Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidä kaupan pihalla on lapsiperheparkit

Vierailija
04.03.2012 |

niin huonosti merkattu, että eihän niitä edes näe talvella, joten aikamoista hulluutta alkaa mennä meuhkaamaan kenellekään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähikaupan pihassa ole mitenkään näkyvät, että jos ei tiedä, että ne on siinä, ei todellakaan voisi mistään päätellä niiden olemassa oloa talvella ja kesälläkin siinä ja siinä, että maalaukset näkyy, kun kaikki muutkin paikat ovat yhtä leveitä.

Vierailija
2/3 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta ja viime kesänä mä vasta hoksasin, että tälläisiä paikkoja on.

Hyvin on pärjätty ilmankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihalla ne on olevinaan oven lähellä, mutta välissä on hankalat jyrkät portaat. Tosiessa suunnassa olis matkaa muutama metri enempi mutta loiva asfaltoitu reitti. No, ehkä ne olettaa ettei lapsiperheet osta kuin 1 kassillisen ja että ne lapsekin pärjää pyllymäeksi jäätyneissä portaissa. Arvaa käytetäänkö?

Onko missään niitä kärrynpalautuspömpeleitä perheparkkien vieressä? Meillä ei vajaa 3v suostunut odottamaan autossa jos äiti hävisi nurkan taakse sekunniksikin. Oli mukavampi parkkeerata lähelle kärrynpalautusta ja kävellä sinne kauppaan vähän pidemmin ja tulla sitten kärryllä autolle, tyhjätä lasti autoon ja jättää kärry siihen viereen....

Mä en oo kyllä ikinä tajunnu niiden ruutujen ideaa.

Terve lapsi osaa ja jaksaa kävellä. Autossa on lapsilukot (vanhemmissakin) jos yrittävät paiskoa ovia.

Kerran olen lapsiparkkiin jättänyt, kun pienen kaupan pihalla oli muut varattu. Turvaistuin oli, mutta ei lasta mukana. Eikä mua kukaan mulkoillut.