Kuinka monta kiloa vastaa yhtä vaatekokoa ?
Eli auttakaa löytämään motivaatio painon pudotukseen.
Kommentit (9)
muuta jossain kokoluokassa 42-38 ehkä joku 5kg. Tai olisikohan kovin harhaan sanottua jos heittäisi että esim. 10% painosta olisi yksi vaatekoko? Ihan siksi vaan mietin että olisiko esim. tuolla Raakelilla vaatekoko pienentynyt 10 kokoa? Siis jos koot ajatellaan tuolleen kahden välein, eli esim. koosta 62 kokoon 42, koska se mielestäni voisi Raakelin koko nyt suurinpiirtein olla.
Tammikuun alussa koko 44 nyt tippunut 10 kiloa ja koko 40 käy.
En kyllä usko, että Raakel olisi ollut mitään kokoa 62 ikinä. Itse olen 162/100 kg ja käytän vaatekokoa 50, joka on täysin sopiva. Yläosista menee 46/48. Ehkä tarkoitit Raakelilla kokoa 52, sen kokoiselta hän minun silmään näytti aiemmin, eli suunnilleen minun kokoiseltani nyt.
38-42 kokoisella 5kg. Itse olen laihtunut 69,3 > 64,5 kg ja mallista riippuen 1-2 kokoa on pienentynyt.
pudotin n. 11 kg, ja koot pienenivät
yläosissa 40-42 --> 38
alaosissa 38-40 --> 34-36
Ihan siksi vaan mietin että olisiko esim. tuolla Raakelilla vaatekoko pienentynyt 10 kokoa? Siis jos koot ajatellaan tuolleen kahden välein, eli esim. koosta 62 kokoon 42, koska se mielestäni voisi Raakelin koko nyt suurinpiirtein olla.
Koosta 52 kokoon 38-40, 7 kokoa.
Minulla laihduttaessa 10 kiloa oli 2 kokoa. Laihdutin normaalipainon sisällä.
Vähän riippuu kyllä myös siitä, miten laihtuu (treenaako samalla paljon lihaksia vai ei).
lonkalta että 5, kuka tietää paremmin?