Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te yläluokkaiset, EI-wt-mammat!!

Vierailija
04.03.2012 |

Olen hämmästyneenä lukenut teidän luetteloita ns. white trash- ihmisistä.

Tunnen muutamia aidosti sivistyneitä ihmisiä, eikä he _ikinä_ suhtautuisi teidän tavallanne muihin ihmisiin.

Olenkin järkyttynyt: näinkö sivistymättömiä ja ilkeitä te "yläluokkaiset" ihmiset olette? Pidätte omaa ihmisarvoanne tärkeämpänä kuin muiden? Suhtaudutte halveksuen niihin, joille on ehkä jo lapsuudessa jaettu huonommat kortit kuin muille?

Miten voin tunnistaa teidän kaltaisenne, etten vahingossakaan tutustu teihin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPETTAKAA JO NOI PÄHKÄHULLUT PUHEENNE!

Antakaa kaikkien elää rauhassa ja kunnioittakaa kaikkia kanssaihmisiänne.

Täällä Suomessa on kaikki asiat niin sekaisin kansalaisten keskuudessa, että vasta perästä kuuluu kuka täällä oli jotain yläluokkaa ja kuka jotain valkoista roskaväkeä!

Se ei todellakaan ole tällä hetkellä ei raha eikä vaikutusvalta mikä kertoo yhtikäs mitään.

NYT ON KETJUN IDEA SISÄISTETTY HELEVETIN HYVIN.

Vierailija
22/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aatelinen tai vanhaa porvarisukua?

Itse olen avioliiton kautta aatelinen ja kyllä niissäkin piireissä nauretaan tavallisille tallaajille. Näin käyttäytyvät lähinnä tosin nuoret, suurin osa vanhemmasta väestä on niin pihalla keskiluokan elämäntyylistä, ettei varmaan edes osaisi naureskella heille.

Niitä, joille ei edes tulisi mieleen tehdä pilaa näistä wt-tyypeistä on todella vähän ja oman kokemukseni mukaan sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, kuuluuko ihminen keski- vai yläluokkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"avioliiton kautta aatelinen" - NIIN VARMAAN:DDDDDDDDDDD

Luuletko etteivät aateliset mene naimisiin?

Ja muuten, se, että kuulut aatelissukuun, ei vielä tee sinusta aatelista, vain aristokraatin. Aateliset on niitä, joilla on aatelistitteli.

Suomi on täynnä tyhjätaskuisia aristokraatteja, jotka minä ainakin luen kuuluvaksi yläluokkaan, koska sivistys on usein säilynyt, vaikka omaisuus onkin hävinnyt. Ja kyllä se sukunimikin merkkaa vielä jotain.

Uusrikkaita en lue kuuluvaksi yläluokkaan pelkän rahan takia.

- se reittä pitkin yläluokkaan kiipinyt.

Vierailija
24/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"avioliiton kautta aatelinen" - NIIN VARMAAN:DDDDDDDDDDD

Luuletko etteivät aateliset mene naimisiin?

Ja muuten, se, että kuulut aatelissukuun, ei vielä tee sinusta aatelista, vain aristokraatin. Aateliset on niitä, joilla on aatelistitteli.

Suomi on täynnä tyhjätaskuisia aristokraatteja, jotka minä ainakin luen kuuluvaksi yläluokkaan, koska sivistys on usein säilynyt, vaikka omaisuus onkin hävinnyt. Ja kyllä se sukunimikin merkkaa vielä jotain.

Uusrikkaita en lue kuuluvaksi yläluokkaan pelkän rahan takia.

- se reittä pitkin yläluokkaan kiipinyt.

Vierailija
25/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eis

että joku henkilö käyttäytyy ikävästi ja on suorastaan luotaantyöntävä, pitäisi silti ajatella, että hän on "sisäisesti kaunis" ja oikeasti todella mukava ja kiinnostava ihminen?

Mietipä, ketä tällaisia ihmisiä tunnet itse ja ajatteletko muka itse heistä, että he ovat tosi hyviä tyyppejä (vaikka et ole koskaan nähnyt heissä mitään muuta puolta kuin sen ikävän)?

Ei ole olemassa sellaista syytä, joka silti oikeuttaisi epämiellyttävän käytöksen päivästä toiseen, oli syy sitten kuinka ymmärrettävä tahansa.

Kirjoituksellani tarkoitan sitä, että täällä luokitellaan ihminen roskasakiksi joidenkin ulkoisten juttujen perusteella, vaikka kuinka olisi mukava ja läheisilleen hyvä ihminen. Minusta se kertoo aika paljon näiden luokittelijoiden arvoista. Siis että nimitellään toisia "roskiksi" vaikkapa ylipainon, vuokralla asumisen ja tekonahkalaukun takia.

Itse taas olen käsittänyt asian niin, että aina tulee olemaan sellaisia ihmisiä, jotka saavat hyvän mielen siitä, kun huomaavat tai osoittelevat muille olevansa parempia kuin Johanna Tukiainen.

Vierailija
26/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalta viivalta elämässään. Miksi parjata heikkoja? En usko, että kukaan haluaisi vaihtaa osaa heidän kanssaan. Olkaa kiitollisia siitä, mitä teillä on! Jos itselläsi on kaikki hyvin, niin et tarvitse "nautintoa" siitä, että voit osoitella ihmisiä, jotka ovat "huonompia" kuin sinä. Te parjaajat olette oikeaa WT:tä, yksiselitteisesti!

Ihminen voi olla lähtöisin huonommasta kodista, kohdata erilaisia vastoinkäymisiä, tai sitten omata olemattoman tyylitajun tai vaikka kaikkea yhtä aikaa olematta wt. Erottava tekijä on se, että wt:lle tämä on elämäntapa: On ok elää koko elämä tarkoituksenmukaisesti muiden tuella. On ok kiroilla ja olla "suorapuheinen" eli ilkeä ja loukkaava muita ihmisiä kohtaan. On ok riehua kännissä julkisilla paikoilla ja harjoittaa ilki- ja väkivaltaa. On ok altistaa lapset päihteidenkäytölle, epäterveille ihmissuhteille, huonolle käytökselle sun muulle haitalliselle jota he hyvin todennäköisesti jatkavat itse aikuisena, koska ylpeys ei anna lastensuojelun puuttuvan asiaan. Itsellä ei ole vastuuta katkaista kierrettä koska on itsekin ollut uhri. Siis jonkinlaista kunnianhimon puutteen ja äärimmäisen itsekeskeisyyden sekoitusta, joka vahingoittaa muitakin kuin ihmistä itseään.

Ns. tavallisia vähäosaisia en voisi ikinä parjata, mutta tällaiseen asenteeseen on ihan syytäkin suhtautua halveksivasti.