Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halveksunta ei kerro kateudesta

Vierailija
06.03.2012 |

On ihan älytön väite, että nuo kaksi jotenkin liittyisivät yhteen. Jos halveksin ratikassa haisevaa pultsaria, en todellakaan kadehdi häntä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on nähty täälläkin niin monta kertaa. Luullaan, että kun on sietämätön, muut kahdehtii, siitä se vaan johtuu.

Helpompi vastaus kuin se, että ihmisessä olisi itsessään jotain vikaa.

Vierailija
2/15 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksunta ja kateus eivät suinkaan ole yksi ja sama asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveän vaikea tajuta, ettei kaikkien elämä pyöri kateuden ympärillä. Kaikki eivät todellakaan mieti jatkuvasti, kenelle ovat kateellisia ja ketä itse kadehtivat.

Vierailija
4/15 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta usein kyllä.

Siksi toiseksi, ei ole terve reaktio nähdä huono-osainen ihminen, ja halveksua tätä. Minusta sääli tai välinpitämättömyys ovat normaalisti yleisempiä. Jotain ihmisen omassa kyvyssä hyväksyä omat epäonnistumisensa on pielessä, jos pitää halveksua toisia.

Vierailija
5/15 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta usein kyllä.

Siksi toiseksi, ei ole terve reaktio nähdä huono-osainen ihminen, ja halveksua tätä. Minusta sääli tai välinpitämättömyys ovat normaalisti yleisempiä. Jotain ihmisen omassa kyvyssä hyväksyä omat epäonnistumisensa on pielessä, jos pitää halveksua toisia.

Minusta on aika normaalia että inhottaa paskalle haiseva turjake.

Vierailija
6/15 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein jopa nimettömän lastensuojeluilmon.

Neiti oli kertonut ystävillemme, että se varmaan johtuu siitä, että olen kateellinen, kun heillä on yksi huone enemmän kuin meillä.

Yksinkertaista logiikkaa... ei tarvitse miettiä, josko asialle olisi mm. sellaisia selityksiä kuin että hän on totaalisen pihalla ja huonoin vanhempi, jonka olen ikinä tavannut.

Vierailija
7/15 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein jopa nimettömän lastensuojeluilmon. Neiti oli kertonut ystävillemme, että se varmaan johtuu siitä, että olen kateellinen, kun heillä on yksi huone enemmän kuin meillä. Yksinkertaista logiikkaa... ei tarvitse miettiä, josko asialle olisi mm. sellaisia selityksiä kuin että hän on totaalisen pihalla ja huonoin vanhempi, jonka olen ikinä tavannut.

Vierailija
8/15 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pedofiilejä sun muita rikollisia. Mutta jos halveksunta kohdistuu kotiäiteihin, töissä käyviin äiteihin, pultsareihin, blogin pitäjiin jne. niin sitä en kyllä ymmärrä? Mä luulen että sillä halveksujalla on jotain omassa elämässä vialla.

Vierailija
9/15 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta usein kyllä. Siksi toiseksi, ei ole terve reaktio nähdä huono-osainen ihminen, ja halveksua tätä. Minusta sääli tai välinpitämättömyys ovat normaalisti yleisempiä. Jotain ihmisen omassa kyvyssä hyväksyä omat epäonnistumisensa on pielessä, jos pitää halveksua toisia.

ei ole sama asia kuin halveksunta. Inhotus on tuntemus, joka voi tulla juuri hajusta, halveksunta on asenne, millä suhtaudut toisiin ihmisiin, ja asetat itsesi toisten yläpuolelle.

Vierailija
10/15 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli jo ekalla luokalla 12 tuntia vrk ja viikonloppuja yksin.

Vierailija
11/15 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Tuksua halveksitaan, hän on sitä mieltä, että ihmiset ovat vain kateellisia hänen äärimmäisen kiinnostavasta, boheemista ja vaaleanpunaisesta luxury-elämästä.

Vierailija
12/15 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta usein kyllä. Siksi toiseksi, ei ole terve reaktio nähdä huono-osainen ihminen, ja halveksua tätä. Minusta sääli tai välinpitämättömyys ovat normaalisti yleisempiä. Jotain ihmisen omassa kyvyssä hyväksyä omat epäonnistumisensa on pielessä, jos pitää halveksua toisia.

ei ole sama asia kuin halveksunta. Inhotus on tuntemus, joka voi tulla juuri hajusta, halveksunta on asenne, millä suhtaudut toisiin ihmisiin, ja asetat itsesi toisten yläpuolelle.

Vierailija
13/15 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/15 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä huono vanhempi, ehkä ei.

Vierailija
15/15 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjää yksin koko viikonlopun;-) Hyvin pärjää, henkiin jää mainiosti.

ehkä huono vanhempi, ehkä ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän