Jos saisit ostaa minkä uuden auton tahansa, minkä valitsisit?
Kommentit (56)
Range Rover Evoquen.
Makean näköinen auto. Millainen mahtaa olla ajaa?
Olin todella odottanut, että autojen laatuerot olisi kaventuneet. Mutta ei vastannut äkkikokeilemalta Toyota Mersua tai Bemaria. Ei edes uusi Toyota ollut 10 v vanhan Mersun veroinen noissa asioissa.
Vertaatko arkipukeutumista iltapukuihin? Tai Pentikiä johonkin kaukoidän kamaan? Kyllä vanha hyvin tehty iltapuku voi olla paljon siistimpi kuin uudet arkiasut. Ei kai Toyotakaan valmista Lexuksia vain sen takia, koska joku haluaa L:llä alkavan auton nimen.
on Ford Mustang GT Cobra 8))
Se onkin magee!
Range Rover Evoquen.
Makean näköinen auto. Millainen mahtaa olla ajaa?
ja auto on saanut hirveästi kehuja autolehdissäkin.
No tuskin kuitenkaan maailma pelastuu, mutta pääsee sillä saasteita pakoon luontoon paremmin kuin monella mukamaasturilla.
Aston martin Rapide, koska se on myös suht tilava perheautoksi:
http://www.astonmartin.com/cars/rapide
ja toiseksi sitten nelivedolla Range Rover Evoquen:
http://l.yimg.com/i/ng/sh/carenthu/20101001/08/704868061-paris-2010-ran…--
Mersua en mistään hinnasta, nytkin olisi siihen varaa ja ei kiitos. Oli juuri Jenkkien laaduttomin automerkki tämän päivän Kauppalehden mukaan:
http://www.kauppalehti.fi/5/i/auto/index.jsp?oid=201203123561
Olin todella odottanut, että autojen laatuerot olisi kaventuneet. Mutta ei vastannut äkkikokeilemalta Toyota Mersua tai Bemaria. Ei edes uusi Toyota ollut 10 v vanhan Mersun veroinen noissa asioissa.Vertaatko arkipukeutumista iltapukuihin? Tai Pentikiä johonkin kaukoidän kamaan? Kyllä vanha hyvin tehty iltapuku voi olla paljon siistimpi kuin uudet arkiasut. Ei kai Toyotakaan valmista Lexuksia vain sen takia, koska joku haluaa L:llä alkavan auton nimen.
Varsinkin, kun niin monet ystävät kehuneet Toyotaa maasta taivaisiin. Olin aiemmin istunut vaan n. 15-5 vuotta vanhojen Toyotojen kyydissä ja ajatellut, että ne auton korin metelit ja epämukavat istuimet johtuu vaan auton iästä.
Mulle oli oikeasti aika shokki, että ihan tuliterä viikko sitten kaupasta haettu Toyota oli jotenkin niin heppoisen oloinen.
Olen siis perheestä, jossa aina ajettu Mersuilla ja Bemareilla, mulla tosi vähän kokemusta muista autoista. Luulin aina, että kaikki autot on vastaavia kuin ne. Mulle oli esim. yllätys, että kaikissa autoissa ei olekaan kaksikanavaista ilmastointia. Tai ettei ole ohjaustehostinta. Siis uudehkoissakaan autoissa.
Olen pahoillani, ei ole tarkoitus loukata tai parjata Toyotaa tai mitään. Kerroin vain kokemuksestani.
Audi TT oli tosi nätti. Vieläkin ihan hyvän näköisiä ne uudemmat, mutta olisi pitäneet ne etuvalot alkuperäisemmän kaltaisina.
http://www.auctimoto.com/wp-content/uploads/2008/08/audi-tt-2003.jpg
Meillä on v8 Musse, mut en vaan kyllä tämmöisenä ilmastonmuutosaikana kehtaa ajaa sillä oikein. Pitää varmaan pistää se myyntiin. Muuten on kyllä kiva auto.
Farmarina. Pihassa onkin sellainen. Aika tuore ostos. Toinen samaa sarja, mutta sedan.
Kehu vähän sitä farkkua. Mikä siinä hyvää? Mikä huonoa? Mitä varusteita kannattaa ottaa? Minkä värinen? Nahka- vai keinonahka/kangaspenkit? Jos mäkin innostuisin ostamaan. T. ap
Mulla on tää uus ollu nyt melkein 3 viikkoa. Eli siltä pohjalta käyttötietoa.
Huonoa mä en ole vielä löytänyt. Toisaalta edellinen auto oli samaa merkkiä ja sarjaa ja jos se olisi ollut huono niin tuskin olisi samaa ottanut:)
Varusteista ei kannata kehua, kun kukin ottaa mitä tykkää ja tai tarvitsee.
Itselle nahkasisusta helppouden takia, peruutustutka, webasto, vetokoukku. Niin ja kattoluukku.
Kai tossa tuli kaikki varusteet. 2 renkaat ja alut.
E-sarjan Mersu pitää olla mutta ei ole varaa autotalliin. Buahah
Meillä on v8 Musse, mut en vaan kyllä tämmöisenä ilmastonmuutosaikana kehtaa ajaa sillä oikein. Pitää varmaan pistää se myyntiin. Muuten on kyllä kiva auto.
Fastback-musset kyllä hivelee silmää..
Tero
530-sarjan neliveto Bemareita, eli siihen lähtisin edelleenkin. Miehellä on Mersu, tyttärellä Audi, ja mielestäni molemmat niistä häsiävät teknisiltä ominaisuuksiltaan bemarille. Audi TT on ehkä sellainen mistä monet haaveilevat, muta oikeasti ei se kyllä mikään hyvä auto ole, siis se on ehkä just tuollainen tyttären teiniauto.
Ei ole tarvetta hienostella, mutta paras tähän mennessa on ollut Audi. Autoja on ollut jos jonninmoisia (mazda, volvo, wolkkari, saab, mersu, nissan...)
Eikö sellaisella kehtaa enää ajaa.
Mutta lähtökohtaisesti, eikö kirjaimilla puhuta että esim. X-tyypin Jagge? No sellainen sitten, ei tarvii olla XK ;D
Mutta edelleen täytyy kyllä sanoa eetä Bemarin X-saraja on ihan hyvä ajettavaa.
Range Rover Evoquen.