Exä teki uuden ennätyksen!
Exä tapaa lapsia (alakouluikäiset) todella harvoin ja silloinkin kun tapaa niin palauttaa etuajassa "kun tuli menoa" - ja usein on perunut tapaamiset omien vapaa-ajan menojensa takia.
Tänään veti sitten uuden ennätyksen - lapset ehtivät olla isällään 3h ennen kuin exä soitti ja ilmoitti, että tuo lapset takaisin kun "make" soitti ja pyysi mukaansa jonnekin (siis ihan ryyppyreissu tms.). Jep, 5min puhelun jälkeen jätti lapset tuohon portipieleen ja kaasutti pois.
Yllättävää kyllä lapset eivät edes vaikuta kovin pettyneiltä (tottakai ovat, mutta paljon vähemmän kuin ennen) ja miettivät, että nyt voidaankin rakentaa pihan (lumi)linnoitus kunnolla valmiiksi kun viikonloppuna on aikaa. Ja sen jälkeen miettivät, että olisiko linnoitukseen mahdollista saada kaakao-pulla-toimitusta jos tilaavat sellaisen. juu, tottakai on :)
Mutta p**keleen exä. Veikkaan, että ollaan jo kohta siinä pisteessä, etteivät nuo lapsukaiset enää kohta halua lähteä isälleen, esikoinen suhtautuu jo aika kriittisesti isäänsä (liittynee myös alkavaan esimurrosikään, mutta kuitenkin).
Kommentit (11)
kas kun elämä ei aina mene siten miten toivoisi tai suunnittelee. Ihmiset ja tilanteet muuttuvat.
Luuletko, että olisin tehnyt yhtäkään lasta ko. ihmisen kanssa, jos hän olisi ollut tuolloin yhtä vastuuton?
Joskus se ihaninkin mies saattaa muuttua, syystä tai toisesta - ja sitä ei todellakaan aina pysty ennakoimaan. Toivon ettet itse johdu kohtaamaan samaa asiaa :)
Miksi muuten olet noin katkera? Mistä moinen asenne?
kas kun elämä ei aina mene siten miten toivoisi tai suunnittelee. Ihmiset ja tilanteet muuttuvat. Luuletko, että olisin tehnyt yhtäkään lasta ko. ihmisen kanssa, jos hän olisi ollut tuolloin yhtä vastuuton? Joskus se ihaninkin mies saattaa muuttua, syystä tai toisesta - ja sitä ei todellakaan aina pysty ennakoimaan. Toivon ettet itse johdu kohtaamaan samaa asiaa :) Miksi muuten olet noin katkera? Mistä moinen asenne?
Minä olin lasteni isän kanssa kymmenen vuotta ennen kuin esikoinen syntyi, niistä viisi vuotta naimisissa, esikoisen syntyessä olin 27v, kuitenkin tuli ero ja lasten isä on lähes yhtä vastuuton kuin ap lasten isä, vaikka enemmän lapsia halusi kuin minä.
esikoinen syntyi kun olimme suunnilleen 30v.
Eli ei, ei ole kyseessä nuoret vanhemmat eikä lapsia tehty ns. tuoreeseen suhteeseen.
Minä olin lasteni isän kanssa kymmenen vuotta ennen kuin esikoinen syntyi, niistä viisi vuotta naimisissa, esikoisen syntyessä olin 27v, kuitenkin tuli ero ja lasten isä on lähes yhtä vastuuton kuin ap lasten isä, vaikka enemmän lapsia halusi kuin minä.
siis toki minäkin halusin, mutta exä oli se, joka asian otti toistuvasti esiin.
esikoinen syntyi kun olimme suunnilleen 30v. Eli ei, ei ole kyseessä nuoret vanhemmat eikä lapsia tehty ns. tuoreeseen suhteeseen.
siis toki minäkin halusin, mutta exä oli se, joka asian otti toistuvasti esiin.
esikoinen syntyi kun olimme suunnilleen 30v. Eli ei, ei ole kyseessä nuoret vanhemmat eikä lapsia tehty ns. tuoreeseen suhteeseen.
exä on väitellyt, itselläni lisuri (enkä jatka kun olen yo:n ulkopuolella nousujohteisella uralla) :)
Palkka ei kummallakaan mikään päätä huimaava, normaali, omaa koulutusta vastaava palkka.
No itseasiassa en lapsentekoa exän kanssa voi kuitenkaan katua (siitä horror-exästä huolimatta), kun nuo lapsukaiset ovat niin ihania, elämäni auringot :)
Kannattais valita se isäehdoas vähän paremmin