minkä näistä neljästä vaihtoehdosta valitsisit?
saisit valita vain yhden vaihtoehdon :D
1) Olla vartaloltasi sopusuhtainen ja hoikka
2) tilillesi joka kuukausi 150 euroa ylimääräistä rahaa
3)et sairastaisi koskaan enää yhtään nuhaa tai vatsatautia
4)saisit asua nykyisessä kodisassi vuoden ilman vuokran/vastikkeen/lainan maksua...
:) odotan mielenkiinnolla
Kommentit (19)
ehkä 3) JOS VATSATAUDIKSI LASKETTAISIIN MYÖS KUUKAUTISKIVUT, joista kärsin joka kuukausi.
mutta myös vuokrien maksu vuoden ajan olisi ihanaa, varsinkin näin vikana opiskeluvuonna.. :D
Ei sinänsä, sillä olen juuri normaalipainoinen nytkin. Mutta ehkä se kertoo siitä, että olen ehkä hiukan hyväosainen ja raha ei merkitse niin paljoa, kun siitä ei ole koko ajan puute.
jos siis saisin olla hoikka ja sopusuhtainen ilman ihmeempiä ponnistuksia.
Jos se vaatisi ponnisteluja niin sitten ei kannattaisi valita sitä (ponnistelemallahan se muutenkin onnistuu), sitten ottaisin ikuisen flunssattomuuden.
ykkösen!
Muilla vaihtoehdoilla vaivaan päätäni satunnaisesti.
Turpea vatsanseutu harmittaa aina kun laitan pöksyjä jalkaan.
muiden asioiden kanssa ei ole ongelmia, joten en osaa niitä niin kaivata.
mutta valintani perustunee tähän:
1) en valitse tätä. Olen mielestäni riittävän hoikka, ja tyytyväinen vartalooni, vaikka en laiha olekaan
2) en valitse tätä, koska toisella vaihtoehdolla "tienaisin" enemmän
3) Valitsisin joko tämän, koska yksinkertaisesti inhottaa olla kipeä (tosin olen aika harvoin)
4) valitsen tämän, koska se hyödyttää eniteen taloudellisesti ja siihen on vaikein vaikuttaa itse
Eli valitsen nelosen!
siis noista vaihtoehdoista. Jos tilille rapsahtaisi vaikka 2000e ylimääräistä palkan lisäksi loppuelämäni, voisin kantaa tän vatsamakkaran ihan suruta.
koska laihana tuskin pysyisin vaikka saisin sen taian itselleni...
saisin vuoden aikana säästettyä paljon jos ei tarvis vuokraa maksaa..:D
tuo 150 euroa tilille ei ole niin hyvä vaihtoehto vaikka ois loppuelämän
Flunssat tulee ja menee, mahataudit ovat karseita mutta niissä sentään vähän paino putoaa... rahasta ei ole tiukkaa mutta kilot ovat tiukassa ja lisää vaan kertyy. Eli ykkönen oi ykkönen. Heilauta taikasauvaasi ap, kiitos!
Ykkönen tai kolmonen, ehdottomasti. En nyt mitenkään osaa päättää...
Ykkösen kyllä saavutan kun työskentelen, elämä ilman nuhaa tai yrjötautia olisi mahtavaa, kun muhun iskee sairaus aina täysillä.
MÄ HALUUN MOLEMMAT!!
Saa kyllä aika laskutaidoton olla, jos mieluummin ottaa vuoden vuokratta kuin 150€/kk loppuelämän.
Hoikka (välillä vähän liiankin) olen muutenkin ja rahaa on toistaiseksi ollut riittävästi vaikka enemmänkin tietysti sais olla...
Sen sijaan olen kyllästynyt sairastelemaan. Nyt ollut 4 flunssaa lyhyen ajan sisään ja juuri olen toipumassa eilisestä monen tunnin oksentelusta ja ripuloinnista.....
Saa kyllä aika laskutaidoton olla, jos mieluummin ottaa vuoden vuokratta kuin 150€/kk loppuelämän.
jos vastaaja olikin 70-vuotias, jolla kuukausivuokra on 3000 e...? Ja syöpäkin saattoi olla...
Tosin, jos en olisi jo valmiiksi hoikka niinkuin olen, niin ottaisin ehdottomasti ykkösen.
Rahaa on riittävästi
nuha ja vatsatauti ovat ohimeneviä ja asuntolainaa ei enää ole.
Helppo valinta!
2 tai 4... onneks sairasta vaan silloin kn olen äitiyslomalla =(
4 vois olla silloin hyvä kun olen kotihoidontuella =)
2 muuten.. mutta 2 pärjäisi hyvin vaikka olisinkin kotihoidontuella
saisit valita vain yhden vaihtoehdon :D
3)et sairastaisi koskaan enää yhtään nuhaa tai vatsatautia
4)saisit asua nykyisessä kodisassi vuoden ilman vuokran/vastikkeen/lainan maksua...:) odotan mielenkiinnolla
Jos puhutaan siitä, että olisi pakko valita yksi vaihtoehto nykytilanteessa, valitsisin
koska olen sopusuhtainen ja hoikka, sairastan harvoin ja pitkällä tähtäimellä tuo 150 e/kk tuottaisi enemmän.
Jos puhutaan siitä, että saisin valita näistä toteutuvan yhden ja vain yhden, valitsisin
koska kelpo kroppa painaa vaakakupissa tuon kokoluokan rahasummia enemmän ja sairastelu välillä on ihan okei.
vuokra ilmaiseksi vuoden!!! tänne heti