Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihduttaako se, että alkaa jättämään esim. lounaan väliin?

Vierailija
05.03.2012 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö esim. keitto- tai salaattilounaita. Ainakin jos olet sitä tyyppiä, jolla verensokerin laskiessa kiukku nousee.

Vierailija
2/5 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos syöt sitten sinä päivänä vähemmän kuin kulutat. Ei ole kauheesti merkitystä, jätätkö lounaan väliin, jos illalla syötkin pizzan ja berliininmunkin.:)

Jotkut kyllä laihduttaa noin ja myös jättämällä aamiaisen väliin. Kyse on siitäkin sitten, voiko elää noin. Itselle tuo ei sopisi, jos en söisi vaikka aamulla, olisin päivällä ihan näännyksissä ja saattaisin syödä vain kahta enemmän. Luin myös naisesta, joka laihtui, koska hän vaihtoi lounaansa pikapuuroihin. Itse en siis tekisi niin, että jättäisin lounaan väliin, vaan söisin sitten vaikka purkin raejuustoa lounaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellet sitten kuittaa lounaasta jääneitä kaloreita myöhemmin mättämällä kiljuvaan nälkääsi palaveripullat, jättimäisen päivällisen, extravälipaloja tai mättöiltapalan.

Vierailija
4/5 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et ala napsia herkkuja sen lounaan sijaan pitkin päivää, niin viimeistään seuraavalla aterialla mätät liikaa sapuskaa.

Syö mieluummin säännöllisesti, annoskoot pienemmiksi ja kasvisten osuutta kasvattaen. Ateriasta ei tarvii tulla ähkytäyteen. Jaksatkin iltapäivät paremmin, kun ei ole sellainen ruokakooma.

Vierailija
5/5 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen jättää väliin, illalla on hervoton nälkä ja ahmii mitä käsiinsä saa.

Itse laihdutin pari vuotta sitten keventämällä ylipäänsä. Aamupalavoileivän vaihdoin hedelmään ja marjarahkaan (itsetehty), lounaan salaattiin, keittoon tai pihviin ja vihanneksiin. (Meidän työpaikkaruokalan ateriat on aika tukevia. Myöskin lounaan jälkein tyrmäävä väsymys hävisi sen myötä.) Kotiruokaa otin niin, että ensin 2/3 vihannesta lautaselle, ja sitten sitä normaalia ruokaa, ja lisää ei haeta. Yleensä kotona keitetty vihannes, kun olen laiska tekemään salaatteja. Illalla ruisleipää, jonka päälle kinkkusiivu ja hedelmä. Herkut pois, kyläreissuilla sai ottaa. Tämä vaati eniten itsekuria.

Siinä se. Kävelin jos pystyin, mulla on lievä skolioosi ja kuluma selässä ja tekee välillä hirveän kipeää. Fillarointi ja uinti oli kivempaa.

Tiputin painon 101 kilosta 67 kiloon. Enempää ei ole irronnut, vissiin rankempi liikunta auttaisi, jos toi selkä kestäisi juoksemista. Mutta verenpaine on nyt normaali :)

Syö vain kevyttä lounasta!