Haluammeko Idoliksi naisen, joka on jättänyt lapsensa toiseen maahan tavattuaan uuden miehen?
Kun se pyöreä nainen tipahti sunnuntaina jatkosta, moni perusteli täällä sitä, että kilpailu on kokonaisvaltainen. Täytyy siis ottaa huomioon myös ulkonäkö jne. Eikö kilpailu ole myös kokonaisvaltainen tällä henkisellä tasolla? Haluammeko pikkutyttöjen idoliksi naisen, joka valitsi miehen lapsensa sijaan? Olkoonkin, että se oli varmasti vaikea ratkaisu Agnesille....mutta ratkaisujensa kanssa tulee aina elää. Minä en halua Ronia idoliksi, koska hänellä on jo nyt noussut pissi päähän. Ilkka on turhan ylimielinen sählääjä.
Kaikki, jotka ovat tällä hetkellä finaaleissa osaavat laulaa. Etsimme nuorisolle idolia, joten kokonaisuus on tärkeää. Miettikää sitä äänestäessänne! Agnes pääsee varmasti tekemään musiikkia jatkossa, mutta haluammeko hänet roolimalliksi nuorille tytöille?
Kommentit (25)
Katri, Roni ja Agnes. Ja miksi? Siksi, että he kaikki ovat erilaisia kuten viime kerrankin finaalikolmikko. Agnes on rokkari, Roni poppari ja Katrista tulisi uusi Kaija Koo/Heidi Kyrö -tyyppinen laulaja. Levy-yhtiö hieroo käsiään ja hykertelee, kun saavat taas kolme uutta artistia tienaamaan rahaa...
Katsotaan joulukuussa, miten kävi...
Äänestän lähinnä laulutaidin ja muun esiintymisen perusteella. Jokaisella on varmasti elämässään ollut asioita jotkä toiset hyväksyy ja toiset paheksuu. Ikä ei ole este hoitaa oma lapsensa. olin itsekkin 18v kun sain esikoiseni. Nyt olen 25 ja minulla on kolme lasta. En mistään hinnasta jättäisi heitä miehen takia!!! Agnesin tilanne on voinut olla aivan mikä hyvänsä! En häntä ala tuomitsemaan, vaikken itse niin tekisikään. kertoohan hän myös tuossa haastattelussa, että lapsi on tulossa suomeen myöhemmin.
Ei Agnes kuulunut mun suosikkeihin muutenkaan, mutta ei tuon paljastuksen jälkeen ole IDOLI.ainesta.
Eiköhän sillä lapsella joka tapauksessa täällä olisi parempi olla kuin Puolassa, JOS äiti välittää?
JOku sanoi, että ei voi tuoda kielitaidotonta 7-vuotiasta, no mitenkähän se tilanne koskaan tulee muuttumaan. Tuskin oppii suomea puhumaan Puolassa mummon kanssa.
muualle tekemään abortteja... Oletteko muuten ikinä kuulleet aborttilaivoista?