Milloin kevään Hullut päivät ovat?!?!?!?
Kommentit (37)
Onko tuo 18.4. varmaa tietoa olen varaamassa matkaa hesaan
Onko hullut päivät todella ton arvoiset?
Tarkoitatko kenties Stadia tai Helsinkiä?
pääsiäisen takia en usko että on...mutta alla on kuulemma varma tieto et sillä mentäis..=) on tää kauheeta jännittämistä..heheh. muo kiinnostaisi tietää euroopan lentojen tarjouskohteet keväällä.
Tervetuloa Stockmann-konsernin
työpaikat-osioon
Kesätöiden hakuaika on nyt alkanut. Tartu tilaisuuteen ja täytä hakemus 29.4.2012 mennessä!
Tällä hetkellä avoimena olevat työpaikat saat näkyviin valitsemastasi toimipaikasta.
Haku päättyy Nimike Toimipaikka
25.3.2012 Asiakasneuvojia Hobby Hallin Contact Centeriin Tavarataloryhmä
28.3.2012 PLANNEREITA elintarvikkeiden tuotealueelle Ostotoiminnot
28.3.2012 PLANNEREITA elektroniikan tuotealueelle Ostotoiminnot
28.3.2012 Myyjä Jumbon Herkun liha- ja kalatiimiin Herkut ja kahviot, pääkaupunkiseutu
28.3.2012 PLANNEREITA miesten muotiin Ostotoiminnot
28.3.2012 Sushikokki Stockmann Herkkukeittiöön Herkut ja kahviot, pääkaupunkiseutu
28.3.2012 PLANNEREITA kodin tuotealueelle Ostotoiminnot
29.3.2012 Cad-piirtäjä/-suunnittelija projektitiimiin Tavarataloryhmä
29.3.2012 Varastotyöntekijä Tapiolan varastolle Tapiolan tavaratalo
30.3.2012 Täydentäjä Tapiolan tavaratalon miesten muotiin Tapiolan tavaratalo
30.3.2012 Dux- shoppimyyjä Helsingin tavarataloon Helsingin keskustan tavaratalo
31.3.2012 Haku kevään Hulluille Päiville Tampereen tavarataloon Haku Hulluille Päiville Tampereen tavarataloon
31.3.2012 Haku Hulluille Päiville Turun tavarataloon Haku Hulluille Päiville Turun tavarataloon
31.3.2012 Haku kevään Hulluille Päiville pääkaupunkiseudun tavarataloihin Haku Hulluille Päiville Pääkaupunkiseudun tavarataloihn
31.3.2012 Haku kevään Hulluille Päiville Oulun tavarataloon Haku Hulluille Päiville Oulun tavarataloon
31.3.2012 Super Users for Stockmann’s ERP project Ostotoiminnot
Mitä ihmeellistä on Hulluilla Päivillä?
Hinnat eivät ainakaan. Samoja tuotteita saa samalla tai edullisemmalla hinnalla muista liikkeistä. Ehkä tuo hullu jonotus ja se että kaikki luulevat saavansa edullisesti jotain....mutta hintatietoinen ei mene hulluttelemaan ruuhkaan ja taskuvarkaiden joukkoon.
hullut idiootti-päivät on silloin kun ääliöt ryntäilee tsadissa keltaiset kassit käsissään
Ainakin hämeessä Hesa on ihan tuttu juttu =) Harmi, ettei sulle ole.
Saippuaaaa markan halvemmalla!!!! apuaa äkkiä pitää hakea!!!!
HEI KATO JUTTU X HINTAAN 300 EUROA!!! ..Mitä sitten että muissa kaupoissa se on normaalistikin 300 euroa??? ÄLÄ VIE TÄTÄ ILOA MINULTA POIS! Ai mitenniin sisäänvetotuotteina ne muutama halvempi tavara???? Mitenniin tietokoneet, kodinkoneet ja kaikki elektroniikka vanhempaa mallistoa jotka halutaan lähes normihinnalla myydä pois uusien tieltä? RIENAAJA!
Naureskellen aina tulee katseltua tuota touhotusta. :) Eikai siinä, onneksi ei ole rahasta kiinni että pitäisi tuolla tunteja uhrata. Tuntipalkoille pääsee jo säästetyllä ajalla. :)
Ruokapuolella on paljon hyviä tarjouksia, ja monet tuotteet sellaisia ettei saa muualta. Lisäksi hamstraan aina läjäpäin euron maustepurkkeja, ne on halpoja. Levyjä myös tulee ostettua. Vaatepuolle en pysähdy, siellä ei halpaa. Viikonloppuna en mene edes kirveellä uhaten, vaan arkipäivinä. Itseä ei silloinen väkimäärä ahista.
Tarkoitatko kenties Stadia tai Helsinkiä?
KOKO muu Suomi kehä kolmosen ulkopuolella puhuu "Hesasta". Minäkin mieheni (toinen meistä on länsirannikolta, toinen itärajalta) tahallaan kiusaamme pääkaupunkiseutulaisia tuttaviamme, jotka pimahtavat joka kerta kun sanomme "Hesa" :D Halpaa viihdettä ja todella hauskaa!
Itse käyn ainakin ihan päivittäin töissä HESASSA eikä kalskahda mun korvaan ollenkaan. Naurettavuuden huippu että maalta tullaan jo neuvomaan miten puhutaan "oikein" :D että terkkuja vaan sinne hämiksen korpeen ja ei muuta kun heselle hampparia vetämään.
Itse hesalaisena, joka rakastaa yli kaiken pääkaupunkiamme ja tietää, että rakkaalla lapsella on monta nimeä, voin valaista tietämätöntä stadin tallaajaa, että on sillä kaupungilla useampi nimi oikeastikin meidän paljasjalkaistenkin keskuudessa. Kyse on vain ihmisten avarakatseisuudesta, jota "Voi Hesa sentään" tyyppi ei kait omaa...
Ihanaa hulluttelua sitten joskus kaikille kanssatovereille ;)
Hullut päivät 2012 - huippusalainen hyökkäyssuunnitelma
http://www.5tuntia.com/2012/04/hullut-paivat-2012-huippusalainen-osto.h…
Onko tämä ajankohta varma? Olen varaamassa viikonloppureissua ja en haluaisi varata hullut päivät viikonlopulle?
Tänä vuonna (2012) Hulluja Päiviä vietetään vasta pääsiäisen jälkeen, sillä Stockmann hakee Hulluille Päiville lisää työvoimaa 31.3.2012 asti, eli Hulluja Päiviä vietetään tänä vuonna joko viikolla 15 (11.4.–15.4.2012) tai viikolla 16 (18.4.–22.4.2012). Pääsääntöisesti Hulluja Päiviä on vietetty huhtikuussa viikolla 14, mutta tänä vuonna ks. viikolle osuu pääsiäinen, joten ainakaan tuolloin Hulluja Päiviä ei vietetä, eli pääsiäisen jälkeen keltaista hulluttelua on luvassa!:)
Luulen, että ovat ensi viikolla 28.3 alkaen . Yleensä seuraavalla viikolla 3+1päiven jälkeen.....