Kuinka saan nopeasti pois 10kg?
En jaksa enää olla läski.. mittani ovat 169/72. Kuinka saan laihdutettua nopeasti, mutta pysyvästi?
Kommentit (27)
Miten sulla on alkanut? Mulla vähän heikosti, eilenkin retkahdin syömään pitsaa ja suklaata. Mulla on heikkoutena juuri nuo hiilarit, karkkiakin syön päivittäin. Varmasti paino alkaisi putoamaan, kun nuo jättäisin pois tai ainakin vähentäisin. Mä allekirjoitan viestini tästä lähtien nimellä lihapulla, niin tiedät että se olet minä. t. lihapulla, eli se joka pyysi ap:t laihiskaveriksi
Mulla on lähtenyt menee ihan kivasti. Tai ainakin tuntuu siltä, että nyt löytyy halua keventää :D Olen liikkunut tällä viikolla joka päivä, n. tunnin lenkkejä ja korvannut ateriankorvikkeilla osan aterioista, joten painokin on lähtenyt jo laskuun! Jippii! :)
Jos retkahtaa, niin älä huoli. Huomenna on päivä uusi! :) Kyllä se siitä!
T. Ap, otan nimekseni Omena
Mulla on kans tavoite päällä. 10kg pois.
Liikun päivittäin normaalit lasten ulkoilutukset ja kotihommat eli n. 6800 askelta päivässä.
Oikeasti pääsen urheilemaan kerran viikossa.En syö karkkia/pullaa/herkkuja, ja ruokavalio on sekalainen. Paljon syödään kalaa kun muuta ei ole. Mies käy verkoilla hakemassa.
Tuntuu silti että mikään ei auta, paino ei ole pudonnut grammaakaan. Olen yrittänyt jo syksystä saakka. :(
Kaikki vaan mukaan muita tsemppaamaan ja tukemaan! Kaikki rantakuntoon kesäksi
Mä niitä vähän arastelen maistaa, kun olen kuullut että on pahoja. Mulla alkoi tänään päivä kahdella viipaleella viljaleipää ja aamulenkin tein, tosin vain lyhyen, ehkä 15 minuutin. t. lihapulla
tekisi niin mieli jotain hyvää. Onneksi tässä käsillä ei nyt mitään ole, olisin taatusti muuten syönyt. lihapulla
Mulla suunnilleen samat mitat ja samanverran pudotettavaa.
voisin myös osallistua tähän, samat mitat muuten, mutta pari senttiä lyhyempi...:)
ja kilot ovat poissa, mutta ettei niitä tule takas, niin tarvii aloittaa ruokailu erittäin pienin annoksin, tyyliin leipälautasellinen ruokaa, joka on koostettu fiksusti.
Näin tein itse muutama vuosi sitten.
Lapsellinenhan sä vain olet. Ei siihen laihtuminen auta.
Muista lihastreeni ja proteiinit, muuten kyllä lähtee se 10 kg mutta lihaksesta ja läski jää. Sitten lihoot entistä helpommin, koska lihaksiston ylläpitäminen vaatii enemmän energiaa. Itse alotin 10 kg urakkani eilen.
jos olet laihaläski ,saat helposti muutettua läskin lihakseksi.eli:2 kuukautta käyt uimassa 3-6 kertaa /viikko.leipä peruna ja sokeri pois, ruisleipää syö joka pv ja paljon kasviksia, n.kilo/ pv! Lihaa, kanaa, kalaa.Kaikki riippuu mallistasi, ja siitä onko sulla läskiä vai lihasta!Et kyllä kovin läski ole!
Lapsellinenhan sä vain olet. Ei siihen laihtuminen auta.
sä taidat olla melkoinen tonnikeiju, kun noin ajattelet...
Lopeta tunnesyöminen. Älä unelmoi nopeasta vaan pysyvästä laihdutuksesta. Mieti syitä, miksi olet sen kokoinen kuin nyt olet.
Eikö aikuiset ihmiset tiedä, että noilla mitoilla on normaalipainossa? Miten silloin on "läski"?
älä syö vaaleaa leipää makaroonia, riisiä, karkkia, sokeria, limpsaa, kaljaa, pullaa jne.. Ja liiku... Vieläkö ihmisille joutuu vääntämään rautalangasta tätä asiaa?
Eikö aikuiset ihmiset tiedä, että noilla mitoilla on normaalipainossa? Miten silloin on "läski"?
kun et tiedä, että normaalipainoinen voi olla läski, huoh...
niin kamala nälkä. Mutta jos silti tästä eteenpäin... Olen jo tehnyt parin kilsan kävelylenkin aamusella ja vielä illalla olis toinen samanlainen. T. se, joka pyysi ap:ta mukaan laihdutushommiin.
niin kamala nälkä. Mutta jos silti tästä eteenpäin... Olen jo tehnyt parin kilsan kävelylenkin aamusella ja vielä illalla olis toinen samanlainen. T. se, joka pyysi ap:ta mukaan laihdutushommiin.
Mä niitä vähän arastelen maistaa, kun olen kuullut että on pahoja. Mulla alkoi tänään päivä kahdella viipaleella viljaleipää ja aamulenkin tein, tosin vain lyhyen, ehkä 15 minuutin. t. lihapulla
on easy diet-pussit. Ei mitään herkkua, mutta kyllähän ne alas saa jos tahtoo. Makeat maut ovat näissä kyllä parempia, kuin suolaiset keitot. Kokeillaan ja katsotaan mitä tulee.
Syötkö muuten kromi tabletteja? Olen kuullut, että ne saattaa hillitä makeanhimoa.
T. Omena
Joo eihän mulla ole kovin paljon liikakiloja, mutta löysää kamalasti. Varsinkin vatsan alueella raskauden jälkeen jäänyttä :/ Täytyy tästä alkaa enemmän liikkumaan, nyt varsinkin on mukavampaa kun aurinkokin alkaa paistamaan ja kelit lämpiämään! :)
älä syö vaaleaa leipää makaroonia, riisiä, karkkia, sokeria, limpsaa, kaljaa, pullaa jne.. Ja liiku... Vieläkö ihmisille joutuu vääntämään rautalangasta tätä asiaa?