Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivaa kun työkaveri haukkuu minua ympäri taloa

Vierailija
03.03.2012 |

Tämä ihminen ei koskaan ikinä jousta missään asiassa! Ilmoittaa vain, että minä pidän lomani sitten silloin ja silloin. Minä en tee iltavuoroja, koska olen väsynyt. Minä sitä ja minä tätä.

Nyt minulla oli tärkeä matka varattuna ja anoin jo yli vuoden aikaisemmin lomaa samaan ajankohtaan milloin hän on joka ikinen vuosi pitänyt lomansa.

Nyt tämä täti sitten haukkuu minua ympäri taloa miten kehtaan viedä hänen loma-aikansa. Ja valittaa kun minä olen yksinäinen ihminen ja hän sentään joutuu pitämään miehensä kanssa samaan aikaan lomaa eikä mies saa kuin tiettyyn aikaan sitä.

Minä vielä kilttinä koitin ehdotella hänelle montaa eri vaihtoehtoa, että voin pitää palkatonta siinä alussa tai lopussa, että hän saisi suunilleen samaan aikaan lomaansa kuitenkin pidettyä.

Mutta ei! Kiitoksena tästä hän on kuukausikaupalla ravannut ympäri työpaikkaa haukkumassa minua kaikille ja miten joustamaton minä olen :( :( :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaan vain vittuillaksesi hänelle? :D

Vierailija
2/7 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ei hirveästi voida auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tajua naisia, joiden pitää saada pitää koko loma just silloin, kun mieskin on lomalla. Anna sen työkaveri vaan marmattaa, kyllä muutkin huomaa, miten tyhmää tollainen on.

Vierailija
4/7 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomani ajankohta riippui matkakumppaneiden ajankohdasta, joku aika piti löytää milloin kaikki pääsevät lomalle ja se nyt sattui olemaan juuri tämä ajankohta tänä vuonna.

Ap

Vierailija
5/7 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tajua naisia, joiden pitää saada pitää koko loma just silloin, kun mieskin on lomalla. Anna sen työkaveri vaan marmattaa, kyllä muutkin huomaa, miten tyhmää tollainen on.

Arkisin nähdään toisiamme max tunti päivässä, viikonloput menee usein kodinhoidossa ja muussa tohinassa. Kyllä avioliittoa pitää joskus hoitaakin. Ei mies ole mulle vaan joku äijä, joka maksaa menoista puolet ja nukkuu mun vuoteessani.

Vierailija
6/7 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työyhteisöä. Eikai se loma-aika ole yksin tälle työntekijälle varattu. Eihäns sellaisessa paikassa, jossa on useampi työntekijä, voi kukaan varata itselleen yksinoikeutta johonkin lomaviikkoihin. Sano esimiehelle, että antaa tälle avautuvalle työntekijälle vähän palautetta!!!

Vierailija
7/7 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin nähdään toisiamme max tunti päivässä, viikonloput menee usein kodinhoidossa ja muussa tohinassa. Kyllä avioliittoa pitää joskus hoitaakin. Ei mies ole mulle vaan joku äijä, joka maksaa menoista puolet ja nukkuu mun vuoteessani.

ja ne kaikki haluaa pitää lomansa samaan aikaan kun miehensä. Aina ei saa mitä haluaa. Kiertävät lomalistat on aika jees...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi