Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

käyttääkö miehesi valkoisia valheita perhesovun säilyttämiseksi.

Vierailija
04.03.2012 |

Esim. jos ei viitsi laittaa lapselle puuroa, saattaako valehdella ettei ole kaurahiutaleita. (Oikeastaan valehteli sellaisista erilaisemmista kaurahiutaleista ja oli hyvin mahdollista että lapsi ei pitäisi siitä puurosta) Meillä näin...en oikein pidä kannattavana. Toisaalta ehkä ymmärränkin, kun lapsi sellainen vänkääjä.

Lisäksi esim. tänään sanoi lapselle, kun kysyi miksi noin punaista kastiketta, että tuli liikaa ketsuppia. Se oli tomaattisosetta (lapsesta varmaan olisi kuulostanut oudolta se tomaattisose...)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän ennemmin pakkotilanteissa...En oikein pidä siitä...ap

Vierailija
2/5 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää ehkä vähän tuollaisen tavan opettaminen lapsille. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaa mitä aikuiset ovat päättäneet tarjota. Emme ole mikään ravintola, jossa lapsi tilailee mitä haluaa. Jos annettaisiin jotain vaihtoehtoja joista valita, tekisin sitä mitä on valittu. Siksi en kyllä ymmärä tuota miksei lapselle viitsitä tehdä jotain ruokaa..

Itse olisin kertonut mikä kastike on kyseessä. Mutta meillä ei käytetäkään ketsuppia kastikkeessa oikeastaan ikinä vaan erivärisiä kastikkeita on lapset syöneet jo pienestä asti ihan tasaiseen.

Vierailija
4/5 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme siis latelisi kyllä mitään valkoisia valheita. Kyllä mä jaksan lasten pettymytkset kestää, aina ei voi voittaa..

Vierailija
5/5 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap