Miehesi palkka, nettona kiitos
Voisitko vielä kertoa että tekeekö päivä vaiko vuorotyötä. Alotetaan.
Mieheni, vuorotyötä tekee ja saa nettona noin 2200 euroa/kk, joskus enemmän jos paljon öitä ja pyhiä. Sanottakoon vielä että on parjattu paperimies...
Mitäkö tiedoilla teen? Alkoi vaan mietityttää että onko mieheni jossain "palkkakuopassa", vai tienaako vain huonosti kun monen muun tutun mies tienaa paaaljon enemmän.
Kommentit (53)
on vieläkin lähes jatkuvasti poissa kotoa...(olisin varmasti onnellisempi, jos mies tienaisi vähemmän, mutta olisi enemmän läsnä).
Asumme myös ulkomailla.
netto n. 9500€
ei ole pariin vuoteen enää juuri matkustellut. Pahimpina vuosina tienas päivärahoissa ja verohelpotuksina saman verran päälle.
+2 kertaa bonukset vuodessa, n. 6000€, netto
(asutaan ulkomailla)
Tehtaassa töissä ja vuorotyö
Puhuttiinki netosta eikä brutosta :D eli siis nettona n. 2400e
Vajaa viisi tonnia.
Lentokapteeni, vuorotyö siis.
kerää varmaan harvinaisen hyvätuloisten miesten vaimoja vastaamaan, mutta silti ihmetyttää, kun toisissa ketjuissa yleensä valitetaan, että kaikki raha menee mitä tulee.
Ovatko näissä ketjuissa vastaajat ihan eri ihmisiä vai saavatko tuollaisetkin perheet laitettua kaiken menemään, joilla toinen puoliso tienaa 3000-7000 euroa käteen ja ilmeisesti toinen puoliso vielä päälle jotain?
Meillä mies nettoaa 2000 €/kk, päivätyö. IT-ala, valtiolla.
nettona n.3700e kuukaudessa, päivätyö, n. 35 tuntia viikossa.
nettona n.3700e kuukaudessa, päivätyö, n. 35 tuntia viikossa.
sanon vielä senkin, että kaikki menee mitä tulee, minä olen palkkakuopassa ja on iso perhe.
Meillä on omat tilit ja omat rahat, joten mä en tarkkaan muista.
Joka tapauksessa bruttona noin tonnin mua vähemmän, joten mun ei tarvi miehen palkalla päteä, kuten niin monen täällä.
Käteen yleensä hieman vajaa 2 000,-.
päivätyö, yli 20 vuoden kokemus samassa työpaikassa. ja tämä on totta.
Kyllä se vaan menee, mitä tuleekin...palkkapäivää odotellessa...
Nyt just ollaan saatu säästetty nelisen tonnia että päästään matkalle lämpimään.
sen 5000 eurosen vaimo
4500 euroa brutto, eikä pärjätä tosiaankaan hyvin.
3700-3800 ja tekee ihan päivätyötä.
vuoden alussa laski itse palkkansa 4300€ / netto, koska asuntolainamme on nyt niin paljon pienempi, kuin ennen -ja jotta firman tilille jää enemmän ( tiliä tosin voidaan käyttää mm. kuluina, jos tarvetta on ).
( Puolisoni on alalla, joka on aika marginaalinen -mutta varsin julkinen, joten en halua mainita sitä
tässä yhteydessä ).
Kk-palkka nettona 5300e + kerta vuoteen bonukset nettona n. 100 000e.
3000 egee,palkkatyöläinen /elinkeinonharjoittaja,kämppä,autot, koneet maksettu,säästöön 500 egee kuussa 10 v ajalta, ei ne suuret tulot vaan pienet menot☺
1651,00
Sähkö- ja automaatioasentaja,
Pahvin ja paperijalostuksen ala.
Vuorotyö 15 vuoden kokemuksella.
Vaihtelee vähän koska on eri pituisia päiviä tuntipalkalla, mutta n. 3500-4000e/kk. Tuntipalkka ei erityisen korkea, joten tekee ihan helvetin pitkiä päiviä..
Tehtaassa töissä ja vuorotyö