Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on kaksi miestä, joista pitäis valita toinen..

Vierailija
05.03.2012 |

Kummallekaan en ole luvannut mitään. Haluaisin tavata molempia, jotta tietäisin, kumman kanssa voisi alkaa seurustelemaan. Toisen kanssa olen pussaillut ja harrastanut seksiä, toisen kanssa en vielä. Tämä toinen kyllä laittaa semmoisia tekstareita, että niistä päätellen mies käy ihan kuumana.

Molemmat ovat kivan näköisiä, älykkäitä, mukavia, ihastuneita minuun. Mulla on jonkinlaisia tunteita heitä molempia kohtaan. Onko muita vastaavassa tilanteessa olleita/ olevia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasta olet enemmän kiinnostunut itse?

Vierailija
2/10 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollu tuollaisessa tilanteessa. Molempien kanssa meni lopulta puihin. Herra A:lla oli myös kaksi säätöä meneillään ja oli kiinnostuneempi siitä toisesta. Herra B:n kiinnostus mua kohtaan lopahti muutaman kuukauden jälkeen.

Asioilla on tapana järjestyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se toinenkin ja päätät sitten.

Vierailija
4/10 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollu tuollaisessa tilanteessa. Molempien kanssa meni lopulta puihin. Herra A:lla oli myös kaksi säätöä meneillään ja oli kiinnostuneempi siitä toisesta. Herra B:n kiinnostus mua kohtaan lopahti muutaman kuukauden jälkeen.

Asioilla on tapana järjestyä.

Ja lisään vielä, että vuosi tästä eteenpäin oli jo tullut herra C ja vienyt jalat alta lopullisesti. Anna ajan näyttää kuinka käy, mutta älä lupaa mitään, mitä et halua tai pysty pitämään.

Vierailija
5/10 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen rakasti minua hetken, toinen rakastaa yhä.

Olet ehtinyt sen toisen kanssa vähän pitemmälle kuin toisen kanssa. Pidemmälle ehtinyt voi siksi tuntua tavallaan nyt paremmalta. Älä anna sen hämätä.

Vierailija
6/10 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yrittänyt tässä jokaiselle sanoa että en halua enää tapailla:D

Mutta yksi tyrkyttää kylpyläreissua,yksi kukkapuskaa ja yksi laivareissua.

Vierailija
7/10 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin ei-toivottuja kosiskelijoita ihan tarpeeksi. Lähinnä nämä kiinnostavat pohdituttaa mieltä.

Vierailija
8/10 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisit kurkistaa tulevaisuuteen ja selviäisi, että tulet olemaan kummankin miehen kanssa ja voisit itse päättää järjestyksen, niin kumman kanssa olisit ensin?

Tällä metodilla tein valintani samassa tilanteessa. Aika osoitti valinnan oikeaksi.

Vierailija
9/10 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aviomies ja sitten salarakas-mies.Salarakas tietää aviomiehestä mutta aviomies epäilee vain onko mulla toinen. En ole jättämässä kumpaakaan. minusta riittää kahdelle ihan hyvin! Ei ole pakko valita. Kuka niin sanoo? Elämäni on erittäin tyydyttävää!!

Vierailija
10/10 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tiedän kyllä vastauksen tohon:) Eli homma on kai sitten selvä. Lopetan yhteydenpidon tähän ensimmäiseen ja jos kyselee niin kerron löytäneeni toisen. Eli mies jota olen tavannut vähemmän voittaa. Ehkä epävarmuutta tuo, ettem voi olla miehen tunteista täysin varma.. mutta en kyllä tuota ekaa sillä perusteella voi valita, vaikka hänkin on ihana ja todella varteenotettava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän