Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit ostaa minkä uuden auton tahansa, minkä valitsisit?

Vierailija
05.03.2012 |

Minä ottaisin E-mersu farmarin! Nelivedolla.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmarina. Pihassa onkin sellainen. Aika tuore ostos.

Toinen samaa sarja, mutta sedan.

Vierailija
2/56 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmarin. Toyota vois olla Prius.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu vähän sitä farkkua. Mikä siinä hyvää? Mikä huonoa? Mitä varusteita kannattaa ottaa? Minkä värinen? Nahka- vai keinonahka/kangaspenkit?

Jos mäkin innostuisin ostamaan.

T. ap

Vierailija
4/56 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilla Comtessan (auton korilla varustettu kolmi- tai nelipyöräinen fillari). Tulossa on ja kulkee ihan ilman bensaa yms kallista. Saa ajaa fillaritiellä. Tavarat ja lapset kulkee mukavasti mukana.

Vierailija
5/56 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu vähän sitä farkkua. Mikä siinä hyvää? Mikä huonoa? Mitä varusteita kannattaa ottaa? Minkä värinen? Nahka- vai keinonahka/kangaspenkit?

T. ap

lompakko antaa myöten, osta parhaimmilla nahkapenkeillä ja istuintuuletuksella.

-Ei kakkonen.

Vierailija
6/56 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelivedolla.

Vierailija
7/56 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten möisin sen ja ostaisin vaikka asunnon

Vierailija
8/56 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallista en ole vielä varma.

Vierailija
9/56 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmarina. Pihassa onkin sellainen. Aika tuore ostos. Toinen samaa sarja, mutta sedan.

Kehu vähän sitä farkkua. Mikä siinä hyvää? Mikä huonoa? Mitä varusteita kannattaa ottaa? Minkä värinen? Nahka- vai keinonahka/kangaspenkit? Jos mäkin innostuisin ostamaan. T. ap

Mulla on tää uus ollu nyt melkein 3 viikkoa. Eli siltä pohjalta käyttötietoa.

Huonoa mä en ole vielä löytänyt. Toisaalta edellinen auto oli samaa merkkiä ja sarjaa ja jos se olisi ollut huono niin tuskin olisi samaa ottanut:)

Varusteista ei kannata kehua, kun kukin ottaa mitä tykkää ja tai tarvitsee.

Itselle nahkasisusta helppouden takia, peruutustutka, webasto, vetokoukku. Niin ja kattoluukku.

Kai tossa tuli kaikki varusteet. 2 renkaat ja alut.

Vierailija
10/56 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi mä tykkään niistä vanhoista...

Vierailija
11/56 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin vasta tuossa tilanteessa ja valittiin Honda Jazz hybridi. Kiva auto on ollut ajella kaupungissa ja luonto kiittää valinnastamme (ehkä).

Vierailija
12/56 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. ap

lompakko antaa myöten, osta parhaimmilla nahkapenkeillä ja istuintuuletuksella.

-Ei kakkonen.

Se tavallinen nahkapäällys riittäisi mulle. Istuintuuletusta en valkkaisi farmariin, kun mulla on se jo kesäautossa. :)

ap

Vierailija
14/56 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitte bemari vitossarjaa ja kaikki täysillä varusteila eli nahkaverhoilu,neliveto.....

Vierailija
15/56 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmarina. Pihassa onkin sellainen. Aika tuore ostos. Toinen samaa sarja, mutta sedan.

Kehu vähän sitä farkkua. Mikä siinä hyvää? Mikä huonoa? Mitä varusteita kannattaa ottaa? Minkä värinen? Nahka- vai keinonahka/kangaspenkit? Jos mäkin innostuisin ostamaan. T. ap

Mulla on tää uus ollu nyt melkein 3 viikkoa. Eli siltä pohjalta käyttötietoa.

Huonoa mä en ole vielä löytänyt. Toisaalta edellinen auto oli samaa merkkiä ja sarjaa ja jos se olisi ollut huono niin tuskin olisi samaa ottanut:)

Varusteista ei kannata kehua, kun kukin ottaa mitä tykkää ja tai tarvitsee.

Itselle nahkasisusta helppouden takia, peruutustutka, webasto, vetokoukku. Niin ja kattoluukku.

Kai tossa tuli kaikki varusteet. 2 renkaat ja alut.

Siihen kuulemma saisi siitä sellaisen penkkiin upotetun version. En tiedä, onko turhake.

Ilmastointi pitää olla, eteen ja taakse (mutta se penkkituuletus ehkä vähän hfistelyä). Haluisin panoraamakattoluukun. Ne nahkapenkit. Etupenkkeihin täydellinen sähkösäätö. Takaistuimillekin penkinlämmittimet. Webasto. Neliveto. Automaattivaihde. Metalliväri. Peruutusavustin ja navigaattori.

Saishan siihen vaikka lipputangot etupäähän. Mutta mikä sitten on järkevää ja tarpeellista... Oiskohan se avaimeton käynnistys hyvä vai turha maksaa siitä yli tonnia?

ap

Vierailija
16/56 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitte bemari vitossarjaa ja kaikki täysillä varusteila eli nahkaverhoilu,neliveto.....

Miksi Mersu olisi huono?

Mulla on nyt Bemari. Teknisesti se on varmaan viimeistellympi kuin Mersu. Mutta Mersussa kai parempi jälleenmyyntiarvo.

Audin ulkonäöstä en ole koskaan tykännyt, ei millään pahalla. Ei ole vaan mun auto fiilikseltään.

Jaguaarin voisin ottaa - mutta Jaguaari farmariversiona on mun mielestä jotenkin huono vitsi. Ehkä sitten urheiluversio, kun ei enää tarvi kuskata vaunuja.

Vierailija
17/56 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä tähän ketjuun pitää vielä mainita, niin autojen laatuerot ovat pienentyneet ja lisäksi monet laatumerkit ovat syöksyneet alaspäin tilastoissa. Tällä hetkellä luotettavin auto on Toyota Prius.

Tuossa ihan merkkikohtaisia tilastoja:

http://www.kauppalehti.fi/5/i/auto/index.jsp?oid=201203123561

Tietystä autoluokasta saa hyvät tiedot Saksan noin 15 000 000 auton tietokannasta.

Vierailija
18/56 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä tähän ketjuun pitää vielä mainita, niin autojen laatuerot ovat pienentyneet ja lisäksi monet laatumerkit ovat syöksyneet alaspäin tilastoissa. Tällä hetkellä luotettavin auto on Toyota Prius.

Tuossa ihan merkkikohtaisia tilastoja:

<a href="http://www.kauppalehti.fi/5/i/auto/index.jsp?oid=201203123561" alt="http://www.kauppalehti.fi/5/i/auto/index.jsp?oid=201203123561">http://www.kauppalehti.fi/5/i/auto/index.jsp?oid=201203123561</a&gt;

Tietystä autoluokasta saa hyvät tiedot Saksan noin 15 000 000 auton tietokannasta.

Mutta mulle Toyotan fiilis on vähän sama kuin jonkun perus-Mariolkakassin. En ole sen tyylinen ihminen. Kun ostan jotain, ostan myös sen mielikuvan. En halua ostaa Toyotan minussa herättämää mielikuvaa.

Sitäpaitsi kaverini osti viime vuonna uuden Toyotan. Olin ällistynyt siitä, miten kovaa meteliä auton sisätiloihin kantautui. Tuskin takapenkillä kuulin, mitä edessä puhuttiin. Myös takapenkki oli todella epämukava istua, hirveän kova. Ihan kuin olisi kaksi kovalevyä laitettu yhteen istuinosaksi ja selkänojaksi. Jo 15 minuutin istumisen jälkeen oli olo, että en jaksa istua enää yhtään kauempaa tällä penkillä, selkä kipeytyi.

Olin todella odottanut, että autojen laatuerot olisi kaventuneet. Mutta ei vastannut äkkikokeilemalta Toyota Mersua tai Bemaria. Ei edes uusi Toyota ollut 10 v vanhan Mersun veroinen noissa asioissa.

Vierailija
19/56 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ihana ajettava!

Eikä jätä pulaan vaikka tie ei olis ihan siinä, missä pitäis.

Vierailija
20/56 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bensakone

automaattivaihteisto

mut tehäänkö niitä edes enää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä