Minkä sellaisen elokuvan/videopätkän tms olet katsonut aikuisena, jota ei olisi pitänyt katsoa?
sellaisen, jonka jälkeen olet nähnyt painajaisia tai ollut muuten ahdistunut. (Älä laita linkkiä.)
Kommentit (45)
usko
Se oli siis hyvä leffa mutta meni viimeinkin usko miehiin (yleistys: älkää kivittäkö)
Voin fyysisesti pahoin (oksentelin) katsomisen jälkeen pitkään.
Jotka murhasivat ihmisiä tylsyyksissään. Netissä on olemassa yksi murhavideoista jonka ajattelin katsoa, en pystynyt 4 sek enempää.
Olisin voinut jättää katsomatta kaikki filmed death -pätkät. Etenkin R. Budd Dwyerin itsemurha aiheutti fyysisestikin pahan olon pitkäksi aikaa, videon alusta asti.
Mieti sitten näitä kun yrittää unta saada.
Olisin voinut jättää katsomatta kaikki filmed death -pätkät. Etenkin R. Budd Dwyerin itsemurha aiheutti fyysisestikin pahan olon pitkäksi aikaa, videon alusta asti.
Mieti sitten näitä kun yrittää unta saada.
mutta onneks äänettömällä ja kelasin....
Itselläni on painajaisia aiheuttanut kun kerran eksyin sivulle jossa oli rikosten uhrien ruumiiden kuvia... Muistaakseni tutkiessani jotain murha juttua jostain murha.infosta.
Ei ollut hyvä idea varsinkin yöllä yksin kotona, oottaessa miestä kotiin yövuorosta...
Pelkään edelleen vuosienkin jälkeen, että ne näkevät yöllä valoa ikkunasta ja tulevat oikein isolla joukolla.
Kuvottava elokuva mm. ihmissyönnistä.
En vieläkään pysty katsomaan Helen Mirreniä muistamatta kyseistä elokuvaa.
kolmiosaisen elokuvasarjan oisko nimi ollut Damien (kertoi paholaisesta), tää leffa vainosi mun mielessä monta vuotta jälkeenpäin, no nyt olen jo päässyt yli.
Toinen inhottava leffa (mulla todella huono nimimuisti ja leffasta pitkä aika) oli, yhdestä naisesta kertova tarina, jossa mm. oli kohta, jossa tytön äiti kaatui lietealtaaseen ja paloi tietty tosi pahasti, muutenkin sen naisen elämä oli tosi ahdistavaa.
Oon tosi herkkä kaikille kauhuleffoille, joten missään tapauksessa en nykyään katso yhtäkään kauhuleffaa tai raakaa sarjaa.
Sodoman 120 päivää tai jotain sinne päin. Oli niin vastenmielistä, että en ole unohtanut kohtauksia vielä lähes 10 vuoden jälkeenkään, vaikken kaikkea edes pystynyt katsomaan. Lähinnä mieleen jäänyt kun naisten piti kontillaan juosta kilpaa ottamaan kiinni taikinaklönttejä, jotka piti nopeasti syödä, ja jonka sisällä oli pieniä nauloja. Myös se, kuinka naiset joutuivat syömään ulostetta elokuvassa oksettaaa vieläkin!
edellä mainittu the grifter on kyl aika paha.
Turkkilaiset tms pojat uimahyppivät ja yksi hyppää naama edellä betoniin. Sen jälkeen näytetään se mössääntynyt naama.
Se jossa Kiinassa nyljetään elävältä turkiskettuja ja jätetään sitten kitumaan ilman nahkaa.
sieltä ois kyllä saanu jäädä kaikki ällötykset kattomatta... hyi helkkari sentään!
Se on kauhee, tositapahtumiin perustuva. En tajua, miten tollasta voi tapahtua.
ja pätkä, jossa joku ukko ottaa hevosen mulkkua perseeseensä. Aitoa tai ei, ei ehkä olis pitänyt katsoa.
Elokuvaa ei ollut niin vaikea katsoa, mutta myöhemmin näin painajaisia.
Näen joka yö unia ja usein niihin liittyy viimeiseksi illalla päässä pyörineet asiat ja/tai viimeiseksi katseltu ohjelma. Todella ärsyttävää, kun hereillä ollessa elokuva on korkeintaan vähän jännä, mutta sen seurauksena joutuu kärsimään painajaisista koko seuraavan yön.
Eniten katseluhetkellä ovat ahdistaneet mm. Kylmä rinki -sarjan pari kohtausta ja joskus lapsena nähty pätkä tytön ympärileikkauksesta.
siinä sarjamurhaaja söi sen yhen hepun aivoja.
Mä en ole koskaan ollut kauhuelokuvien ystävä, joten en ole niitä myöskään katsonut.
Ton kohdalla menin tekemään poikkeuksen, jota sain katua pitkään.
Se oli siis hyvä leffa mutta meni viimeinkin usko miehiin (yleistys: älkää kivittäkö)