Kuinka monta seksikumppania?
Onko paljon, jos kolmikymppisellä naisella on ollut 13 seksikumppania, joista 5 seurustelusuhteessa, pari seksisuhteessa ja loput kimpoissa aviomiehen kanssa :DDD ? What` s your number? Ikäsi?
Kommentit (37)
Huonolla itsetunnolla varustettu nuori nainen, joka hyväksyntää hakiessaan on kerännyt itselleen kymmenittäin seksikumppaneita ja katuu tätä syvästi. Paljon olen näitä tavannut ja saavat minut aina huolestumaan suomalaisen naisen henkisestä alennustilasta.
Kunpa nykynaiset oppisivat ensin arvostamaan itseään ja menisivät sänkyyn vasta sen jälkeen. On se seksikin aika lailla parempaa silloin.
Oma lukuni on yli 20, mutta alle 30. Eikä tuokaan ole mielestäni paljoa! Ihan tarkkaan en muista, koska ei ole tullut pidettyä kirjaa. Ikäni on 38-vuotta ja olen toista kertaa naimisissa. Viimeisen 15 vuoden sisällä mulla on ollut 3 kumppania, joten suurin osa nuoruuden hurvitteluja. Ja suurin osa on ihan yhden yön juttuja.
Oma lukuni on yli 20, mutta alle 30. Eikä tuokaan ole mielestäni paljoa! Ihan tarkkaan en muista, koska ei ole tullut pidettyä kirjaa. Ikäni on 38-vuotta ja olen toista kertaa naimisissa. Viimeisen 15 vuoden sisällä mulla on ollut 3 kumppania, joten suurin osa nuoruuden hurvitteluja. Ja suurin osa on ihan yhden yön juttuja.
Pakko vielä mainita, ettei nuo nuoruuden jutut todellakaan paina missään, vaikka muutaman olisi voinutkin jättää väliin. Kyllähän sitä nyt joka naisella pitää olla pari sellasta kokemusta, että korvia kuumottaa kun niitä muistelee ;-)
Naimisissakin ehdin olla uskollisesti.
Mutta niin sitä vaan on tullut elettyä, yhtään en kadu. :) Ehkäisystä kun on tullut huolehdittua ja kumppanit ei kuitenkaan oo olleet mitenkään baari-illan tuttuja, vaan jo vähän paremmin tutustuttu. Ei tietysti seurustelukumppaneita, ei mulla siihen oo ikä eikä aika riittänyt.
n. 30 ja ikää 23.. Nuorenpana tuli hölmöiltyä ja asuttua maailmalla monta vuotta jolloin meni vähän lujempaakin. yhtään en kadu, hauskoja muistoja ja maailmaa saanut nähdä, en olis paremmin voinu nuoruuttani elää. :)
ja ikää 45. Yhdenkerran naksuja ehkä 3. Sitten muutaman vuorokauden naksauksia, joihin vähän ihastunut useampia. 2 pitkää suhdetta(yli 10vuotta) ja pari lyhyempää(kuukausia). Kahden ensimmäisen liiton aikana uskoton muutaman kerran, nyt vimpassa ei kertaakaan.
Ja ikää 22.. Seurusteltu reilu 2v ja nyt rv 26;) ja eeei en oo mikää ei seksiä ennen avioliittoo 8)
Ikää 32v.
Miten olet onnistunut/ehtinyt hankkimaan nelinumeroisen määrän seksikumppaneita? En siis moralisoi tai mitään, olen vain aidosti kiinnostunut.
kaikki pitkäaikaisia seurustelukumppaneita. Satunnaissuhteisiin tuntemattomien kanssa en ole kokaan tuntenut halua.
h*oran hommia päätyökseni, viikossa keskimäärin 20 asiakasta. Niitä kertyy melkosta tahtia vaikka paljon kävi samat tyypitkin. 'Siviilipanoja' (yhdenillanjuttuja, säätöjä, seurustelusuhteita) on jotain sadan tyypin verran. Nyt useempi vuosi yhden miehen naisena.
T. se jolla nelinumeroinen määrä sänkykavereita
Ymmärrättehän toki, että monet miehet ovat tässä asiassa erittäin kaksinaismoralistisia? Eli voivat mielellään naida teitä yhden illan tuttavuuden jälkeen, mutta halveksivat avoimesta monia seksikumppaneita haalineita naisia ja hakevat vaimokseen neitsyen? Pätee varsinkin etelämaalaisiin miehiin.
Monesti tekee pahaa kun kuulee nuorten miesten juttuja uusimmista kaadoistaan. Haluatteko oikeasti päätyä tällaisille listoille?
h*oran hommia päätyökseni, viikossa keskimäärin 20 asiakasta. Niitä kertyy melkosta tahtia vaikka paljon kävi samat tyypitkin. 'Siviilipanoja' (yhdenillanjuttuja, säätöjä, seurustelusuhteita) on jotain sadan tyypin verran. Nyt useempi vuosi yhden miehen naisena.
T. se jolla nelinumeroinen määrä sänkykavereita
Kiitos, että vastasit asiallisesti, jotain tällaista uumoilinkin. Oletan, että asut nykyään eri paikkakunnalla tai toisessa maassa kuin nuoruudessasi?
Nykyaikana paljon ole. Ennen olisi kyllä ollut kauhistus, kun naisilla oli elämänsä aikana yhteensä keskimäärin kaksi seksikumppania. Ajat muuttuvat.
Kokonaan toinen asia on sitten se, vaivaako tämä homma sinua. Mikäli vaivaa, seksikumppaneita on ollut liikaa, mikäli ei, niitä on ollut sopivasti. Niin yksinkertaista se on.
Ai niin, 27v. ja yksi seksikumppani.