Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te jotka ratsaatte miehenne puhelinta, kaikki ei ole siltä miltä näyttää

Vierailija
06.03.2012 |

Hitto. Mulla on miespuolinen työkaveri, jonka kanssa meillä ei todellakaan ole mitään, siis ei todellakaan. Hän on paljon työnsä puolesta liikkeellä ja jäpittää mulle sitten aina puhelimessa milloin mistäkin. Olen kai sellainen äiti-hahmo jolle hän kiukuttelee, kun ajelee paljon yksin tuolla maakunnissa. Yks päivä kiukutteli että ei tee yhtä hommaa (josta mun hommat taas riippuvaisia) ja mä sanoin, että nyt teet. No sitten myöhemmin hän laittoi tekstarin että tehty. Laitoin siihen vastauksen, että oot ihana :-)

no niin, nyt sitten puhelin on tutkittu ja meillähän on suhde. Apua.... mä en koskisi edes pitkällä tikulla ko. mieheen ja eikä hän taatusti muhun, ollaan meinaan todella eri planeetoilta. Kuten jo tuossa aikaisemmin sanoin, että olen hänelle kai vähän sellainen äitihahmo.

Joten naiset, kaikki ei ole aina siltä miltä näyttää!!!!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki mieheni on naisten nimillä puhelimessani.

Ei mies tajua kun Mirkku laittaa "oot ihana" viestin että sen takana on oikeasti Markku.

Vierailija
2/34 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on yksi hyvä mies ystävä, siis todellakin VAIN ystävä, meillä ei ole koskaan ollut mitään vispilänkauppaa keskenään, mutta hän siis kertoi, että hänen nykyinen avovaimonsa on niin mustasukkainen, että hänen on ollut pakko laittaa minunkin nimekseni kännykkään "Marko", kun ämmi oli saanut kilarit kun on naisen nimi kännykässä :D

huhhuh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden saavuttua ja lähdettyä? Minä opin kantapään kautta heti poistamaan viestiliikenteen, kun sain työparikseni naisen ja rouva kilahti jokaisesta työparini kanssa vaihdetuista viesteistä. Yksinkertaista ja kannatettavaa.

Vierailija
4/34 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisille ilmottaisin. Ihan vaan sen takia että jos ei kerran pysty luottamaan, niin kokeilkoot niitä seurauksia. Homma on laitonta.

Vierailija
5/34 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinänsä huvittavaa, että mieheni pano vastasi hänelle yhteen viestiin juuri noilla sanoilla.. siitä lähti sitten vyyhti purkautumaan:( ehkäpä opit nyt sitten valitsemaan sanasi paremmin vastaisuudessa.

Vierailija
6/34 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeen huono parisuhde jo tuossa vaiheessa, eroa vaille valmis kun tuollaista tulee mieleen.

Vierailija
7/34 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei vois toisen puhelinta katsoa. Jos mulla on puhelin kotona ja tulee tekstari, mies saattaa katsoa, onko joku tärkeä. Samoin toisin päin. Kummallakaan ei ole sellaisia tuttujA, ettei toisen tarvitsisi siteää.

Ei olla koskaan edes ajateltu,että joillain pareilla elämä voi olla niin salaista, että oikein poliiseilla uhataan jos katsoo toisen kännykkää.

Meillä ainakin on ollut ihan tärkeitäkin juttuja toisen puhelimessa. Esim miehen äiti joutui sairaalaan ja miehellä ei ollut puhelin matkassa. Hyppäsin heti autoon ja ajoin sinne miehen harrastuspaikkaan ja hain miehen matkaani ja ajettiin sairaalaan.

Vierailija
8/34 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhelin ole mikään pyhä kapula vaan ihan vain viestintäväline, joskus lainaillaan ristiin toistemme puhelimia tai just jos oon vaikka suihkussa ja menossa kaverille ja siltä tulee viesti niin lukekoon mies, kivempi tietää heti et kaveri on vaikka 20min myöhässä kuin vouhottaa kauhialla vauhdilla sinne oven taa seisomaan

Vierailija
9/34 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhelin ole mikään pyhä kapula vaan ihan vain viestintäväline, joskus lainaillaan ristiin toistemme puhelimia tai just jos oon vaikka suihkussa ja menossa kaverille ja siltä tulee viesti niin lukekoon mies, kivempi tietää heti et kaveri on vaikka 20min myöhässä kuin vouhottaa kauhialla vauhdilla sinne oven taa seisomaan

Mitä sitten jos kaveri laittaakin jotain hhenkilökohtaista asiaa viestillä, mitä ei haluaisi että miehesi saisi tietää??

On tosi tyhmää lukea toisten viestejä koska joskus se sisältö voi olla sellaista että sen lähettäjä ei halua kenenkään muun lukevan sitä.

Vierailija
10/34 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen lisäksi minulla on lukituskoodi puhelimessa, joten ei pääse vaimo katselmaan viestejä ;)

Vierailija
11/34 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mä ainakin toivon, että mun ystävien miehet ei lue mun tekstareita tai sähköposteja. Kyl mä oon omat kuulumiseni tarkoittanut ihan sille ystävälleni, en hänen miehelleen. Että vaikka ne teidän mielestä ei olis salaista, niin mä kyllä oletan, jos kerron vaikka jännittäväni työhaastattelua tai riidelleeni miehen kanssa, että kerron asian luottamuksella ystävälle, en muille.

Vierailija
12/34 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisen viestejä lukee niin se on viestintäsalaisuuden loukkaus. Jos siitä tehdään rikosilmoitus poliisille, niin juttu menee käräjille, sillä rangaistusmaksimi on vuosi vankeutta. Koska siitä voidaan tuomita myös sakkoa, niin sakothan sieltä käräjiltä on odotettavissa.

Vierailija
13/34 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näin siitä unta viime yönä.

Vaimo ratsasi puhelimen ja tästä tuli hirveä soppa, soitti mun miehelle ja vaikka mitä. Ei uskonut millään, että meillä ei ole suhdetta.

Se ei todellakaan ollut mikään seksiuni.

Vierailija
14/34 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos kaveri laittaakin jotain hhenkilökohtaista asiaa viestillä, mitä ei haluaisi että miehesi saisi tietää??

On tosi tyhmää lukea toisten viestejä koska joskus se sisältö voi olla sellaista että sen lähettäjä ei halua kenenkään muun lukevan sitä.

Onko tosiaan niin, te "kyllä me voidaan kattoa oliko toisen viesti joku tärkeä" -ihmiset annatte kumppanin lukea ystävältä tulleet henkilökohtaiset viestit? Mä en pysty ymmärtää tuollaista.

Vierailija
15/34 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla "ei ole mitään salaisuuksia miehen kanssa" eli kaikki kavereidenkin asiat kerrotaan miehelle. Kattokaas kun se on se paras ystävä!

Vierailija
16/34 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisen viestejä lukee niin se on viestintäsalaisuuden loukkaus. Jos siitä tehdään rikosilmoitus poliisille, niin juttu menee käräjille, sillä rangaistusmaksimi on vuosi vankeutta. Koska siitä voidaan tuomita myös sakkoa, niin sakothan sieltä käräjiltä on odotettavissa.

Pidin vaimon kännykkää, kun se soi. Vaimo jossain sovituskopissa. Koetin hiljentää sen ja vahingossa näin kuka soitti!!!!!!! Olen tosi paha rikollinen =)=)=)=).

Oletko (hella)poliisi vai juristi=)? On ihan eri asia lukea luvan kanssa / pyynnöstä, kuin salaa. Jos sun suhteessa on liikaa salaisuuksia, ei kannata täällä mesota. En lue vaimoni viestejä, mutta usein pyydän vaimoani lukemaan saapuneet viestit, esim. autoa ajaessani.

Rauha maahan.

Vierailija
17/34 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla "ei ole mitään salaisuuksia miehen kanssa" eli kaikki kavereidenkin asiat kerrotaan miehelle. Kattokaas kun se on se paras ystävä!

Mä ainakin pyrin olemaan luottamuksellinen molemmin päin, en juoruile kavereiden asioita miehille enkä miehen asioita kavereille. Kummatkin ansaitsavat kunnioittavan suhtautumisen.

Yleisempää varmaan on, että naiset juoruavat kaikki henkilökohtaisimmatkin parisuhdejutut tai jopa vain siihen kumppaniin liittyvät jutut lähimmälle ystävälleen/ystävilleen. Mutta sitten on näköjään niitäkin, jotka puolestaan levittelee kaikki ystäviensä yksityisasiat kumppanilleen. Hyi!

Vierailija
18/34 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin kerran yhdelle miespuoliselle kaverille viestin, että näin siitä unta viime yönä.

Vierailija
19/34 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos kaveri laittaakin jotain hhenkilökohtaista asiaa viestillä, mitä ei haluaisi että miehesi saisi tietää?? On tosi tyhmää lukea toisten viestejä koska joskus se sisältö voi olla sellaista että sen lähettäjä ei halua kenenkään muun lukevan sitä.

Onko tosiaan niin, te "kyllä me voidaan kattoa oliko toisen viesti joku tärkeä" -ihmiset annatte kumppanin lukea ystävältä tulleet henkilökohtaiset viestit? Mä en pysty ymmärtää tuollaista.

Toivottavasti näiden ihmisten ystävät myös tietävät ettei mitään henkilökohtaista kannata viestitellä, koska viestin saattaa lukea joku täysin vieras henkilö, "kun se on mun mies ja meillä ei ole salaisuuksia". Ääliömäistä, eikä tuollainne tyyppi kyllä ole ystävyyden arvoinenkaan.

Vierailija
20/34 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minakin olen eraan miehen kanssa taysin eri planeetoilta, lahennytty kylla ollaan nyt, kun olen kierrellyt etsimassa hanta eri harrastuspaikoista. On ollut pakko, koska viesteja hanelle tulee niin paljon, ja ne kaikki kulkevat nykyaan minun kauttani. Kiukuttelee kylla tasta minulle, kun ajelee maakunnissa.

Mutta ikina en tutkisi naita viesteja ilman lahettajan ja vastaanottajan lupaa, muuten olisi ihan rikollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi