Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saan nopeasti pois 10kg?

Vierailija
04.03.2012 |

En jaksa enää olla läski.. mittani ovat 169/72. Kuinka saan laihdutettua nopeasti, mutta pysyvästi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suunnilleen samat mitat ja samanverran pudotettavaa.

T. Ap

Vierailija
22/27 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinenhan sä vain olet. Ei siihen laihtuminen auta.

No joo, en itseäni kyllä hoikkanakaan pidä. Ihraa liikaa! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.lihapulla

Vierailija
24/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulla on alkanut? Mulla vähän heikosti, eilenkin retkahdin syömään pitsaa ja suklaata. Mulla on heikkoutena juuri nuo hiilarit, karkkiakin syön päivittäin. Varmasti paino alkaisi putoamaan, kun nuo jättäisin pois tai ainakin vähentäisin. Mä allekirjoitan viestini tästä lähtien nimellä lihapulla, niin tiedät että se olet minä. t. lihapulla, eli se joka pyysi ap:t laihiskaveriksi

Vierailija
25/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(eli siis maanantaina ja tiitaina :)). Kumpnkin päivänä noin 5km:n lenkit. t. lihapulla

Vierailija
26/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans tavoite päällä. 10kg pois.

Liikun päivittäin normaalit lasten ulkoilutukset ja kotihommat eli n. 6800 askelta päivässä.

Oikeasti pääsen urheilemaan kerran viikossa.

En syö karkkia/pullaa/herkkuja, ja ruokavalio on sekalainen. Paljon syödään kalaa kun muuta ei ole. Mies käy verkoilla hakemassa.

Tuntuu silti että mikään ei auta, paino ei ole pudonnut grammaakaan. Olen yrittänyt jo syksystä saakka. :(

Vierailija
27/27 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans tavoite päällä. 10kg pois.

Liikun päivittäin normaalit lasten ulkoilutukset ja kotihommat eli n. 6800 askelta päivässä.

Oikeasti pääsen urheilemaan kerran viikossa.

En syö karkkia/pullaa/herkkuja, ja ruokavalio on sekalainen. Paljon syödään kalaa kun muuta ei ole. Mies käy verkoilla hakemassa.

Tuntuu silti että mikään ei auta, paino ei ole pudonnut grammaakaan. Olen yrittänyt jo syksystä saakka. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan