Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9v on huolissaan lihottuaan kilon

Vierailija
03.03.2012 |

Hänen mielestään se on itsekurin puutetta, jos paino nousee. Itse en kyllä käsitä, kuinka paino voisi säilyä aikuisuuteen n. 34kg paikkeilla. Ei ole minun lapseni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tajuaa ettäpainoa pitää tarkkailla.

Vierailija
2/7 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalipainoinen tyttö, vaakakin olis tossa portaiden alla, mut ei sitä kiinnosta.

Ja ihan hyvä niin. Sitäpaitsi tyttö tietää, että ne sentitkin painaa, jotka kasvaa ylöspäin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kasvaa pituutta.

Vierailija
4/7 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä taida hankkiakaan niin kauan kuin on tyttöjä talossa. Nuorempana en raskinut ostaa vähillä rahoillani ja niin on jäänyt koko vaaka hankkimatta. Myöhemmin en ole keksinyt mitään syytä, miksi kotona pitäisi olla vaaka. Raskausajat painoa seurattiin neuvolassa ja joskus olen käväissyt uimahallin vaa'alla.

Vierailija
5/7 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piilottaisin vaa'an. Noin pienen ei tarttis tuollaisesta murehtia.

Vierailija
6/7 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mihin sellaista tarvitaan. Olemme normaalipainoisia koko perhe, ei meidän tarvitse kytätä mitä painamme. Tietty niille vaaka on hyvä jotka joutuu olemaan laihiksella.

Vierailija
7/7 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietää myös, ettei pitäis nyt hirveästi nousta ettei joudu verikokeeseen. Ei ollu kyllä noussutkaan, joulusta puolikiloa. Toivottavasti on pituutta tullu niin tasais vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi