Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen ihan rakastunut ihmiseen, jota en ole vielä tavannut..

Vierailija
03.03.2012 |

Koko viime yön mietin miestä. Kuinka voi olla mahdollista, että olen ihan sekaisin mieheen, jota en ole edes tavannut. Pelottaa, että hän onkin jotain ihan muuta sitten kun nähdään. Ollaan kirjoiteltu treffipalstalla. Olen mä aiemminkin kirjoitellut siellä, kerran käynyt treffeilläkin.. mutta tämä on ihan erilaista, olen aivan huumassa:) Ihanaa ja pelottavaa!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jo vanha viesti, mutta pakko vastata tähän koska oon tällä hetkellä just samassa tilanteessa. Tapasin miehen netissä perjantaina ja lauantaina jo olin ihan sekaisin ja ihastunu :) Tosi kummallista ja pelottavaa. Tavataan ylihuomenna ja pelottaa, et jos se ei miellytäkään minua!

Vierailija
2/14 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haavekuvaan osaltaan. Mutta en ole aiemmin ihastunut kehenkään nettituttavuuteen näin. Olen nähnyt kuvan ja lukenut kymmeniä viestejä, kyllähän mä jo jotain hänestä tiedän. Onkohan hän tuleva mieheni? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi, ettei tavattu deittipalstalla, vaan ihan harrastukseen liittyvälllä foorumilla. kun tapasimme, olinkin kamalan pettynyt hänen ulkonäköönsä ja siihen, ettei hän puhunut kuten kirjoitti, mutta tapasimme silti uudelleen, koska en halunnut tuottaa miehelle pettymystä. muutaman tapaamiskerran jälkeen olinkin niin totaalirakastunut, etten enää osannut kuvitella elämää ilman miestä. yhdessä ollaan oltu jo monta vuotta.

Vierailija
4/14 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teke normaalisti järkevistäkin ihmisistä sekopäitä.

Vierailija
5/14 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan muistaa, että kirjoittelu ja näkeminen on ihan eri asia. Tosin eihän se sanottua tietystikään ole, etteikö livenäkin synkkaisi! Toivotaan niin :) Mä kirjoittelin jokusen aikaa yhden tyypin kanssa, ajatukset ym. meni hyvin yhteen, kuvittelin jo kaikkea ihanaa... ja kun nähtiin, niin se jokin vaan väliltä puuttui.

Mulla on pari tosi hyvää kaveria ja jos olisin tutustunut heihin pelkästään kirjoituksen välityksellä, niin tuskin meistä olisi kavereita tullut. Kummallakin tosi huonot kirjoittamisen lahjat. Ei oltaisi tutustuttu alkuunkaan.

Mutta jos tuntuu että eka näkeminen takkuaa, niin älkää silti luovuttako! Tilanne voi olla jännittävä ja sitten kun tavallaan tuntee sen toisen ja kuitenkaan ei tunne, niin onhan se hassua. Toivottavasti kaikki menee hyvin!!

Vierailija
6/14 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

24, ap

Vierailija
7/14 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin meni aika pitkä aika ennen kuin tavattiin eikä tavattu seuranhakupalstalla tms. No, se oli menoa ensihetkestä. En vieläkään koe että mies olisi jotenkin kaunistellut itseään puheissaan vaan oli rehellisesti oma itsensä kuten minäkin. Mutta siihen varmaan autti paineettomuus kun kumpikaan ei etsinyt seuraa vaan keskusteli samasta kiinnostuksenkohteesta.

Vierailija
8/14 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kannattaakin tavata nopeasti, ettei ehdi kovin ihmeellisiä asioita päässään kuvitella.

Vierailija
9/14 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kannattaakin tavata nopeasti, ettei ehdi kovin ihmeellisiä asioita päässään kuvitella.

tilanne on se, jos se oma ihastus ei tapaamisella menekään ohi, mutta miehen kiinnostus lopahtaakin..

Vierailija
10/14 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt 10 vuotta aviossa:-)

Vierailija
11/14 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari viikkoa. Tapaamisesta en vielä tiedä, mutta toivottavasti pian. Hän kirjoittaa ihanasti, näyttää hyvältä, kaikki hänessä tuntuu täydelliseltä:) ap

Vierailija
12/14 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta sontaa. Et sä voi olla rakastunut. Haavekuvaan korkeintaan. Netissä voi uskotella olevansa mitä tahansa.

Vierailija
13/14 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihhii

Vierailija
14/14 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kenties rakastunut rakastumisen tunteeseen.To

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi