Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VIHAAN PENTUJANNE.

Vierailija
06.03.2012 |

Ai että mä vihaan pentujanne ja teitä leveeperse ämmiä jotka muka on niin olevinaan parhaita vaikka tosiasiassa olette selkäänpuukottaja kärttysiä huoria. Vihaan teitä niin paljon. !! Ihanaa vihata. Syljen päällenne. Aina olette valittamassa ja mikään ei oo koskaan hyvin. Kakaranne ovat rumia ja kamalia. Turha vastata kun en kumminkaan lue tyhmiä vastauksianne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mä vihaan pentujanne ja teitä leveeperse ämmiä jotka muka on niin olevinaan parhaita vaikka tosiasiassa olette selkäänpuukottaja kärttysiä huoria. Vihaan teitä niin paljon. !! Ihanaa vihata. Syljen päällenne. Aina olette valittamassa ja mikään ei oo koskaan hyvin. Kakaranne ovat rumia ja kamalia. Turha vastata kun en kumminkaan lue tyhmiä vastauksianne.

Vierailija
2/7 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku teini, jonka äiti ei kyennyt rakastamaan lastaan. Kuulostaa ihan itsevihalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lääkityksen tarkistamista kylläkin.

Vierailija
4/7 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinas aamukahvi lentää näyttöön xD

Mua saa vihata ihan rauhassa kuka vain.

Olen onnellinen PYÖREÄHKÖ kotimamma,oikein verkkareissa laahustan toisinaan kaupoille kera

lasteni jotka joskus ovat kuin päivänpaisteita ja joskus kuin itse helvetistä raapaistuja piruja :D

Muksaa päivää aloittajalle.

Jos on pms oireet,niin ymmärrän..

Vierailija
5/7 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kirjoittajaa on vihattu myös lapsena,surku.

Vierailija
6/7 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoan...

Vierailija
7/7 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka todellisuudessa haluaisi lapsen, mutta ei jostain syystä sitä kykene tekemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan