Kellään Sampon verkkopankkia?
Kuinka pian onnistunut maksu näkyy? Javaan tuli joku bugi just kriittisellä hetkellä... Ehdin vahvistaa maksun mutta nyt sen tietoja ei näy missään eikä saldo ole vähentynyt. Eli meniköhän läpi vai ei?? Jos maksan uudestaan niin tuleeko ilmoitus tuplamaksusta?
Kommentit (6)
Vastaanottaja saamaksun sitten päivän kahden päästä, ellei ole sama pankki eli tässä tapauksessa Sampopankki.
kai ne rahat saa takaisin jos vahingossa laittaa tuplana? kyseessä kuitenkin melkein 400e vakuutuslasku joka pakko maksaa tänään.
On mulla sampon verkkopankki... pakon edessä. Jos vielä saisi lainoja 0,2% marginaalilla kilpailevista pankeista... siirtäisin pankkiasiat muualle.
Soita niille verkkopankin tukeen ja pidä niitä linjalla mahdollisimman kauan. Ehkä saat samalla vastauksen kysymykseesi.
Neuvonta menee kiinni 20.00, yritä pysyä linjalla yhdeksään asti :)
Juuri sun kaltaiset ihmiset aloittaa tänne ketjuja, joissa huudetaan kaikenlaisia omassa työelämässä eteen tulevia vääryyksiä.
jos maksaa tuplana. Ovat vieläpä aloitteellisiakin.
Tuon Sampon verkkopankin kanssa mulla on ollut ongelmia. Monta kertaa lasku jonka olen maksanut, ei olekaan kirjautunut (vaikka tilillä saldoa & vahvistaminen tapahtunut). Aika köpö verkkopankki Sampolla.
Mutta isot firmat kuten vakuutusyhtiöt palauttaa tuplat automaattisesti, ei tarvitse kysellä perään. Kokemusta on...
On mulla sampon verkkopankki... pakon edessä. Jos vielä saisi lainoja 0,2% marginaalilla kilpailevista pankeista... siirtäisin pankkiasiat muualle.
Soita niille verkkopankin tukeen ja pidä niitä linjalla mahdollisimman kauan. Ehkä saat samalla vastauksen kysymykseesi.
Neuvonta menee kiinni 20.00, yritä pysyä linjalla yhdeksään asti :)