Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martina taas vauhdissa: "On kukkua, ettei pienten lasten äideillä ole aikaa!"

Vierailija
05.03.2012 |

Niinpä. Lapsi on päivät tarhassa ja illat isällään tai sukulaisilla.

I rest my case.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis silloin kuin äidille sopii :( On surullista, että aikuinen ihminen kertoo avoimesti kaivanneensa lastaan , jopa ikävöiväsä kovasti, mutta pärjännyt muiden aikuisten tsempatessa. Mitähän keinoja pienellä lapsella on ikäväänsä levittää?

Kuinka moni teistä pystyisi jättämään pienen lapsen noin pitkäksi aikaa???Minä en!!!!Ja minkä takia?-Uskomattoman typerän "viihdeohjelman" takia!HUH-HUH!!!!!!!!!!!!

Vierailija
22/68 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Taas ollaan kateudesta viheitä.. Uraäidit vs. kotiäidit. Mä kyllä nostan peukkua Martinalle kun jaksaa painaa töitä ja hoitaa lasta.

Tosiaan kaikkien elämä ei pyöri pelkästään lapsen ympärillä

ai että hoitaa lasta. Mutta kun eihän se nainen hoida lastaan, vaan se on päivähoidossa, isällään ja sukulaisilla. Ei ole mitään tekemistä uraäitien kanssa tuolla touhulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Taas ollaan kateudesta viheitä.. Uraäidit vs. kotiäidit. Mä kyllä nostan peukkua Martinalle kun jaksaa painaa töitä ja hoitaa lasta.

Tosiaan kaikkien elämä ei pyöri pelkästään lapsen ympärillä

ai että hoitaa lasta. Mutta kun eihän se nainen hoida lastaan, vaan se on päivähoidossa, isällään ja sukulaisilla. Ei ole mitään tekemistä uraäitien kanssa tuolla touhulla.

Vai tunnetko hänet kenties voidaksesi sanoa noin?

Vierailija
24/68 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis silloin kuin äidille sopii :( On surullista, että aikuinen ihminen kertoo avoimesti kaivanneensa lastaan , jopa ikävöiväsä kovasti, mutta pärjännyt muiden aikuisten tsempatessa. Mitähän keinoja pienellä lapsella on ikäväänsä levittää?

Kuinka moni teistä pystyisi jättämään pienen lapsen noin pitkäksi aikaa???Minä en!!!!Ja minkä takia?-Uskomattoman typerän "viihdeohjelman" takia!HUH-HUH!!!!!!!!!!!!

Kyllähän Martinakin myönsi ettei olisi pitänyt lähteä, eikä koskaan enää tule lähtemään noin pitkäksi aikaa pois lapsen luota. Hänellä on kanttia myöntää virheensä, mitä teillä täydellisillä mammoilla ei ole.

Tosin ohjelman aikana lapsi oli isällään, eli ihan omassa kodissaan tutun henkilön kanssa.

Vierailija
25/68 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän keinoja pienellä lapsella on ikäväänsä levittää?

Vierailija
26/68 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen seurannut tiiviisti Martinan ITSE kirjoittamaa blogia seiskan sivuilta ja siitä kyllä saa aika hyvän kuvan siitä, kuinka paljon Victoria on syntymästään asti ollut hoidossa MArtinan äidillä. Eli aika lailla joka viikonloppu, kun Martina vielä keikkaili dazzlareitten kanssa ja myöhemmin kuvaan tulivat laulukeikat. Lisäksi viikonloppumatkoja, risteilyjä, PAF:in sponssaama matka Vegasiin ynnä muita menoja, niin ei se nyt ihan normi-äitiydeltä vaikuta. Tai siis tarkoitan vain, että tuollainen kaikenlainen kiva pikku extra, niinkuin nuo matkat, niin kyllähän se helpottaa elämää kivasti ja antaa puhtia siihen lastenhoitoonkin.

Vierailija
27/68 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinahan kirjoittaa:

"– Musta se on vähän kukkua, ettei pienten lasten äideillä olisi aikaa. On eri asia, jos oikeasti on kotiäiti, sillä ethän voi vaan jättää lasta vahtimatta omien asioidesi vuoksi. Minulla on kuitenkin Victoria tarhassa päivät ja vahva tukiverkosto. Oikeasti töihin heti aamusta ja päättäväisyyttä peliin, niin kaikki onnistuu, hän tsemppaa."

I rest my case

Vierailija
28/68 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipiteitä saa sanoa ilman perusteluita. Miksi sinulle on niin vaikeaa ymmärtää tämä asia? Sinä saat kutsua minua vaikka metsänpeikoksi, jos se helpottaa oloasi, mutta edelleenkään minun ei tarvitse esittää perusteluitani - oli niitä tai ei. Kylläpäs sinua nyt suututtaa, kun joku ei ole samaa mieltä kuin sinä. Sinun täytyy olla provokaattori.

Vierailija
29/68 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

i] Tämä kirjoittaja se vasta huono äiti on. /i]

[/quote]

Vierailija
30/68 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen vauva-aikana varsinkin.

Kuopus kun syntyi, päivät meni pääasiassa ulkona, esikoinen 4v, leikki ja kuopus nukkui.

Koti oli siisti koska olin paikalla sitä siivoilemassa vie mennessäs, tuo tullessas -periaatteella.

Mulla oli oikeasti aikaa hoitaa lapsia, kotia ja itseä.

Tietysti jos joku päättää tehdä elämästään vaikeaa tyyliin "silitän paperiservetitkin koska lehdessä oli kuva sileistä paperiserveteistä" niin onnistuuhan se.

Vierailija
31/68 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten täällä joku jaksaa aina vainota Martina Aitolehteä ja nostaa joka ikisen kyseisen daamin ajatuksen tai sanomisen tapetille, ja aina kuten piru raamattua lukien.

Olen aivan samaa mieltä Martinan kanssa siitä että en ymmärrä alkuunkaan paljon puhuttua kiirettä pikkulapsen äideillä. Kun tyttäreni oli vielä kotihoidossa (on nyt 4 v ja ollut päiväkodissa 2 vuotta) mulla ei todellakaan ollut kiire, ehdin jumpata, siivota, leipoa ja touhuta ihan liiaksi asti.

Olen sitä mieltä että kotiäideillä (tai ylipäätään pienten lasten äideillä) on niin huono itsetunto että on kiillotettava marttyyrin kruunua keksimällä itselleen "kauhea kiire" ja stressi.

Vierailija
32/68 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähempää kyseinen henkilö kiinnostaa.

Vierailija
33/68 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on nääs isä. Ei Martina ole suinkaan ainoa, jolla on sellainen tilanne, että lapsella on isä kuvioissa. Itse asiassa tuttavapiirissäni tämä on varsin yleistä.

Vierailija
34/68 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Martina kertonut juuri olleensa kuukauden erossa lapsestaan joidenkin ulkomailla olleiden kisailuiden vuoksi? Eli ihan varmasti hänellä on itselle aikaa.

Vierailija
35/68 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kommenttisi meni ohi. KOko pointti oli siinä, että ei hän OLE lapsensa kanssa, joten on helppo viisastella että kyllä sitä aikaa järjestyy.

Toivon, että tilanne vaikeutuu kun toinen vauvansa syntyy ja alkaa käsittää vähän realistisemmin todellista äitiyttä.

Vierailija
36/68 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tätä edes tartte perustella. Ja mun ei todellakaan tarvitse sulle perustella yhtään mitään. Tämä on mielipidepalsta, ja täällä saa sanoa mielipiteensä asiasta ilman mitään perusteluja.

Pääsit helpolla kun joku perusteli sun puolesta.

Vierailija
37/68 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat tuntea Martinan kun tiedät tarkkaan hänen lapsensa liikkeet? Niinpä. Lapsi on päivät tarhassa ja illat isällään tai sukulaisilla. I rest my case.

Ap myönsi, että tämä on provo.

Vierailija
38/68 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat tuntea Martinan kun tiedät tarkkaan hänen lapsensa liikkeet Niinpä. Lapsi on päivät tarhassa ja illat isällään tai sukulaisilla. I rest my case.

Ap myönsi, että tämä on provo.

Vierailija
39/68 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla hänen käsityksensä äitiydestä ei ole realistinen? joten kommenttisi meni ohi. KOko pointti oli siinä, että ei hän OLE lapsensa kanssa, joten on helppo viisastella että kyllä sitä aikaa järjestyy. Toivon, että tilanne vaikeutuu kun toinen vauvansa syntyy ja alkaa käsittää vähän realistisemmin todellista äitiyttä.

Vierailija
40/68 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Martina kertonut juuri olleensa kuukauden erossa lapsestaan joidenkin ulkomailla olleiden kisailuiden vuoksi? Eli ihan varmasti hänellä on itselle aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi