Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä oikeasti ajattelet naapureistasi?

Vierailija
03.03.2012 |

Meidän naapurissa asuu lapsiperheitä, joiden vanhemmat on toinen toistaan ärsyttävämpiä. Yksi naapurin rouvista flirttailee kaikille miespuoleisille ja tulee juttelemaankin vain jos mieheni on lähettyvillä. Toinen naaruri on oikea besserwisseri. Ei ole asiaa, jota hän ei osaisi tai josta hän ei tietäisi muita enemmän. Yksi naapurin rouva on marttyyrien marttyyri, puhuu muista pahaa aina selän takana. Yksi naapurin mies on niin tossun alla, että oikein säälittää. Omia mielipiteitä ei ole, ainakaan jos vaimo on lähettyvillä. Yksi naapurin pariskunta esittää onnellista, oikea malliesimerkki kulissiliitosta. Ikävä kyllä näkevät turhaan esittämisen vaivan, kun kaikki muut naapurit tietävät heidän ongelmistaan ja näkevät läpi kulissin.

Me tietysti olemme se kulmakunnan normaalein perhe :)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit antavat olla omassa rauhassa, mutta aina saa apua kun tarvitsee. Joskus vietetään iltaa yhdessä ja lapset ovat kavereita. Osaamme arvostaa, kun on toisenlaisistakin naapureista kokemusta.

Vierailija
22/33 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No että hitto soikoon naapurin työtön ukko, tartu siihen lumikolaan edes kerran talvessa. Kiitos. Tai edes opeta nyhverö vaimosi tai lukioikäinen poikasi niitä lumitöitä tekemään, jos sinulle ei sovi.

Terveisin naapurin rouva, vuosien katkeruudella

Siinähän sulle on hyvää katkeruushoitoa, kun kolaat niitä lumia. Saa läskiperse kyytiä.

Mulla on kuule parempaakin tekemistä, kuin kolailla lumia. Nimittäin CS ja kirjoituksiin harjoittelu.

Nyt tosin juon kaljaa ja pelaan CS:ssää. Käyn kohta tupakalla pihalla ja kusen postiluukkunne juurelle merkit reviirille.

Sä ämmä pidät turpas ummessa ja opettelet kunnioittamaan läheisiäs. Onko tämä selvä?

- Lukion priimus

Liekö äidiltä vai isältä perinyt kovan luonteensa? Ehkei äiti olekaan niin nyhverö, kuin antaa luulla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimosi ei ehkä olekaan aina muistanut pitää suutaa supussa.. Ja 5-vuotiailla on suuri suu.

Vierailija
24/33 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viistosti meitä vastapäätä asuva keski-ikäinen lapseton pariskunta, joilla on ärsyttävä räksyttävä rakki jota lellitään kuin pientä lasta. Muija on ollut vuosia kotona kun sai töistä kenkää, ja jos mä oon etupihalla pienimmäiseni kanssa akka vaan marssii koirineen ohi edes vilkaisematta tai tervehtimättä. Jos juttelen vastaavassa tilanteessa toisen naapurin äidin kanssa tää sama akka iloisesti lörpöttelee ja juttelee tälle toiselle äidille ja hänen lapselleen... ja mulle ei sano mitään. Mitähän pahaa mä oon sillekin koskaan sanonu tai tehny??? Mies ei oo niin paha, tervehtiikin, mutta vaikuttaa yksinkertaselta ja tiedän että on käyny joskus yhden tutun päälle ilman syytä.

Tää pariskunta on sitten tosi sulonen kävelyllä koiran kanssa kun molemmilla on KISS:n kiertuepaidat päällä :-)

Vierailija
25/33 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe, joka osti jonkun puolivalmiin avaimet käteen talon, eiv't ole juuri koskaan ulkona lasten kanssa ja aika usein eivät ole edes kotona.

Kovin paljon en heitä tunne, kyllä joskus jutellaan, perheen äiti on mielestäni aika ihmiskammoinen, mukava kuitenkin silloin joskus harvoin kun pääsee jutun jureen.

Aika neutraaleja naapureiksi, omituisen sisälläkyhjöttäjiä lapsoperheeksi, mutta eipä kuulu mulle.

Vähän ehkä uusavuttomia asumaan maalla omakotitalossa, ovat aika nuoria.

Vierailija
26/33 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet naapurit on oikein ihana vanha pariskunta. Ovat niin lämpimiä ja ihania ihmisiä, että samanlaisia saa kyllä ettiä.

Seinänaapurit on sitten tuommoisia mökissään viihtyviä. Lapsetkaan ei koskaan ole pihalla, eikä ne ittekään mitä nyt sen verran, että ovelta menevät autoonsa ja sitten takaisin tulessa taas äkkiä sisälle. Muuten ei haittaa, vaikka sisällä ovatkin koko aika, mutta voisivat välillä tehdä lumitöitä edes. Niiden kohta onkin aina ihan yhtä hankea vaan, mutta sielläpähän kahlaavat.

Yksi naapuri (mies) on kauhea kyylä. Käy koluamassa varastoissa, roskakatoksesa yms. ja kiertelee ympäri pihaa kyylämässä jokaista :O Olen huomauttanut asiasta. Nyt koittaa tehdä sitä muka jotenkin huomaamattomasti :D

Muista naapureista en oikein osaa sanoa mitään. Viihtyvät enemmän omissa oloissaan. Kellään muulla tässä ei ole lapsia kuin meillä ja meidän seinänaapureilla.

Ihan mukava paikka tämä on asua. Saa olla rauhassa kun huvittaa, mutta voi myös jonkun kanssa sanan tai pari vaihtaa jos haluaa hetkeksi jutustella.

Vierailija
27/33 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rouva on akateemnen, mutta ihmiskammoinen- ei kertonut edes että on raskaana, vaikka kannoin heille lehtiä ja omasta mielestäni ystävystyin- mutta kun ei niin ei

Vierailija
28/33 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienessä rivitaloyhtiössämme vaikuttavat kaikki ihan suht mukavilta. Tietenkin parhaiten tunnen nämä lähimmät naapurit, ja he kaikki todella kivoja, tavallisia ihmisiä. Mulla ei ole mitään valittamista mistään.

Vierailija
29/33 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsisin eroon naapurin kyylästä. Se tonkii roskikset ja pauhaa milloin kenestäkin ihan täyttä valetta.

Vierailija
30/33 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hirveän hyvää kaikista.

Vierailija
31/33 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesta lähinaapurista kahdesta voi sanoa pelkkää hyvää, mutta eräs kaappijuoppo pariskunta on hyvin luotaantyöntävä...Hyvä etteivät sulkaa laita konkreettisesti hattuun näyttääkseen oikein teräväjärkisiltä, mutta mutta pikkulinnut laulelee kaikenlaista. Psykopaattien kanssa ei parane alkaa kaveerata millään tasolla. se on tullut huomattua.

Vierailija
32/33 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsisin eroon naapurin kyylästä. Se tonkii roskikset ja pauhaa milloin kenestäkin ihan täyttä valetta.

saaaaaaaaaaaaaanaaaaaaaaaaaaaaaaat.

Vierailija
33/33 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saaaaaaaaaaaaaanaaaaaaaaaaaaaaaaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi