tapauskessa ole mikään pilkanteko. Toi tohtorimies taas on sitten sellanen "asiantuntija" ja vähän tärkeilevä...heh ;)
niin ja siis tämä nimenomaan matemaatisten aineiden tohtoriella ja hedinä vaimoilla. muut alat ovat asia erikseen
Lpasen kaverin isä on tohtorismies ja voi tiavas sitä pinttyneen lian hajua kun ovella käy tai ohi kävelee! Tai no, kyllä se televisiossa näyttää olevan hiukan siistimmässä kuosissa
Itse nimittäin ajattelin ennen että tohtorius on jotain todella hienoa. Sitten kun oma mies väitteli ja suurin osa hänen kavereistaankin on väitellyt, niin se tohtorin titteli ei tunnu enää miltään. Ihan tavis tuo minunkin TkT siippani on.
mikä itse olet?????lastenhoitaja vai sairanahoitaja? Kerro jo. Hlauan tietää, menikö luonneanalyysi nappiin
Lpasen kaverin isä on tohtorismies ja voi tiavas sitä pinttyneen lian hajua kun ovella käy tai ohi kävelee! Tai no, kyllä se televisiossa näyttää olevan hiukan siistimmässä kuosissa
hahah... niillä saattaa tulla nörttihikeä.
Kaikki tohtorit ketä mä tunnen osaa kyllä peseytyä
jyvät kyllä erottuu akanoista kun aletaan proffien pestejä jakamaan. Ainoastaa yksi on professori, iso osa on apulaisproffia/luennoitsijoita. Loput on sitten teollisuudessa.
Itse nimittäin ajattelin ennen että tohtorius on jotain todella hienoa. Sitten kun oma mies väitteli ja suurin osa hänen kavereistaankin on väitellyt, niin se tohtorin titteli ei tunnu enää miltään. Ihan tavis tuo minunkin TkT siippani on.
Joo hän on sielukas ja seksikäs:) Todella kiltti ja huomaavainen myös. ja mä olen sh:) tosin teen muita töitä kuin sh:n.
terveisin
tohtori