Mitä mieltä olette, onko mies kiinnostunut vai ei.. tekstarista..
Ollaan tavattu kerran. Ja viestitelty paristi päivässä. Laitoin miehelle viestin, kyselin kuulumisia, kerroin omiani.. Hän vastasi VAIN kertomalla omasta työpäivästään. Vastasi melkein heti viestiini kylläkin. Mutta vain kertomus omasta päivästä, ei mitään muuta. Mitä mieltä? Ei sitä taida kiinnostaa.
Kommentit (33)
Älkää ylianalysoiko. Me miehet harvemmin tarkoitamme mitään tuollaisilla.
Minä kysyin kerran mieheltä parin levyn nimeä. Se rupesi miettimään, olivatko levyn nimet jokin piiloviesti (siis että olisin hyvinkin muistanut ne nimet ja niitä kysymällä pyrkinyt ohjailemaan hänen ajatuksiaan tietyllä tavalla).
Vuokaavio oli hyvä idea!
Minä kysyin kerran mieheltä parin levyn nimeä. Se rupesi miettimään, olivatko levyn nimet jokin piiloviesti (siis että olisin hyvinkin muistanut ne nimet ja niitä kysymällä pyrkinyt ohjailemaan hänen ajatuksiaan tietyllä tavalla).Vuokaavio oli hyvä idea!
Eiköhän syy tuohon miehen käytökseen ollut se, että naiset tunnetusti jemmaavat niitä piiloviestejä ja analysointeja piparkakuista leivänpäällisiin. Jos toinen mies olisi tältä mieheltä kysynyt niitä levyjen nimiä, niin ei olisi sen enempää miettinyt.
Että ihan omaa syytä. :|
Minä kysyin kerran mieheltä parin levyn nimeä. Se rupesi miettimään, olivatko levyn nimet jokin piiloviesti (siis että olisin hyvinkin muistanut ne nimet ja niitä kysymällä pyrkinyt ohjailemaan hänen ajatuksiaan tietyllä tavalla). Vuokaavio oli hyvä idea!
Eiköhän syy tuohon miehen käytökseen ollut se, että naiset tunnetusti jemmaavat niitä piiloviestejä ja analysointeja piparkakuista leivänpäällisiin. Jos toinen mies olisi tältä mieheltä kysynyt niitä levyjen nimiä, niin ei olisi sen enempää miettinyt. Että ihan omaa syytä. :|
liekö osunut kohdalle tänään toisessakin ketjussa...
haluaisin kysyä vielä semmosta.. Että jos mies laittaa viestin, että haluaa nähdä+ edottaa seksiä, niin voiko olla ettei sitten enää haluakaan nähdä..
Miisa
antamiesi tietojen perusteella. Paras tapa selvittää asia on olla laittamatta viestiä. Jos mies ottaa yhteyttä parin päivän sisään ja ehdottaa tapaamista = on kiinnostunut.
Huom. mä en yleisesti kannata mitään ihmissuhdepelejä mutta tässä asiassa on mielestäni ihan käytännön kannalta parempi naisen olla ottamatta yhteyttä, koska 99% on niin, että kiinnostunut mies ottaa pian yhteyttä -> ainakin tietää onko mies kiinnostunut vai vaan "no jaa". Joo joo vanhanaikaista, mutta näin mä koen, tehkööt muut miten haluavat.
mä en voi mitään, että analysoin aina näitä elämän tärkeitä juttuja ja ihmistuhteita. Ihan sama mitä joku eikiinnostava tyyppi mulle tekstaa.. Mutta tämä ihminen on oikeesti todella kiinnostava ja haluaisin tavata ja vaikka mitä vielä. ap
näinhän tässä jo kävikin :) en huomannut tota ap:n tuuletusviestiä. Onnea ap!
antamiesi tietojen perusteella. Paras tapa selvittää asia on olla laittamatta viestiä. Jos mies ottaa yhteyttä parin päivän sisään ja ehdottaa tapaamista = on kiinnostunut.
Huom. mä en yleisesti kannata mitään ihmissuhdepelejä mutta tässä asiassa on mielestäni ihan käytännön kannalta parempi naisen olla ottamatta yhteyttä, koska 99% on niin, että kiinnostunut mies ottaa pian yhteyttä -> ainakin tietää onko mies kiinnostunut vai vaan "no jaa". Joo joo vanhanaikaista, mutta näin mä koen, tehkööt muut miten haluavat.
mä en voi mitään, että analysoin aina näitä elämän tärkeitä juttuja ja ihmistuhteita. Ihan sama mitä joku eikiinnostava tyyppi mulle tekstaa.. Mutta tämä ihminen on oikeesti todella kiinnostava ja haluaisin tavata ja vaikka mitä vielä. ap
entäs jos mies on ujo, ja ajattelee samoin odottaa. Sitten jää molemmilta ottamatta yhteyttä.
entäs jos mies on ujo, ja ajattelee samoin odottaa. Sitten jää molemmilta ottamatta yhteyttä.
jäädä. Mies saa olla ujo, mutta haluan suhteen, jossa mies haluaa minua niin paljon, että ei kerta kaikkiaan voi olla ottamatta yhteyttä ;)
(ok - voisin olla toista mieltä jos olisin ollut pitkään sinkku)
En osaa sanoa. Mutta älä laita hänelle nyt viestiä ennenkuin hän ottaa yhteyttä. Jos ei kuulu mitään viikkoon niin unohda tyyppi :)
Kiinnostunut mistä. Seksistä? Muuhan on ns suhteessa liibalaabaa.
Vierailija kirjoitti:
että älä yritä analysoida miesten tekstiviestejä. Siis kun kyselin siltä miehistä näkökulmaa uuden miesystäväni lähettämään viestiin, jota itse olin yrittänyt monimutkaisesti tulkita ja analysoida... Tämä mieskaveri sanoi, että miehet ei erityisemmin edes tykkää naputella tekstiviestejä, eivätkä varsinkaan ujuttaa niihin mitään piiloviestejä.
Ap:n asia selvisikin jo, hyvä että mies haluaa nähdä sua! :) Miehet tosiaan on tuollaisia. Jos kysyt miten on päivä mennyt, ne vastaavat miten päivä on mennyt. Mitäpä sitä turhia löpertelemään, varsinkin jos on työkiirettä sun muuta siinä samalla.
Voi jumal auttaa :D Ihan oikeesti suosittelen katsoa elokuvaa "His not that into you". Jos mies on kiinnostunut kyllä se kysyy takaisinki mitä kuuluu ja miten päivä on mennyt. Omien kokemuksien perusteella sanoisin että ei tarvi miettiä liikoja ja mies näyttää kiinnostuksen. Jos tarvi miettiä jotain ylimääräistä niin kiinnostusta on vajaa. Ja koskee ihan suomalaisiaki :);)