Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset on mulle kateellisia siitä että mulla on kauniit lapset??

Vierailija
03.03.2012 |

huomaan ettei äitikaverini tykkää kun liikenteessä ollessamme minun lapsia aina kehutaan. "onpa ihanat silmät" "hän on ihan kuin bambi" "mitkä söpöt kiharat"

On totta että lapset ovat huomiotaherättävän kauniita mutta ei kai mun syy ole että heitä sitten kehutaan? En itsekään kyllä pidä tuollaisesta ulkonäön korostamisesta. Voisivat ihmiset välillä sanoa että onpa reippaita lapsia tms.mutta minkäs teet

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anne on ollut sievä lapsena ja on edelleenkin oikein nätti tumminen isoine silmineen. Jos ap lapset omaa sellaiset piirteet niin enjoy it, mitäs sitä murehtimaan

Vierailija
42/45 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla isot siniset tai vihreät silmät pitkien kaartuvien ripsien kanssa ja jos vielä hiukset ovat paksut ja luonnonkiharat. Koska sellaisia lapsia näkee täällä harvemmin.

Sen sijaan näitä ulkomaalastaustaisia ruskeasilmäisiä/hiuksisia näkee, ja ilman muuta useimmin lapsella on esim. isot silmät pitkillä ripsillä. Mutta musta ne kauneimmat silmät eivät ole ruskeat vaan juuri siniset tai vihreät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena huippukaunis on yleensä aikuisena tavis tai korkeintaan hyvännäköinen. Lapsen kasvot ovat ajalle herkät, jossain ikävaiheessa se kauneus voi hipoa täydellisyyttä. Aika epätodennäköistä, että se täydellisyys kestää kaikki kasvun ja hormonitoiminnan tuomat muutokset.

Vierailija
44/45 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena huippukaunis on yleensä aikuisena tavis tai korkeintaan hyvännäköinen. Lapsen kasvot ovat ajalle herkät, jossain ikävaiheessa se kauneus voi hipoa täydellisyyttä. Aika epätodennäköistä, että se täydellisyys kestää kaikki kasvun ja hormonitoiminnan tuomat muutokset.

minä ap uskon että sun muksut on kauniita ja tulee aina olemaan. Tänäänkin kävin kirppiksellä enkä nähnyt yhtään kaunista tai edes nättiä lasta, paitsi yhden tummasilmäisen söpöliinin :)

Vierailija
45/45 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta jossain määrin. Kävimme tuttavaperheen lasten kanssa aina yhdessä paikassa X. Minun lasteni ulkonäköä aina kehuttiin ja tuttavani lasten ei koskaan. En tiedä oliko tuttavani kateellinen, toivottavasti ei, sillä ihanat lapset hänelläkin on. Mutta minulle tuli aina kovin vaivaantunut olo tuttavani lasten ja heidän äitinsä puolesta. Onko lasteni ulkonäöstä jauhettava joka kerta ja eivätkö he nyt tajua, että joku muu kehuja saamaton voi pahoittaa siitä mielensä. :(

Eri asia jos näin tapahtuisi silloin tällöin ja harvoin, mutta joka kerta samassa paikassa ja samojen ihmisten toimesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän