Mitä mieltä olette, onko mies kiinnostunut vai ei.. tekstarista..
Ollaan tavattu kerran. Ja viestitelty paristi päivässä. Laitoin miehelle viestin, kyselin kuulumisia, kerroin omiani.. Hän vastasi VAIN kertomalla omasta työpäivästään. Vastasi melkein heti viestiini kylläkin. Mutta vain kertomus omasta päivästä, ei mitään muuta. Mitä mieltä? Ei sitä taida kiinnostaa.
Kommentit (33)
Jos stä olet jo kuulumisesi kertonut, niin ei kai se enää voi niitä kysyä. Olisko pitänyt treffejä ehdottaa? Odota nyt rauhasta ja jos ei ehdota tapaamista, niin tiedät ettei ole kiinnostunut. Tai laita loppuvkosta kysely, että haluaako viikonloppuna tavata.
kommentteja.. Nyt en kyllä aio laittaa viestiä.. kun aikaisintaan tosiaan loppuviikosta. Olisin odottanut komentoivan esim jotenkin mun päivääni tai ihan jotain muuta. .. ap
nähtäiskö uudelleen. Kun saat vastauksen, tiedät, eikä tarvii asiaa vatvoa.
päivää tms. Niihin voidaan palata tarvittaessa. Mutta aika harvakseltaan tekstailette. Suosittelen sun aloitteellisuutta jossain vaiheessa.
Ei kukaan lähetä toisille mitään mitä kuuluu viestejä jos ei ole kiinnostunut seurasta.
Mä en arvosta tuollaisia pelejä. Jos olisin kiinnostunut, niin kertoisin sen. Toiset tietty tykkää noista peleistä, mutta arvostan itse avoimuutta.
Me miehet harvemmin tarkoitamme mitään tuollaisilla. Jos laitamme viestin, jossa lukee että "Olit kaunis tänään juhlissa", niin emme tarkoita (esimerkiksi):
- että olisit ruma muulloin kuin niissä juhlissa
- että haluaisimme nyt jotain erityistä
- että olen tehnyt nyt jotain pahaa
- että minulla on toinen nainen
- etc.
Viesti tarkoittaa juuri sitä mitä siinä lukee. Jos kaveri ei laittanut enempää viestiin, on hän vain heittänyt samanlaisen viestin takaisin kuin sinä, mutta ilman kysymyksiä. Ehkä ei ehtinyt muuta naputella, ehkä hänkin on hermostunut.
Ei tämä rakettitiedettä astrologiaan yhdistettynä ole.
Jos kysyt, haluaisiko se vielä nähdä, se todennäköisesti vastaa, että voisihan sitä vielä nähdä. Eli ei vastauksesta saa sen enempää selvää.
Katso nyt pari päivää ja jos ei tyypistä kuulu mitään, soita sille. Puhutte varmaan jotain diipadaapaa ja olet edelleen epätietoinen, mutta sen jälkeen on ainakin miehen vuoro ottaa yhteyttä. Voit lopettaa analysoinnin noin viikon kuluttua tästä päivästä. Jos siitä ei ole kuulunut oma-aloitteisesti mitään, siitä ei tule kuulumaankaan.
kun mä nyt vaan haluaisin tietää, onko se mies kiinnostunut vai ei. Laittoi kyllä viestin edellispäivänä, että haluaa nähdä. Mutta eilen siis vaan tuo. Jos sitä ei kiinnostaisi niin jättäisikö kokonaan vastaamatta vai laittaisko tommosen yleismaallisen työviestin?? Apua edelleen kiitos!ap
ne on niin ihanan urpoja yksinkertasia, myös viesteissään=)).Tulee ihan sellanen hellyyskohtaus=)
sanoo että haluaisi nähdä.mikset laita viestiä, ettämillon nähdään, tule kahville, lähde kahville tms.
Siis lähettääkö se sulle oma-aloitteisesti viestejä vai ainoastaan vastaa sun viesteihisi? Melkoinen moukka saa nimittäin mies olla, jos ei vastaa toisen viesteihin eli ei se vastaaminen vielä mitään merkitse. Oma-aloitteisuus on pointti. Jos se lähettää sulle oma-aloitteisesti viestejä tai soittaa, se on jossakin määrin kiinnostunut. Jos se ei ota suhun oma-aloitteisesti yhteyttä, se ei ole kiinnostunut.
kun mä nyt vaan haluaisin tietää, onko se mies kiinnostunut vai ei. Laittoi kyllä viestin edellispäivänä, että haluaa nähdä. Mutta eilen siis vaan tuo. Jos sitä ei kiinnostaisi niin jättäisikö kokonaan vastaamatta vai laittaisko tommosen yleismaallisen työviestin?? Apua edelleen kiitos!ap
Pitääkö sitä joka päivä laittaa viestiä että OMG HALUAN NÄHDÄ VAIKKA EILEN SANOINKIN JA TOISSAPÄIVÄNÄ MUTTA SANON UUDELLEEN ETTÄ HALUAN NÄHDÄ OMG? Jos jamppa laittoi viestiä toissapäivänä että haluaa nähdä, niin miksi sitä pitää jankata joka päivä tekstareilla?
Perkele kun ärsyttää tämä asioiden ihmettely ja mähiseminen. Me olemme kaikki erilaisia. Marko Vaasasta saattaa sanoa että OLET IHANA vaikka oletkin kusipää, ja Seppo Korsosta että OLET KUSIPÄÄ vaikka oletkin ihana. Eiköhän ole helpointa jutella sen asianosaisen kanssa.
ÄLÄ OLETA. Siihen kaatuu liian moni orastava suhde kun toinen olettaa asiaa XYZ, mutta toinen kuvittelee että KFC on se juttu mikä on päällä. KOMMUNIKOIKAA. Itseäsi voit syyttää jos menee sitten puihin tämäkin juttu jos oletit AV-palstalaisten takia jotain ihmepaskaa jostain viestistä, jossa ei mitenkään edes viitattu siihen ettei haluaisi tavata.
Puuh.
nyt siltä tuli viesti:) Kertoi, että ihan stressissä töistä ja jostain remonttiasioista.. Ehdotti, että mentäis perjantaina leffaan. On se kiinnostunut, jeeeeeeeeeee. ap
että älä yritä analysoida miesten tekstiviestejä. Siis kun kyselin siltä miehistä näkökulmaa uuden miesystäväni lähettämään viestiin, jota itse olin yrittänyt monimutkaisesti tulkita ja analysoida... Tämä mieskaveri sanoi, että miehet ei erityisemmin edes tykkää naputella tekstiviestejä, eivätkä varsinkaan ujuttaa niihin mitään piiloviestejä.
Ap:n asia selvisikin jo, hyvä että mies haluaa nähdä sua! :) Miehet tosiaan on tuollaisia. Jos kysyt miten on päivä mennyt, ne vastaavat miten päivä on mennyt. Mitäpä sitä turhia löpertelemään, varsinkin jos on työkiirettä sun muuta siinä samalla.
noita kai pitäis analysoida.. Mutta kun mä olen niin ihastunut siihen mieheen, että en malttais odottaa ja kiinnostaa ihan hirveesti tietää hänen ajatuksiaan. Mutta aika ne sitten tietty näyttää. Ihanaa nähdä sitä viikonloppuna
mikset laita viestiä, ettämillon nähdään, tule kahville, lähde kahville tms.
Tule kahville, mikset tule kahville, missä olet, on se nyt kumma kun et tule kahville, kahvi on jo valmista, missä viivyt, nyt tulet tai itket ja tulet kahville, nalkuti nalkuti.
Kukaan mies ei voi vastustaa seireenin kutsua.
mites sitten? sua ärsyttää?
Lähinnä nauratti tuo vonkaustyylisi.
noita kai pitäis analysoida.. Mutta kun mä olen niin ihastunut siihen mieheen, että en malttais odottaa ja kiinnostaa ihan hirveesti tietää hänen ajatuksiaan. Mutta aika ne sitten tietty näyttää. Ihanaa nähdä sitä viikonloppuna
Olen itse ihan samanlainen, joten ymmärrän sua oikein hyvin! :) Minulla on etäsuhdetta jatkunut jo aikansa, mutta samalla lailla sitä tulee edelleen analysoitua niitä viestejä, ja jos tulee tuollainen "tylsempi" viesti niin heti tulee mieleen, että nyt se ei ole enää kiinnostunut!
Silloin yritän pitää nuo mieskaverini neuvot mielessä, mutta tuppaa ne kyllä unohtumaan minullakin!
17
sillähän se selviää.. :) En mä noista miehistä tajua, ellei tule vähintään vuokaaviota mukana.