Oletteko vaihtaneet aikuisiällä nimeä
...ristimänimestä joksikin muuksi??Jos, niin miksi?
Itse tunnen tapauksen joka vaihtoi perussuomalaisen etunimensä aivan uskomattomaksi rimpsu-yhdistelmäksi tyyliin Esmeralda-Serafina Jessica-Jaqueline Möttönen.
Ja kyseessä hieman höpsähtänyt nainen, mikä tekee asiasta vielä hullumpaa..Tai ei nyt suorastaan hullua mutta valitettavasti hieman..no, jotenkin noloa kun ei oikein itsekään osaa sanoa nimeänsä.
Kommentit (3)
Pidemmästä nimestä lyhyemmän version. Ja ihan vain siksi että mielestäni se lyhyt kuulostaa kivemmalta.
En pidä nimeä minään pyhänä asiana, johon ei saisi koskea. Kun kerran sen vaihtaminen on ihan luvallista, miksei vaihtaisi jos siltä tuntuu. Ihme haloo tällaisesta.
Hmm, en ajatellut ollenkaan että tämä olisi jotenkin "haloo" aihe, vaan mielenkiinnosta kysyin, koska en tunne nimensä vaihtaneita kuin tuon yhden tapauksen itseni lisäksi.
En itsekään pitänyt nimen vaihtamista minään ihmeempänä juttuna, mutta isäni loukkaantui pirusti. Itse vaihdoin siksi, että halusin nimestä hieman lyhyemmän ja helpomman itselleni kirjoittaa.
En millään pahalla sanonut tuota tätä tuttavaani kohtaan, mutta ollaan sitten nolona.
Mä olen suunnitellut vaihtaa liian yleisen perussuomalaisen nimeni joksikin ihan ihme rimpsuksi, tai sitten edes joksikin harvinaisemmaksi ja kauniimmaksi nimeksi.
Höpsähtänyt varmaan olen joo, mutta kerranhan täällä eletään.
Oikeastaan mä voisin ottaa jonkun ihan humoristisenkin nimen, en mä ole mikään tosikko, joten miksi nimenkään pitäisi olla.
Mä sanoisin, että nolo tässä olet sinä, jos joku on.