9v on huolissaan lihottuaan kilon
Hänen mielestään se on itsekurin puutetta, jos paino nousee. Itse en kyllä käsitä, kuinka paino voisi säilyä aikuisuuteen n. 34kg paikkeilla. Ei ole minun lapseni.
Kommentit (7)
Ihan normaalipainoinen tyttö, vaakakin olis tossa portaiden alla, mut ei sitä kiinnosta.
Ja ihan hyvä niin. Sitäpaitsi tyttö tietää, että ne sentitkin painaa, jotka kasvaa ylöspäin...
enkä taida hankkiakaan niin kauan kuin on tyttöjä talossa. Nuorempana en raskinut ostaa vähillä rahoillani ja niin on jäänyt koko vaaka hankkimatta. Myöhemmin en ole keksinyt mitään syytä, miksi kotona pitäisi olla vaaka. Raskausajat painoa seurattiin neuvolassa ja joskus olen käväissyt uimahallin vaa'alla.
piilottaisin vaa'an. Noin pienen ei tarttis tuollaisesta murehtia.
En ymmärrä mihin sellaista tarvitaan. Olemme normaalipainoisia koko perhe, ei meidän tarvitse kytätä mitä painamme. Tietty niille vaaka on hyvä jotka joutuu olemaan laihiksella.
ja tietää myös, ettei pitäis nyt hirveästi nousta ettei joudu verikokeeseen. Ei ollu kyllä noussutkaan, joulusta puolikiloa. Toivottavasti on pituutta tullu niin tasais vähän.
että tajuaa ettäpainoa pitää tarkkailla.