Korolliset saapikkaat leveällä varrella?
Mistä mä löytäisin? Elloksella on ollut jotain, mutta ei enää kokoja jäljellä. Brandoksen tsekkasin, sieltä yhdet tilasin mut ei ne vältsynä mahdu.
Varren ympäryksen pitäis olla 45 cm.
Kommentit (10)
Muistan, että täällä oli joskus ketju aiheesta, ja siinä suositeltiin jotain tiettyä nettikauppaa, jossa saappaiden pohkeenympäryksen sai valita.
paksut nilkat? Paljon painat?
Nilkka nyt menee vielä normaalin rajoissa, mut pohkeet on ihan jätit. Melkein yhtä paksut kuin reidetkin. Eiks oo kiva? Painan 75 kg, oon vähän punkero mut en megaläski.
Mulla on yhdet beiget nahkasaappaat, ostettu ellokselta mutta mulle taas ei sovi väljävartiset saappaat..
Koko 37.
Nilkka nyt menee vielä normaalin rajoissa, mut pohkeet on ihan jätit. Melkein yhtä paksut kuin reidetkin. Eiks oo kiva? Painan 75 kg, oon vähän punkero mut en megaläski.
Mutta oon ns. megaläski, 120kg. Nilkat mullakin kapeet. Hassua, et ihmiset on niin eri muotoisia! Läskejä ja vähemmän läskejä, ja silti joku osa on samanlainen.
Mulla on yhdet beiget nahkasaappaat, ostettu ellokselta mutta mulle taas ei sovi väljävartiset saappaat.. Koko 37.
Muuta ne mustiksia ja kooksi 39, niin ostan heti :-)
-ap-
täällä mainittu merkki oli toi Gabor.
T. #3
Tai jos menee kiinni mut puristaa, osta smmosta suihkutettavaa ainetta mikä saa nahan venymään.
eilen törmäsin noihin Gaboreihinkin, mutta en löytänyt leveävartisia korollisena, oli liian littanoita! Saa vinkata jos jollain hyvää tietoa!
Yhden enkkukaupan kyllä löysin, josta saa tilattua tarkoilla mitoilla, hitusen arveluttaa 260 euron hinta, ja sit jos ne ei sovikkaan... Jos tietäisi varmaksi saavansa sopivat, tilaisin kyllä.
-ap-