Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kirpparille ekaa kertaa myymään, neuvoja tarvitaan?

Vierailija
03.03.2012 |

miten hinnoittelen esim. keittokirjat, romaanit ja pokkarit? olisiko sopiva hinta esim.

1,5€ pokkari

3-4 € kovakantinen kirja

entäs astiat? on lasisarjaa, jne.

vaatteita ei hirveästi ole, lähinnä kirjoja, astioita, jne. kodin tavaraa.

pitääkö yleensä kirpparipöytä maksaa etukäteen?

miten saan sieltä omani takaisin ja vähän voittoakin, antakaa vinkkejä ja ohjeita. pelottaa ettei tavarat mene kaupaksi.

tavarat on kaikki ehjiä ja puhtaita, eikä mitään supervanhoja. kirjat on vain kerran luettuja, ja täysin hyväkuntoisia.

käykö ihmiset vielä kirppareilla, kannattaako sinne mennä myymään? kyse siis itsepalvelukirpparista, ts. sellaisesta mistä vuokrataan pöytä esim. viikoksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on enemmän samaa sarjaa. Tärkeintä on se että kirppari on vilkas, keskeisellä paikala jolloin saat myytyä varmemmin.

Vierailija
2/5 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti kirpparista. Täälläpäin osa on tosi suosittuja ja osassa käy selvästi vähemmän ihmisiä (tavara ei vaihdu).

Kannattaa laittaa melko halvat hinnat, tavarasta kuitenkin haluaa päästä eroon.

Itse vein ensimmäistä kertaa kirpparille ja pelkäsin samaa. Mutta tavara teki hyvin kauppansa ja voittoa tuli reilu 100 e! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikäs astiat sarjana, mulla nimittäin olis yks lasisarja menossa myyntiin.

hirveen huonosti tunnen tän kaupungin kirppareita, mutta eikös se ole huono merkki jos kirpparilla on paljon vapaita pöytiä? eli ei sinne kirpparille sitten??

olisko muita vinkkejä? kaikki apu on nyt tarpeen.

Vierailija
4/5 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä kaikki rikknäiset ja likaiset roskiin. Mieti mitä voisit itse maksaa toisen käyttämästä, ihan oikeasti. Käy siistimässä pöytääsi välillä. Älä tunge sitä liian täyteen ja yritä laittaa tavarat niin, ettei niitä joudu tonkimaan ja penkomaan.

Vierailija
5/5 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä voi löytyä palautetta.