Kuinka saan nopeasti pois 10kg?
En jaksa enää olla läski.. mittani ovat 169/72. Kuinka saan laihdutettua nopeasti, mutta pysyvästi?
Kommentit (27)
Lapsellinenhan sä vain olet. Ei siihen laihtuminen auta.
No joo, en itseäni kyllä hoikkanakaan pidä. Ihraa liikaa! :D
Miten sulla on alkanut? Mulla vähän heikosti, eilenkin retkahdin syömään pitsaa ja suklaata. Mulla on heikkoutena juuri nuo hiilarit, karkkiakin syön päivittäin. Varmasti paino alkaisi putoamaan, kun nuo jättäisin pois tai ainakin vähentäisin. Mä allekirjoitan viestini tästä lähtien nimellä lihapulla, niin tiedät että se olet minä. t. lihapulla, eli se joka pyysi ap:t laihiskaveriksi
(eli siis maanantaina ja tiitaina :)). Kumpnkin päivänä noin 5km:n lenkit. t. lihapulla
Mulla on kans tavoite päällä. 10kg pois.
Liikun päivittäin normaalit lasten ulkoilutukset ja kotihommat eli n. 6800 askelta päivässä.
Oikeasti pääsen urheilemaan kerran viikossa.
En syö karkkia/pullaa/herkkuja, ja ruokavalio on sekalainen. Paljon syödään kalaa kun muuta ei ole. Mies käy verkoilla hakemassa.
Tuntuu silti että mikään ei auta, paino ei ole pudonnut grammaakaan. Olen yrittänyt jo syksystä saakka. :(
Mulla on kans tavoite päällä. 10kg pois.
Liikun päivittäin normaalit lasten ulkoilutukset ja kotihommat eli n. 6800 askelta päivässä.
Oikeasti pääsen urheilemaan kerran viikossa.En syö karkkia/pullaa/herkkuja, ja ruokavalio on sekalainen. Paljon syödään kalaa kun muuta ei ole. Mies käy verkoilla hakemassa.
Tuntuu silti että mikään ei auta, paino ei ole pudonnut grammaakaan. Olen yrittänyt jo syksystä saakka. :(
T. Ap