Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin kevään Hullut päivät ovat?!?!?!?

Vierailija
04.03.2012 |

Pääsiäinen kun sotkee nyt pahasti :)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo 18.4. varmaa tietoa olen varaamassa matkaa hesaan

Varmaa tietoa. Mutta herranen aika, ei sen takia kannata erikseen helsinkiin matkustaa... Ei siellä niin poikkeuksellisia tarjouksia ole!

Vierailija
22/37 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asuin vuosia Espoossa, eikä mulle ainakaan kalskahda yhtään pahasti korviin sana "Hesa" ja taidanpa itsekin sitä käyttää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otin Hullut päivät puheeksi myyjän kanssa, myyjä kertoi, että kuvasto tulisi tavarataloihin 1.4.

Vierailija
24/37 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.4. on aprillipäivä, tais myyjä jekuttaa sua..tosiaan ihme vauhkoominen noista hulluista päivistä, viime vuonna sattumalya eksyin, kun olin siellä päin ja meinasin paniikkikohtauksen saada siitä väkimäärästä hullun kiilto silmissä, tavaraa tavaraa mulle mulle!

Vierailija
25/37 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn ainakin ihan päivittäin töissä HESASSA eikä kalskahda mun korvaan ollenkaan. Naurettavuuden huippu että maalta tullaan jo neuvomaan miten puhutaan "oikein" :D että terkkuja vaan sinne hämiksen korpeen ja ei muuta kun heselle hampparia vetämään.

Eli olet ilmeisesti Vantaalta? Nimittäin "Hesa" on niin vantaata kun mikään. Kun kerran käyt Helsingissä töissä niin kyseleppä niiltä oikeilta stadilaisilta mitä ovat mieltä sun "Hesasta". Nauravat sut pihalle. Kaikki jotka puhuu Hesasta on Vantaalta tai landelta.

Stocka muuten mainostaa Argoshallissa "Liikkeelle" tempausta 15.4. asti, ja perinteisesti Argoshalli on ollut Hullujen Päivien käytössä joten pistäisin rahani sen puolesta että alkavat vasta 18.4. Jos siitä siis oli mitään epäselvyyttä enää.

Vierailija
26/37 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn ainakin ihan päivittäin töissä HESASSA eikä kalskahda mun korvaan ollenkaan. Naurettavuuden huippu että maalta tullaan jo neuvomaan miten puhutaan "oikein" :D että terkkuja vaan sinne hämiksen korpeen ja ei muuta kun heselle hampparia vetämään.

Eli olet ilmeisesti Vantaalta? Nimittäin "Hesa" on niin vantaata kun mikään. Kun kerran käyt Helsingissä töissä niin kyseleppä niiltä oikeilta stadilaisilta mitä ovat mieltä sun "Hesasta". Nauravat sut pihalle. Kaikki jotka puhuu Hesasta on Vantaalta tai landelta. Stocka muuten mainostaa Argoshallissa "Liikkeelle" tempausta 15.4. asti, ja perinteisesti Argoshalli on ollut Hullujen Päivien käytössä joten pistäisin rahani sen puolesta että alkavat vasta 18.4. Jos siitä siis oli mitään epäselvyyttä enää.

Olen kolmannen polven HESALAINEN ja sekä vanhempani, että muut tuntemani HESALAISET käyttävät vapautuneesti tästä armaasta kotikaupungistamme nimityksiä Hesa, Helsinki ja stadi.

Stadista jankuttava on varmimmin eläkeläinen, joka on bamlannut stadin slangia joskus vuonna kivikirves.

Vierailija
27/37 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tunteenomaista keskustelua Helsingin nimestä. Yli sata vuotta on sukuni asuttanut Helsinkiä. Stadista puhuttiin aiemmin harvemmin, nuorempi väki käyttää sitä nykyisin, mutta eivät kaikki. "Hesa" tai "kaupunki" on tutumpi monen suussa. Ollaan tosin Pitkänsillan eteläpuolelta lähtöisin.

Vierailija
28/37 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI PIDÄ paikkaansa,että Hullut päivät olisivat 18.4 lähtien..tämän enempää en voi kertoa.

t."sisäpiiriläinen"

Vierailija
29/37 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on 180412 alkaen siis VARMA

Vierailija
30/37 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeyden määrä. Helsinkiläiset pääsevät pätemään, ja millä:D Että se on hei Helsinki tai Stadi ei mikään hesa:DDD Siinä sitä onkin pätemistä. Ja siihen päälle vielä nauraa muiden ostamisille ja hulluille päiville. Kyllä on todella pätevät pätemiskeinot. Ihan kateeksi käy noin päteviä ihmisiä.

Vielä kun joku noista HESALAISISTA kertoisi "landepaukulle" (öh, excuse me?), miksi pääkaupungissa asuminen saati sieltä kotoisin oleminen olisi niin uniikki asia, että sitä pitää puolustella kuin jotain omituista statuskysymystä ? "Mä olenkin enemmän stadilainen kuin sä, lällällää."

Vierailija
31/37 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asunut suurimman osan aikuisikääni (sekä osan lapsuutta). Niin kuin en sano mutsi tai faijakaan. Puhun Helsingistä ja kun menen "stadiin", niin sanon meneväni keskustaan.

Vierailija
32/37 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet ilmeisesti Vantaalta? Nimittäin "Hesa" on niin vantaata kun mikään. Kun kerran käyt Helsingissä töissä niin kyseleppä niiltä oikeilta stadilaisilta mitä ovat mieltä sun "Hesasta". Nauravat sut pihalle. Kaikki jotka puhuu Hesasta on Vantaalta tai landelta. Stocka muuten mainostaa Argoshallissa "Liikkeelle" tempausta 15.4. asti, ja perinteisesti Argoshalli on ollut Hullujen Päivien käytössä joten pistäisin rahani sen puolesta että alkavat vasta 18.4. Jos siitä siis oli mitään epäselvyyttä enää.

Olen kolmannen polven HESALAINEN ja sekä vanhempani, että muut tuntemani HESALAISET käyttävät vapautuneesti tästä armaasta kotikaupungistamme nimityksiä Hesa, Helsinki ja stadi. Stadista jankuttava on varmimmin eläkeläinen, joka on bamlannut stadin slangia joskus vuonna kivikirves.

Juu, juna se on sunkin sukusi sinne aikanaan tuonut - sikäli kuin kirjoittamasi on edes totta. Käytät sellaisen määrän energiaa todisteluun omasta itsestäsi että pistää jo senkin puolesta epäilyttämään. Mulla on niin monta alkuperäistä stadilaista kaveria jotka eivät todellakaan siedä HESAA joten pysyn kannassani sanot sinä sitten mitä sanot. Sivuraiteella tosin ollaan ketjun aiheeseen nähden joten olisikohan jo tässä...

Vierailija
33/37 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeyden määrä. Helsinkiläiset pääsevät pätemään, ja millä:D Että se on hei Helsinki tai Stadi ei mikään hesa:DDD Siinä sitä onkin pätemistä. Ja siihen päälle vielä nauraa muiden ostamisille ja hulluille päiville. Kyllä on todella pätevät pätemiskeinot. Ihan kateeksi käy noin päteviä ihmisiä.

Vierailija
34/37 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

18.4 nuo näyttää olevan 8)

Vierailija
35/37 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää olen jo odotellut tätä aloitusta...

Vierailija
36/37 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin..

Vierailija
37/37 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "Hullut Päivät -fani" olisi tullut kertomaan tämän sillä kehittelemällään algoritmillä, jolla se määrittelee ajankohdan :D

Siis ei millään pahalla, tykkään fanista :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän