Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset, joilla on lääkärimies.. voisitteko kertoa kokemuksia.

Vierailija
05.03.2012 |

Eli millainen on lääkärimies parisuhteessa. Okei, heitä on varmaan kaikenlaisia, mutta haluaisin kuulla kaikenlaisia esimerkkejä.

Pohdin suhteen aloittamista miehen kanssa, hän on lääkäri.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä ja perhettä, kuten itselläkin... lääkäri myös.

Vierailija
22/40 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärit pettää eniten? Mua pelottaa, että lääkäristä paljastuu narsistinen luonne. Mies vaikuttaa kyllä mukavalta.. mutta usein lääkärit luulee olevansa jumalasta seuraavia. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti hän oli ihan unelmamies. Hyvä ammatti, pitkä, komea, hyvät käytöstavat, terveelliset elämäntavat, MUTTA TOSIKKO! Ei minkäänlaista huumorintajua ja sellainen hassuttelu ei onnistunut ollenkaan. Tämä siis minun kokemukseni yhdestä lääkärimiehestä.

Vierailija
24/40 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsisti-lääkäriopiskelijan kanssa. Hän on nyt valmistunut, joten oisko ap:n mies?

Lääkäreitä ON moneksi. Ehkä enemmän merkkaa se muu kuin lääkäriys.

Vierailija
25/40 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitteleko joku tosiaan että ammatti vaikuttaa jotenkin persoonaan?

Ei se lääkäri ole sen kummallisempi, kuin asvalttimieskään.

Vierailija
26/40 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mieshän se on ja sillä selvä. Riippu paljon siitä, missä mies on töissä, että paljonko tekee töitä. Ja onko jo erikoistunut jne...

Vierailija
27/40 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitteleko joku tosiaan että ammatti vaikuttaa jotenkin persoonaan?

Minä uskon, että jossain määrin vaikuttaa. Lääkärit ovat usein kunnianhimoisia ja urasuuntautuneita, eivätkä pelkää haasteita. Yksilöiden välillä on tietysti isoja eroja.

Vierailija
28/40 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli seukkaamaan vaan, eikö?

Vierailija
29/40 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimonsakin on lääkäri. Molemmat aivan tavallisia ihmisiä. Mies on oikeen mukava perheen isä. Harrastaa paljon urheilua. On tk lääkäri ja ei mielestäni sen lisäksi tee lääkärin töitä muualla. Eli melko normi työajat. Ei esim. koskaan viikonloppuisin ole töissä.

Tunsin myös toisen lääkärin ja oli aivan mahtava persoona. Huumorintajuinen, perheelleen omistautunut. Hän teki kunnallisella puolella töitä, mutta myös yksityisenä, mutta elätettävänä oli kuusi lasta. Hän kuoli tapaturmaisesti. Siinä menetettiin kaikin puolin hyvä ihminen.

Vierailija
30/40 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu jonkin verran siitä mitä kohtaa kropasta lääkäri pitää niin mielenkiintoisena, että haluaa olla sen kanssa tekemisissä koko ajan.

Vierailija
31/40 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha keskustelu, mutta vastaan myös lääkärin puolisona.

Ihan tavallinen suomalainen mies, jos ei tietäisi että on lääkäri, niin eipä kukaan arvaisikaan. Ulkonäkö ihan perus, vähän mahaa löytyy jo (kuten useimmiten Keski-ikäisillä miehillä) , käy säännöllisesti parturissa, urheilee semisti, käydään historiallisissa paikoissa/tapahtumissa koska molempia kiinnostaa, hauska ja huumorintajuinen, usein hassutellaan kahdestaan "pieruhuumorilla" tai keksitään hyväntahtoisia jäyniä toisillemme tai kavereille.. Mutta muiden vieraiden seurassa ollaan ns asiallisia, mutta muuten kun ellun kanat. Mies inhoaa teennäisyyttä tai rahan ahneutta, bimboiksi tekeytyviä tekoripsi-silikoninaisia, ja elvisteleviä narsistisia miehiä jotka kohtelee muita alentavasti.

Eletään normaalisti, jopa pihisti koska ostetaan usein tarjoustuotteita, ajetaan vanhoilla autoilla, käytetään normaalihintaisia vaatteita, itse käyn paljon kirpparilla, asutaan semi tavallisessa omistusasunnossa. Toisaalta syödään paljon ravintolaruokia myös ja matkustetaan mielenkiintoisiin paikkoihin noin kerran - kaksi vuodessa. Mies ostelee toisinaan pieniä lahjoja, kukkia tai koruja ja huomioi minua paljon arjessa. Tukee harrastuksiani. Tekee töitä aika paljon, ei viikonloppuna mutta iltaisin usein päivät venyy. Arvostaa vapaa-aikaa.

Ei lapsia vielä.

Vierailija
32/40 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni on lääkäri, erikoistunut ortopediaan ja traumatologiaan. Kirurgi.

Tavallinen mies kotona. Työssä pedantti.

Tekee työtä klo 16 jälkeen privaattipuolella × 3 viikossa. Toki sairaalassakin päivystykset.

Eli paljon poissa, ihmisenä ihan tavis.

Yhdessä ulkoillaan, retkeillään ja käydään kalastamassa. Eli tavallista elämää. Itse olen sh ja työssä teholla.

Vierailija
33/40 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketju, mutta vastaan nyt, kun jotenkin tänne sivustolle eksyin..

Minulla on lääkärimies (kirurgi) ja ihan tavallista perhe-elämää me elämme. Enpä tiedä, miten elämäni olisi erilaista, jos mieheni olisi vaikkapa atk-alalla, samat asiat ne toisessa ärsyttäisivät ja ilostuttaisivat kuin nytkin.

Minusta tuntuu, että mieheni ammatti on jotenkin "iso juttu" lähinnä joillekin kollegoilleni (olen itse sairaanhoitaja), ja kuulenkin usein kuittauksia, että "kyllähän sen kirurgin rouvan kelpaa". Kelpaa mitä? Ostella vaatteita, matkustella, olla kotiäitinä, vai mitä? Kyllä minä ihan oman osani asuntolainastamme maksan ja töissä käyn, vaatteet ostan itselleni ja lapsille mielummin käytettyinä, jos sopivia löydän, emmekä ole matkustaneet kertaakaan perheemme kanssa ulkomaille, häämatkakin on tekemättä. 

Ei kunnallisella puolella rikastumaan pääse, verottaja pitää siitä huolen. Työaika on miehelläni ihan asiallinen, päivystyksiä on kerran/ pari kuukaudessa. Eli kyllä tuota ukkoa näkee kotonakin ihan riittävästi. Mieheni yleissivistys on keskivertoa parempi, mutta useissa käytännön asioissa hän on varsin höppänä. Lääkärimiehen "mukana" tulee myös varsin lääkärivoittoinen kaveripiiri, johon saattaa olla vaikea päästä sisälle, näin diplomaattisesti ilmaistuna. Mutta persoonia mahtuu jokaiseen ammattiryhmään.

Eli ihan tavallinen mies se lääkärimieskin on, myötä- ja vastamäessä.

Täälläkin kirurgi- ja sh-pari!😊

Vierailija
34/40 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lääkärit pettää eniten? Mua pelottaa, että lääkäristä paljastuu narsistinen luonne. Mies vaikuttaa kyllä mukavalta.. mutta usein lääkärit luulee olevansa jumalasta seuraavia. ap

Ei muuten luule. terv. lääkäri

Vierailija
35/40 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säätävät sairaanhoitajien kanssa.

Vierailija
36/40 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin keskustelussa sen jo näkee, että lääkärit ja sh:t pariutuvat todella paljon keskenään.

Vierailija
37/40 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on naislääkäri puolisona?Tutustuin aikoinaan erääseen sellaiseen työpaikallani ja kuulin myöhemmin, että kyseinen nainen oli jonkin sortin päihderiippuvainen.Kirjoitteli kuulemma reseptejä itselleen. En kyllä tiedä oliko totta.

Vierailija
38/40 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit on tylsiä ja huonoja sängyssä. Ne kiinnostaa vain tilipussin takia

Vierailija
39/40 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä oli. Tuli kotiin klo 20 illalla vain syömään ja nukkumaan. Hoitsuja ravasi päivystyskämpässä yökylässä ja eli kaksoiselämää koko aktiivi-ikänsä ajan.

Vierailija
40/40 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit on tylsiä ja huonoja sängyssä. Ne kiinnostaa vain tilipussin takia

Tämä ei pidä paikkaansa, voin sanoa sen kokemuksesta. Lääkärithän osaavat anatomian ja fysiologian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä