Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi palkka, nettona kiitos

Vierailija
04.03.2012 |

Voisitko vielä kertoa että tekeekö päivä vaiko vuorotyötä. Alotetaan.

Mieheni, vuorotyötä tekee ja saa nettona noin 2200 euroa/kk, joskus enemmän jos paljon öitä ja pyhiä. Sanottakoon vielä että on parjattu paperimies...

Mitäkö tiedoilla teen? Alkoi vaan mietityttää että onko mieheni jossain "palkkakuopassa", vai tienaako vain huonosti kun monen muun tutun mies tienaa paaaljon enemmän.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3500 netto palkkana. Osinkotuloja sitten aina silloin tällöin.

Vierailija
42/53 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1651,00

Sähkö- ja automaatioasentaja,

Pahvin ja paperijalostuksen ala.

Vuorotyö 15 vuoden kokemuksella.

Onpa surkea palkka, ei voi muuta sanoa. Ja vielä vuorotyössä. Oma mies saman alan tekijä ja puolet parempi palkka. Netto. Missä te asutte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaapa ne omat palkkanne myös kehiin. Meillä mies yli 10 000 brutto, netto hieman yli 4000. Minulla hieman yli 7000 brutto, netto hieman yli 4000. neton samankaltaisuus tulee autoedusta ja yksityiseläkevakuutuksista (firma maksaa suoraan). Miksi ap ei ole kiinnostuneempi omasta palkastaan? 

Vierailija
44/53 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 5000 kuussa. Bonukset päälle, useampi kymppitonni kerran vuodessa. Sai aikaisemmin kaksi kertaa enemmän mutta halusi vaihtaa työhön missä on aikaa myös perheelle. Aikaisemmin ei paljoa nähty, nykyään normaali työaika.

Vierailija
45/53 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen  1700e/kk. Vuorotyö.

Vierailija
46/53 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 €. Syöpään sairastunut yksityisyrittäjä.

Vierailija
47/53 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusjohtaja start-up yrityksessään, ei saa tällä hetkellä palkkaa. Osinkotuloja muualta kuin omasta yhtiöstä. Mulla yrittäjäansiotuloja ja pääomatuloja muualta kuin omasta yrityksestä, ei siis paljoa palkkatuloja mullakaan kun en työskentele täysaikaisesti, mies sitäkin enemmän. Tullaan erinomaisesti kuitenkin toimeen koska mies myi edellisen start-up yrityksensä hyvään hintaan kun oli saanut sen kannattavaksi. Ne rahat on sijoitettuna, minulla sijoitettuna piensijoittajan sijoitusten verran eli kuitenkin kuusinumeroinen summa jo, tein nuorena välillä paljon erilaisia projektitöitä ja ihan hanttihommiakin vakituisen päivätyöni ohella. 

Vierailija
48/53 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 12000€

Epäsäännölliset työajat.

Vierailija
49/53 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerää varmaan harvinaisen hyvätuloisten miesten vaimoja vastaamaan, mutta silti ihmetyttää, kun toisissa ketjuissa yleensä valitetaan, että kaikki raha menee mitä tulee.

Ovatko näissä ketjuissa vastaajat ihan eri ihmisiä vai saavatko tuollaisetkin perheet laitettua kaiken menemään, joilla toinen puoliso tienaa 3000-7000 euroa käteen ja ilmeisesti toinen puoliso vielä päälle jotain?

Meillä mies nettoaa 2000 €/kk, päivätyö. IT-ala, valtiolla.

Kaikki menee. Mulla ei ole rahaa, koska laitan viistonnia kuussa sijoituksiin.

Vierailija
50/53 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ei ole yhteisiä tilejä, mutta ylimpään tulodesiiliin kuuluu eli kaipa ihan hyvin pärjäilee.

Vierailija
51/53 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tarkkaa summaa en tiedä, mutta noin 6500 euroa netto. Itse saan 6908 ja tiedän että hän saa vähemmän koska olen korkeammalla tasolla palkka-asteikossa. Päivätyötä tehdään molemmat virallisesti, aika usein kuitenkin iltaisin ja viikonloppuisin tehdään kotoa muutama tunti töitä jos on jotain kiireellistä. Ylitöistä ei makseta erikseen.

Vierailija
52/53 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 80 000 netto. Noista pääomatuloja noin 20 000. Ei tartteis mun olla alle 20 000 netolla töissä, mutta harrastuksena käyn 8-15:30 auttamassa erästä firmaa.

Vierailija
53/53 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 8500 eur kuukaudessa, tekee paljon töitä