Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistiko työnantajanne teitä

Vierailija
05.03.2012 |

lapsen syntymän johdosta ja miten? Entä työkaverit?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja (kaupunki) ei muistanut (olisin vähän ihmetellyt, jos olisi). Oman osaston työkaverit organisoi kolehdin ja muut työkaverit otti sitten osaa omantunnon mukaan ;) Läheinen työkaveri toi meille paketin sitten kotiin.

Vierailija
22/27 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta

tuntui ikävältä siksikin, että muita lapsen saaneita oli ollut tapana muistaa.

Jäi vähän paska maku suuhun. Eipä oo intrestejä työnantajaa kohtaan, olen siellä VAIN töissä.

Vaikka tämä kuullostaa pieneltä asialta, niin kyllä se vain pahalta tuntuu. Varsinkin kun on muutenkin herkässä mielentilassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono henkilöstöjohtaja jos ei osaa edes onnittelukorttia ja kukkapukettia laittaa alaiselleen tulemaan. Varsinkin kun nämä menevät yrityksen piikistä, ei ole mikään menoerä normaalissa yrityksessä. Kaikenlisäksi siitä saa vähennystä verotuksessa, joten kyseessä on vain puhdas välinpitämättömyys ja/tai laiskuus.

Hävetköön ne esimiehet jotka eivät reagoi alaisensa perheenlisäykseen!

Vierailija
24/27 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut mieleenkään edes odottaa mitään lahjaa? Pitäskö saada sit jotain rehuja ja kortteja myös kun menee naimisiin? Muuttaa? Eroaa? Kihlautuu? Ajaa ajokortin?

Höpö höpö. Nykyisin olen itse työnantaja ja kyllä saa joululahjat ja virkistyspäivä riittää.

Vierailija
25/27 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teidän vauva liity mitenkään työnantajan intresseihin, paitsi että työnantaja on todennäköisesti käyttänyt resurssejaan sijaisen palkkaamiseen + maksaa kolmen kuukauden liksat äitiyslomanne alkuun.

Sit täällä nyyhkitään, kun ei edes korttia saanut. Please.

No työyhteisö on ihmiselle aika merkittävä yhteisö, koska sinne ihminen uhraa suuren osan henkisiä ja fyysisiä resurssejaan. Työyhteisön johtajan olisi pidettävä huoli yhteisöstään ja muistamiset esimerkiksi perhetapahtuman sattuessa ovat oiva tapa huolehtia. Tälläinenkin toiminta saa ihmisen uurastamaan työyhteisön hyvinvoinnin eteen sitten äitiysvapaiden jälkeen.

Vierailija
26/27 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisen arvostamista työntekijänä, viesti on toisinpäin jos ei saa mitään

Vierailija
27/27 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko pöhkö, kun asia on vaivannut minua todella paljon? Vaikka tapahtuuhan maailmassa paljon pahempaankin.. En ole lahjojen ja korttien perään, mutta kun ei tullut edes onnitteluja? Sekin olisi riittänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän