Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastustatko homoutta, mutta...

Vierailija
04.03.2012 |

...et enää nykyisin kehtaa/uskalla/halua myöntää sitä kunnolla itsellesikään, vaan menet virran mukana... Mutta jos oikeasti kuuntelet sisintäsi ja mietit mikä on ns. luonnollista ja normaalia ihmettelet suuresti, miksi luonnottomuudesta on tullut luonnollista...

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homouden ajattelu aiheuttaa mielessäni saman reaktion kuin esimerkiksi insesti, enkä tälle voi mitään. Oikeastaan en edes näe tuossa reaktiossa mitään väärää. En toki tällaisia kaikissa tilanteissa ääneen sano, mutta en koe ympäristön painetta muuttaa ajatteluani mitenkään ylivoimaisena.

Vierailija
22/53 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustatko homoutta, mutta...et enää nykyisin kehtaa/uskalla/halua myöntää sitä kunnolla itsellesikään, vaan menet virran mukana... Mutta jos oikeasti kuuntelet sisintäsi ja mietit mikä on ns. luonnollista ja normaalia ihmettelet suuresti, miksi luonnottomuudesta on tullut luonnollista...

mulla on paljon tärkeämpääkin ajateltavaa kuin homojen kanssakäymissuhteet.

Jos mä alan muitten seksielämää ajatelee, niin mun mielestä toi naapurin 30-kymppinen pariskuntakin, jotka painaa yhteensä yli 250 kiloa, on aivan luonnotonta ajatella niitä niissä hommissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei eroa yhtään lesboista eikä homoista, seksuaalivähemmistöön kuuluu pedofiili, silti sellainen on sairas.

Vierailija
24/53 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun julkisuudessa aina sekoitetaan homouden vastustut homojen vastustamiseen, ihan kuin esim. lapsi, joka tekee tyhmästi olisi tyhmä. Tekoa vai vastustaa, vaikka ihmistä rakastaisi ja haluaisi tälle kaikkea hyvää.

Olkoonkin vanhanaikaista ja hihhulia, niin minä uskon Jumalaan ja uskon edelleen, että Raamattu on totta. Uskon myös, että JUmala on luonut ihmiset ja vaikuttanut RAamatun syntyyn niin, että siellä olevat tietyt jutut ovat hänen tahtonsa. Syystä tai toisesta, mitä minä en tiedä, RAamatussa monissa kohdin vastustetaan homoutta, ja se on ainoa peruste miksi minäkin vastustan vaikka koko maailma olisi toista mieltä. Ehkä viekä joskus selviää inhimillisiäkin syitä miksi se ei ollut hyvä juttu, mutta minusta aina tekijä (Luoja) tietää mikä tuotokselleen on parasta samoin kuin äsken luin tehosekoittimen käyttöohjetta luottaen että koneen tekiijä tietää parhaiten mitä laitteella voi tai ei kannata tehdä.

Vierailija
25/53 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vastustelut vaikuta asiaan millään lailla. Homojeen määrä pysyy varmasti aina vakiona.Homoseksuaalisuutta esiintyy niin eläimillä, kuin ihmisilläkin, joten se on sinänsä ihan normaalia ja luonnollista. Arvo ja tunne- pohjalta jokainen voi yökkiä niin paljon kuin haluaa, mutta kyllä mä vähän säälin noin yksinkertaisia ihmisiä.

Vierailija
26/53 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan vaikka että olen väsynyt homokeskusteluun, jota julkisuudessa käydään.

Olen uskova kristitty ja uskon Raamatun sanaan. Minulla on oma tulkintani siitä, mitä asiasta sanotaan Raamatussa.

Tiedän, että Jeesus rakastaa jokaista ihmistä äärettömästi. Myös minä haluan rakastaa jokaista ihmistä lähimmäisenäni.

Itse olen hetero ja syntinen ihminen, armahdettu sellainen. Tunnen homoseksuaaleja ja tiedän, että asia voi olla heille vaikea. Tiedän, että heidän keskuudessaan on myös Jeesukseen uskovia ihmisiä. Kaikkein tärkeintä minulle on katsoa muiden uskovien kanssa yhdessä Kristukseen. Pyhä Henki näyttäköön kullekin ihmiselle sen, mikä vie lähemmäs Jumalaa. Minä en jaksa olla osoittamassa muiden heikkoja kohtia, sillä olen itse niin heikko. Jumala minua armahtakoon.

Vierailija
27/53 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti emme hyväksy sitäkään, emmekä pedofiliaa. Se johtuu siitä, että molemmissa toinen osapuoli tarvii suojelua, koska kärsisi siinä.

No jos kaksi homoa nussii, niin tuskin kumpikaan nyt niin kamalasti tuossa joutuu vastentahtoisesti kärsimään.

Vierailija
28/53 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisinä pidän heitä toki yhtä arvokkaina kuin muitakin, mutta homous/ lesbous seksuaalisena suuntautumisena ei ole tervettä.

Vierailija
29/53 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pedofiiliakin on sitten luonnolista kun sitäkin esiintyy luonnossa, se ei eroa yhtään lesboista eikä homoista, seksuaalivähemmistöön kuuluu pedofiili, silti sellainen on sairas.

Oikeastaan mua pelottaa ihmiset, jotka eivät sitä eroa näe. Aika hataralla pohjalla heidän moraalinsa. Homoudessa ja pedofiliassa on meinaan yks oikein erityisen iso ero, kuka kekkaa ekana mikä se on?

Vierailija
30/53 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

homoutta ei luonnollisuudella voi puolustaa.

Pedofiilit ja homot ovat sairaita, ja voit muuten olla myös homo ja pedofiili, ihan yhtä sairasta.

Vierailija
31/53 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on ihan luonnollista?? Ei luonnollisuus tarkoita ,että se olisi tervettä.

Vierailija
32/53 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

homoutta ei luonnollisuudella voi puolustaa.

Pedofiilit ja homot ovat sairaita, ja voit muuten olla myös homo ja pedofiili, ihan yhtä sairasta.

Miten olis vaikka argumentointi? Ajattelukyvyllä varustetut ihmiset eivät ehkä oikein vakuutu pelkästä saman asian jankuttamisesta.

Vierailija
33/53 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

26:lle. Onko se molempien osapuolien rakkaus toisiaan kohtaan?

Ei oikeastaan.

Vierailija
34/53 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

26:lle. Onko se molempien osapuolien rakkaus toisiaan kohtaan?

Ei oikeastaan.

Tai riippuu oikeastaan siitä, miten laajasti rakkaus ymmärretään. Mutta tarkempaa vastausta kaipailinkin. Yhdessä vastauksessa se tuolla jo oikeastaan tulikin, nokkelimmat pokkelimmat sen saattavat sieltä kekata.

Vierailija
35/53 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolustellaan sillä, että se on luonnollista?

Mikä se luonnollisuus on puolustus siihen asiaan, kun aika moni muukin asia on luonnollista, mutta vain homous on hyväksyttyä.

Vierailija
36/53 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinkunnasta löytyy sen verran paljon esimerkkejä homokäyttäytymisestä, että en usko sen olevan ihmisellekään minkään valintakysymys. Homoksi synnytään ja that's it.

Vierailija
37/53 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se luonnollisuus on puolustus siihen asiaan, kun aika moni muukin asia on luonnollista, mutta vain homous on hyväksyttyä.

No varmaankin siksi, että homoutta vastustetaan siksi että se muka olis luonnotonta. Ja ne luonnollisuusargumentit sitten tulevat vastauksena näihin. Eli kun jotkut väittävät homouden olevan väärin siksi että se on luonnotonta, niin tuo perustelu kumotaan ilmaisemalla että se on itse asiassa ihan luonnollista. Kukaan siis tuskin lähtee tosta noin vaan hokemaan että "homous on kuulkaa luonnollista", ellei ensin ole sitä tyyppiä joka väittää että se ei ole.

Yhtä hyvin voisi kysyä, että miksi homoutta vastustetaan siksi, että se on luonnotonta, kun kerran monikin luonnollinen asia on ihan hyvä juttu. Minkälainen vastaus sulla olisi tähän?

Vierailija
38/53 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaankin siksi, että homoutta vastustetaan siksi että se muka olis luonnotonta. Ja ne luonnollisuusargumentit sitten tulevat vastauksena näihin. Eli kun jotkut väittävät homouden olevan väärin siksi että se on luonnotonta, niin tuo perustelu kumotaan ilmaisemalla että se on itse asiassa ihan luonnollista. Kukaan siis tuskin lähtee tosta noin vaan hokemaan että "homous on kuulkaa luonnollista", ellei ensin ole sitä tyyppiä joka väittää että se ei ole.

Yhtä hyvin voisi kysyä, että miksi homoutta vastustetaan siksi, että se on luonnotonta, kun kerran monikin luonnollinen asia on ihan hyvä juttu. Minkälainen vastaus sulla olisi tähän?

Typon korjaus: Yhtä hyvin voisi kysyä, että miksi homoutta vastustetaan siksi, että se on luonnotonta, kun kerran monikin luonnoton asia on ihan hyvä juttu. Minkälainen vastaus sulla olisi tähän?

Vierailija
39/53 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vastauksessa se tuolla jo oikeastaan tulikin, nokkelimmat pokkelimmat sen saattavat sieltä kekata.

Vierailija
40/53 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten vastaaja 24 on sama kuin vastaaja 27. :)

Yhdessä vastauksessa se tuolla jo oikeastaan tulikin, nokkelimmat pokkelimmat sen saattavat sieltä kekata.

No sitten varmaan ollaan ihan samoilla linjoilla tässä :D Riippuu siis siitä miten rakkaus määritellään... Joku voisi ajatella vaikka insesmissä, että kyllähän se lapsi rakastaa vanhempaansa ja vanhempi lastaan, mutta voidaan toki olla monta mieltä siitä onko se rakkautta vanhemman osalta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi