Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lisääntynyt herkkyys/itkuisuus voi johtua?

Vierailija
03.03.2012 |

Nykyään itkettää TOSI helposti. Monta kertaa päivässä väännän itkua millon mistäkin. En ole masentunut, tunnen oloni muuna aikana hyväksi ja iloiseksi.

En ole myöskään raskaana. Hetken jo luulin olevani kun kuukautiset oli monta päivää myöhässä, mutta tulivat sitten kumminkin.

Onko kenelläkään muulla ollut tällaista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä huomasin kolmannen lapsen syntymän jälkeen, että mulle tapahtui "jotain".

Mä en ole koskaan ollut mitenkään kyynelehtivää tyyppiä, enkä ole mitään häissä poraamista tms. ikinä ymmärtänyt. Ja nykyään mä itte räpyttelen kyyneliä silmistä milloin missäkin. Näki söpön kuvan netissä, lapsen kevätjuhla, ensimmäinen koulupäivä... Ihan tajutonta. Mä en kestä.

Vierailija
2/5 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että liittyy jotenkin hormoonitoimintaan. En osaa nyt perustella paremmin.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikutun ja herkistyn helposti. Olen 42 v ja minulla on vaihdevuodet alkaneet ja olen laittanut sen vaihdevuosien piikkiin.

Vierailija
4/5 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota hormonitoimintaa, mutta mikä siinä olisi yhdenäkin muuttunut? Olen 26, niin en usko vaihdevuosiin...

T.ap

Vierailija
5/5 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vastausta, mutta itse olen kanssa huomannut, että paun nykyään harva se päivä. Ärsyttää tällainen mielialavaihtelu. Käytän kyllä ehkäisyrengasta ja olen jo pitkään sitä ennen käyttänyt pillereitä.. Pelottaa kun jotenkin tuntuu etten tiedä, millainen oikeasti olen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan