Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko ottaa rauhoittavan lääkkeen jos olet lapsen kanssa kahdestaan?

Vierailija
05.03.2012 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lääke on sellainen, jonka vaikutuksen itseeni tiedän entuudestaan.

Vierailija
2/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tasaa olotilaa, muttei aiheuta kuolan valumista, nuokkumista ja tokkuraa, ottaisin.

Mikäli vetää olon zombieksi, en ottaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten lastani voisi samalla hoitaa

Vierailija
5/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää ja vie tarkkaavaisuuden sekä keskittymiskyvyn. Hidastaa toimintaa. Suht uusi lääke miehelle, ei ole koskaan syönyt mitään, joten ei tunne vaikutuksiakaan hyvin. Mutta kun ahdisti niin piti ottaa. Kun tulin töistä kotiin, meni suoraan nukkumaan eikä muista edes että olimme jutelleet.

Ja oli siis ollut kotona kahdestaan 4-vuotiaani kanssa!

Vierailija
6/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis ollut lapsia silloin. Ei vaikuttanut minuun mitenkään. Vauvan kanssa en varmaan ottaisi, vanhemman lapsen kanssa kyllä.

Vierailija
7/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran hyvin että kevyen rauhoittavan otan jos tarvitsen olin missä seurassa tahansa

Vierailija
8/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkikohtauksiin, ei menny pää sekaisin ja vauvan olen hotanut siinä missä muulloinkin.. Eli ei muuta vaikutusta kuin että pystyy hengittämää.. Tosin otin kyllä vain puolikkaan..

Vierailija
9/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esim. juuri tuo, ettei muista keskusteluista mitään. Onko silloin muka lastenhoitokunnossa?

Vierailija
10/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se vaikutus on tolkuton väsymys ja tokkuraisuus ja esim. juuri tuo, ettei muista keskusteluista mitään. Onko silloin muka lastenhoitokunnossa?

kyseessä Opamox.

Väsyttää ja vie tarkkaavaisuuden sekä keskittymiskyvyn. Hidastaa toimintaa. Suht uusi lääke miehelle, ei ole koskaan syönyt mitään, joten ei tunne vaikutuksiakaan hyvin. Mutta kun ahdisti niin piti ottaa. Kun tulin töistä kotiin, meni suoraan nukkumaan eikä muista edes että olimme jutelleet.

Ja oli siis ollut kotona kahdestaan 4-vuotiaani kanssa!

Vierailija
11/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esim. juuri tuo, ettei muista keskusteluista mitään. Onko silloin muka lastenhoitokunnossa?

ei helvetissä ole!!!

Vierailija
12/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näyttää kaikkien mielestä olevan ihan ok!

ap

ei helvetissä ole!!!

Vierailija
13/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mielipiteitä?

Vierailija
14/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Opamox paniikki- ja ahdistuskohtauksiin. Sen avulla pärjään lasten kanssa pahimman yli enkä katkea heidän nähtensä. Mielestäni tämä on pienempi paha kuin se, että itken saunassa ja lapset ovat keskenään, tai saan raivarin heidän nähtensä.

Sellaista lääkettä en ottaisi, mistä saattaisin nukahtaa tai tulla tokkuraiseksi. Mutta sellainen lääke nyt olisikin ihan väärä perheenäidille.

Vierailija
15/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä harmita että kasvaa horsmaa.

Vierailija
16/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teen erittäin vastuullista työtä. Mielestäni olen "vaarallisempi", jos olen valvonut. Lääkäri oli myös samaa mieltä...

Vierailija
17/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se voi lääkkeenä viedä täysin tajun kankaalle tai vaikuttaa vain jonkin verran omaan oloon siten, että pahin ahdistus menee pois.

Mielestäsi miehesi käytös ei ollut vastuutonta siksi, että hän otti rauhoittavan ollessaan lapsen kanssa kahdestaan, vaan siksi, että hän otti lääkettä, vaikka sen vaikutus ei ollut hänelle tuttu.

Sanoisin että jos hän ottaa lääkettä vielä 2-3 kertaa, niin tuota tokkuraa ei enää tule, koska toleranssi lääkkeeseen kasvaa nopeasti.

Vierailija
18/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö Opamox oikea lääke hänelle? Itse olen pienikokoinen nainen ja käytän Opamoxia (15 mg)satunnaisesti paniikkikohtauksiin. Ei ole aiheuttanut mulle koskaan mitään muistinmenetystä tms. Vain rentoa oloa ja ahdistuksen helpottamista.

Olen joskus joutunut ottamaan lääkkeen töissä (olen melko vastuullisessa työssä) ja myös lapsen kanssa kahden ollessa. Mutta mieluummin lääke, kuin paniikin aiheuttama tärinä ja kuolemanpelko.

Vierailija
19/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienen 15 mg Opamoxin, sitä saa myös 50mg vahvuisena. Vaikutus tuolla 15 mg:lla on suunnilleen sama kuin lasi viiniä.

Vierailija
20/22 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistaa vaan kovasti. On ollut isoja elämänmuutoksia eikä ole oikein osannut käsitellä ongelmiaan. On ottanut lääkettä muutaman kerran, ei välttämättä peräkkäisinä päivinää. On joka kerta ollut todella väsynyt.

en vaan voi ymmärtää, miten oli niin ääliö, että otti lääkkeen! Mä tulin kuitenkin neljän jälkeen kotiin, luulisi että siihen olisi kestänyt vähän pahaa oloa.

Enkä todellakaan väheksy ahdistusoireita, mutta miehellä ei ole ollut mitään kohtauksia eikä paniikkioireita.