Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äh ei voida tehdä sitä 4.lasta jos lapset pitää alkaa maksaa omasta palkasta!!!

Vierailija
06.03.2012 |

Kotihoidontukea pitäis nostaa! Eikä laskea!

Sitä pitäis nostaa 500 e/lapsi niin pärjäis ja vois tehdä niin monta lasta kuin haluaa!!!! Ei lapsia pidä maksaa omalla palkalla vaan valtion pitää maksaa ne!!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta jos valtio alkaa rajottamaan monta lasta voi tehdä! Minusta on ollut niin leppoisaa lojua kotona ja tehdä lapsi vuoden tai kahden vuoden välein. Ja saada palkkaa tästä kotona olemisesta! Kauheaa jos en saakaan enää rahaa. Pitää ottaa lasten kulut mieheni palkasta. Ajatella jos pitäisi maksaa ITSE lasten kulut. Hirveää.

Vierailija
2/6 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon maksanut 7 tuhatta omasta lapsesta ja pikkukakkonenkin on jo maksanut 4 tuhatta vaikkei vielä ole edes viivana raskaustestissä.

Niin ne elämät on erilaisia.

t. 7 tuhatta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on monta lastA!

Vierailija
4/6 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon maksanut 7 tuhatta omasta lapsesta ja pikkukakkonenkin on jo maksanut 4 tuhatta vaikkei vielä ole edes viivana raskaustestissä.

Niin ne elämät on erilaisia.

t. 7 tuhatta

No jos lapsien saamisesta pitäisi maksaa jotain niin ei meillä olisi yhtään!!!! Mutta niitä tulee vaan mun pimpulista säännöllisin väliajoin!!! Ihan kiva kun rahaakin saa!!! Mutta jos se lakkautetaan niin ei voi enää lisääntyä!!!!

Vierailija
5/6 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun pimpuli niin tarkka ole.

Mutta niitä tulee vaan mun pimpulista säännöllisin väliajoin!!! Ihan kiva kun rahaakin saa!!! Mutta jos se lakkautetaan niin ei voi enää lisääntyä!!!!

Vierailija
6/6 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mulle ei makseta enää palkkaa lasten hoitamisesta niin mä en voi tehdä enempää!!!!