Te naiset, joilla on lääkärimies.. voisitteko kertoa kokemuksia.
Eli millainen on lääkärimies parisuhteessa. Okei, heitä on varmaan kaikenlaisia, mutta haluaisin kuulla kaikenlaisia esimerkkejä.
Pohdin suhteen aloittamista miehen kanssa, hän on lääkäri.
Kommentit (40)
ja saanut lapsenkin. Sitten narsismi alkoi paljastua ja naapuri jätti hänet siinä vaiheessa kun alkoi hakata. Ei ole paljon lapsen perään kysellyt, elarit on maksanut. Ts. ei tavannut lastaan. Nyt lapsikin on jo iso ja on itse yhteydessä kaukana toisella paikkakunnalla asuvaan isäänsä.
Minun mieheni on hyvä isä, jolle on tärkeää, että meillä syödään terveellisesti, liikutaan ja ollaan yhdessä perheen kanssa kun voidaan. Mies tekee välillä pidempää päivää ja päivystää.
Mies on myös huomoiva ja rakastava puoliso, joka huolehtii myös vaimonsa terveydestä ja hyvinvoinnista. Mies on myös fiksu ja yhteiskunnallisista asioista kiinnostunut.
Yhtä mahtavia puolisoja löytyy varmasti kaikista ammattiryhmistä, minä olen ainakin erittäin tyytyväinen. Olemme olleet naimisissa yli viisi vuotta.
Minulla oli vähän aikaa pieni sivusuhteen poikanen lääkärin kanssa. Älyllisesti mies oli hyvin inspiroiva mutta samalla ihan työnarkomaani. Oli sen sata rautaa tulessa siellä sun täällä - ja epäilen kyllä, että tilanne oli sama myös naisrintamalla. Oli sellainen adrenaaliinifriikki, joka haki jännitystä kaikesta tekemästään. Jäi myös selkeästi kiinni pienistä valheista jatkuvasti.
Mielenkiintoinen hetken ilo - yhteistä asuntolainaa en ottaisi;)
eikä kykene tunneilmaisuun. Mutta eivätpä taida pelkästään lääkärien vaivoja olla nuo.
Mies on myös huomoiva ja rakastava puoliso, joka huolehtii myös vaimonsa terveydestä ja hyvinvoinnista.
Joo, tämä tuntemani lääkäri myöskin "huolehtii" vaimonsa "terveydestä" alkamalla haukkua tätä suohirviöksi ja läskipalloksi heti, jos paino nousee pari kiloa. Paino kyllä pysyy tällä tavoin kunnossa, suhteesta ei voi sanoa samaa.
Mäkin seurustelin aikanaan narsistisen lääkäriopiskelijan kanssa. Lähdin menemään, kun alkoi luonne ja väkivaltaisuus paljastumaan.
Mutta tuskin se lääkäriys luonteeseen vaikuttaa. Tutut mieslääkärit tekevät kyllä paljon töitä ja sinkut juovat paljon. Mutta niinhän se on monissa ammateissa.
narsisti-lääkäriopiskelijan kanssa. Hän on nyt valmistunut, joten oisko ap:n mies?
Lääkäreitä ON moneksi. Ehkä enemmän merkkaa se muu kuin lääkäriys.
ovat mukavia, toki työlleen omistautuvia, kuten monet pitkään opiskelleet ja hyvässä asemassa olevat.
Vanha ketju, mutta vastaan nyt, kun jotenkin tänne sivustolle eksyin..
Minulla on lääkärimies (kirurgi) ja ihan tavallista perhe-elämää me elämme. Enpä tiedä, miten elämäni olisi erilaista, jos mieheni olisi vaikkapa atk-alalla, samat asiat ne toisessa ärsyttäisivät ja ilostuttaisivat kuin nytkin.
Minusta tuntuu, että mieheni ammatti on jotenkin "iso juttu" lähinnä joillekin kollegoilleni (olen itse sairaanhoitaja), ja kuulenkin usein kuittauksia, että "kyllähän sen kirurgin rouvan kelpaa". Kelpaa mitä? Ostella vaatteita, matkustella, olla kotiäitinä, vai mitä? Kyllä minä ihan oman osani asuntolainastamme maksan ja töissä käyn, vaatteet ostan itselleni ja lapsille mielummin käytettyinä, jos sopivia löydän, emmekä ole matkustaneet kertaakaan perheemme kanssa ulkomaille, häämatkakin on tekemättä.
Ei kunnallisella puolella rikastumaan pääse, verottaja pitää siitä huolen. Työaika on miehelläni ihan asiallinen, päivystyksiä on kerran/ pari kuukaudessa. Eli kyllä tuota ukkoa näkee kotonakin ihan riittävästi. Mieheni yleissivistys on keskivertoa parempi, mutta useissa käytännön asioissa hän on varsin höppänä. Lääkärimiehen "mukana" tulee myös varsin lääkärivoittoinen kaveripiiri, johon saattaa olla vaikea päästä sisälle, näin diplomaattisesti ilmaistuna. Mutta persoonia mahtuu jokaiseen ammattiryhmään.
Eli ihan tavallinen mies se lääkärimieskin on, myötä- ja vastamäessä.
Lääkäreitä löytyy toki joka junaan. Tunnen työn sekä vapaa-ajan puolesta monia jo valitettavan moni heistä ei arvosta parisuhdetta niinkuin pitäisi. Muutamaa parempaa saa tosin hakea :)
Tunnen kaksikin lääkärimiestä. Toinen on asennevammainen ja väkivaltaan taipuvainen, on pahoinpidellyt vaimonsa useampaan otteeseen ja haukkunut tämän lapsia mitä kamalimmilla nimillä. Toinen taas on huumorintajuton tosikko. Olen myös kuullut että lääkäreiden keskuudessa on eniten mielenterveys ja alkoholismiongelmia. Että tilastollisesti ei näytä hyvältä..
Tartuinpa minäkin tähän ikivanhaan ketjuun kun se nyt sattuu olemaan ajankohtainen :) Meillä oli nimittäin tänään tyttöjen ilta, ja sattumalta kolmella "tytöistä" oli lääkäri miehenä. Kaikki kolme olivat yhtä mieltä siitä, että välillä miehen vainoharhaisuus normaalin elämän vaarallisuudesta on rasittavaa. Lapset eivät saa tehdä tai harrastaa mitään ettei vaan satu pahasti. Trampoliineilla pitää käydä salaa kavereiden pihoilla jne.. Onhan se varmaan niin, että tieto lisää tuskaa.
Itse tunnen nämä kyseiset lääkärit vain ystävieni puolisoina, ja kaikki ovat mielestäni mukavia miehiä ja miellyttävää, fiksua seuraa. Ehkä välillä vähän tosikoita, mistä syystä voin hyvin kuvitella noiden ystävieni ajatukset miehistään.
Varsinkin nuoret mieslääkärit. Monet ovatkin siksi sinkkuja.
Eivät oikein arvosta muita ihmisiä. Mutta tietenkään kaikki eivät ole sellaisia.
monet tuntuu olevan ja odottavat että koko paletti pyörii heidän (ja työnsä) ympärillä.
Ei siis ehkä väärä kuva toi jumalasta seuraava...ainakaan kotona ei tarttenu tehdä mitään kun palkka oli niin HYvä, siis häh!
Ja juu, naisia riitti 20v avoliton aikana hoitsuista lääkäreihin....
Mikäli hänen elämäänsä mahtuu parisuhde, niin mikä ettei. Joillakin lääkäreillä tuntuu työ menevän kaiken muun edelle. Eihän siinäkään mitään, jos on sinkkuihminen, mutta ei siihen yhtälöön perhe sovi.
sitten vaikka arvailuja tai kaverin kokemuksia, pliis.
Työhulluja ainakin. Joku 70 viikkotuntia ei ole harvinaista. Tästä syystä sitten ja yöpäivystämisestä sitten väsynyt tai vuorokausirytmi sekaisin.
Muut luonteenpiirteet on varmaan sitten henkilökohtaisia ominaisuuksia.
saattaa olla aika kiinni työssään, ihan konkreettisesti sekä mielen tasolla.
sama tilanne, epäilen, että mies tekee ainakin enemmän töitä kuin muissa ammateissa olevat. Ja olihan se joku tutkimustulos, että lääkärit pettävät enemmän kuin muut..
Lopetin suhteen, kun ilmeni ettei hän arvostanut minun ammattiani lainkaan. Hän käyttäytyi kuin olisi jotenkin erikoisasemassa.
Toisaalta tunnen naislääkärin, joka on täysin erilainen ihminen.