Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä sellaisia ystäviä joille lasten harrastukset ovat kaikki?

Vierailija
03.03.2012 |

Eli he keskustelevat aina vain lapsiensa harrastuksista vaikka ne eivät kiinnosta minua yhtään. Yritän vain kuunnella ja näyttää kiinnostuneelta. Nytkin kun olen järjestämässä lapseni synttäreitä niin hän suurinpiirtein päättää milloin ne pidän koska eivät muuten pääse synttäreille kun lapsella on harrastukset siihen ja siihen aikaan. Heidän lapsillansa on useammat treenit päivässä (vkonloppuna) ja he kuljettavat lapsensa niihin.

Itse jätän aina lapseni harrastukset väliin jos saamme samaan aikaan kutsun jonnekin. Mielestäni heidän käytös on epäkohteliasta. Joskus vaan olen järjestänyt synttärikutsut miten olen itse halunnut ja kun he eivät pääse niin sitten yritetään ängetä joku toinen päivä kylään. Minä en vaan jaksa kestitä vieraita moneen kertaan.

Miksi ihmeessä eivät voi jättää jotakin harrastusta väliin ja tulla kylään?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps kerran välttelin tylsää naapuria, joka tuli samoihin toisen naapurin lasten juhliin ja lasten harrastukset olivat sopivasti

eli vieraslistojakin voisi rukata ja kutsua vieraat vaikka peräkkäin- portaittain-

eli ei ainakaan pahimpia puhelakkoilaisia kutsua samoihin juhliin samaan klo aikaan

pliz

Vierailija
22/25 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä voi tavata vain uutena vuotena, itsenäisyyspäivänä ja satunnaisesti kesälomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä voi tavata vain uutena vuotena, itsenäisyyspäivänä ja satunnaisesti kesälomalla.

Vierailija
24/25 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lapset toki harrastaa ja joskus sanomme, ettemme voi osallistua tämän takia. Riippuu harrastuksesta ja jos on esim. kilpailu tulossa, silloin toki treenataan. Samoin tietysti myös, jos kutsu tulee viime tingassa, silloin ei halua sanoa lapselle ettet pääsekään harrastukseesi (joka on hänelle mieluinen ja tärkeä).

Mutta se, että sopivaa aikaa koko viikolla ei löydy koska lapsella "on harkkoja" on jo törkeää. Harkkoja joka päivä?

Vierailija
25/25 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lapset toki harrastaa ja joskus sanomme, ettemme voi osallistua tämän takia. Riippuu harrastuksesta ja jos on esim. kilpailu tulossa, silloin toki treenataan. Samoin tietysti myös, jos kutsu tulee viime tingassa, silloin ei halua sanoa lapselle ettet pääsekään harrastukseesi (joka on hänelle mieluinen ja tärkeä).

Mutta se, että sopivaa aikaa koko viikolla ei löydy koska lapsella "on harkkoja" on jo törkeää. Harkkoja joka päivä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi